1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is maar net wat je zoekt:
    - Zoek je meer een smartfoonachtige toestel met veel functies neem je de P310;
    - Zoek je een ware gadget en wil je uitgebreid van muziek genieten kies je de F300;
    - Zoek je een zeer uitgebreide camerafoon met Xeon-flits kies je de K810i.

    Ik zou zelf voor de K810i gaan of een SE uit de W-serie. :)
     
  2. basovich

    basovich Guest

    heeft iemand antwoord op mijn vraag?:)
     
  3. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat je nu los betaalt. Om de volgende reden: een abbo moet je zien als een contract, buiten de periode van, in jouw geval, een jaar geldt het niet. Je betaalt dus gewoon los. Anders zou je namelijk een abbo hebben van een jaar + een aantal dagen, da's niet eerlijk voor andere telefoongebruikers;)

    Nogmaals: weet het niet zeker, maar ik denk dat je los moet betalen.
     
  4. basovich

    basovich Guest

    oke. naja misschien dat het dan was dat ik voor mijn periode van 1 augustus tot 1 september belde. naja dan maar eerst m'n 7 euro van die andere foon opmaken;). bedankt ;).
     
  5. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    heeft iemand ervaring met de SE W950i, die wil ik mss wel gaan halen.. :)
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Gister mn abbo verlengt dus mocht ook weer een nieuw toestel uitzoeken.
    ben voor de Samsung U600 gegaan voornamelijk vanwegen zn design.
    ik vind hoe een mobiel eruit ziet minstens zo belangrijk als wat voor'n functies er allemaal in zitten.
    deze mobiel ziet er bloedmooi uit en kan ook nog eens aardig wat dus wat wil je nog meer:D
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Heb sinds kort windows vista, maar nu werk de software voor mijn k800i niet meer, weet iemand hoe ik dit kan oplosse?

    EDIT: Heb het al gevonden :)
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2007
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    [​IMG]
    Mooie Web Only bij Dixons: W810i Pre-paid voor slechts €139,99

    Directe link...
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2007
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb eergisteren de F300 gekocht (gratis met een Vodafone 22.50 2j) en het is echt een super telefoon. Ziet er echt gelikt uit, maar hij is ook erg gebruiksvriendelijk. SMSjes sturen en lezen gaat prima op het kleine scherm, heb er totaal geen moeite mee. Zelf weet ik niks over de andere 2 telefoons, maar de F300 bevalt mij in elk geval erg goed! (ik koos de F300 omdat ik én een nieuw mobieltje moest, én een nieuwe mp3 speler... dan maar alles in één :))
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja, ik blijf nog steeds twijfelen, en heb nog tot 9 augustus om te beslissen. Het wordt geen LG Shine, en ik wil eigenlijk wel eens iets anders dan een normaal model vandaar dat dat hele slide principe me wel aanspreekt. Maar aan de andere kant vind ik de U600 weer aan de grote kant, en zitten er van die touchsensative knoppen op die volgens veel mensen heel irritant werken. Blergh, blijft moeilijk. :mad:
     
  11. basovich

    basovich Guest

    de LG shine vind ik zelf echt een k*t telefoon. echt helemaal niet handig dat scrollen. maargoed dat is mijn mening.
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja, daarom ga ik daar ook niet voor. En ik hoorde nog meer negatieve feed-back over dat ding op kieskeurig dus daar ga ik niet voor. Momenteel zou ik wel voor de U600 gaan, maar ik twijfel wel nog.
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb de u600 nu 2,5 maand zoiets, prima telefoon. Touchtoetsen zijn niet zo gevoelig dat je er meteen ruzie mee krijgt. Gaat gewoon heel goed bij mij. Geen ergernis bij gehad, doordat bij het smsen de afstand tussen de de touch toetsen en de cijfer/lettertoetsen genoeg is. Ook door menu's gaan gaat goed, aangezien de navigatieknop groot genoeg is om er niet ineens naast te zitten.

    Nadeel vind ik wel dat ik de telefoon niet kan dichtklappen, wat ik wel gewend was bij de Motorola waardoor het scherm goed beschermt bleef. Nu heb ik, ondanks altijd goed op te passen, een kras op het scherm door de sleutel aan de verkeerde kant van mn broek te duwen.. Vandaag zo'n telefoonsok gekocht ervoor, zodat dat niet meer voor zal komen. Binnekort maar eens zo'n 'krasverwijderaar' kopen.
     
  14. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de p310 zeer luxe toestel mooi hoesje en super klein ziet er ongelooflijk luxe uit:D
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan beter even wachten op de U700. Die is veel beter en uitgebreider! ;)
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    aan de grote kant? je bent gek:9
    maargoed, ik ben dus v/d motorola v3X naar de u600 gegaan dus voor mij is ie echt miniscuul.
    wat de gevoeligheid betreft, nergens last van. vind ze echt super werken:thumbs:

    haha ja was bij mij ook wennen. heb nu mn sluitels in mn linker zak en mobiel in de rechter dus dat probleem heb ik niet meer.
    ook ophangen was even wennen want die touchknoppen gaan opslot tijdens het bellen(wel goed bedacht btw) alleen ik belde laatste iemand perongeluk om 2 uur in de nacht en ik zat maar op die uit knop te rammen en hij deed het maar niet, dus dat is ook ff wennen:9
    maar nu heb ik het door, gewoon telefoon dichtklappen:+
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Waarom de U700 duurder is:
    U700:
    *HSDPA and 3G support (much higher download/upload speed)
    *Second camera for videocalling
    *20 MB internal memory
    *1.2mm thicker

    U600:
    *60MB internal memory

    HSDPA ga ik niet gebruiken, een 2de camera heb ik ook niet echt nodig, hij heeft minder intern geheugen en hij is nog dikker ook. Ik moet wel zeggen dat het model me wat meer aanspreekt, maarja. Dat zijn toch volgens mij alle verschillen, of mis ik iets? Weet jij trouwens wanneer de U700 hier uit komt?

    @ NFL_Dolphins: Ik heb nu een W810i, die is kleiner dan de U600 wanneer hij in geschoven is. ;)
     
  18. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Uch mijn telefoon is waarschijnlijk weer kapot. Ik kan helemaal geen bereik krijgen hij zegt steeds dat ik alleen noodoproepen kan maken. (Nee ik heb niet te weinig beltegoed) Ik heb ook een W810i van nog geen jaar oud...
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    wat het geheugen betreft; je kan er gewoon zo'n microflash kaartje ingooien. die gaan dacht ik tot 2 gig en dat zal in de toekomst vast nog wel groter worden dus dat zal niet zo'n probleem zijn

    en ik ben van een motorola V3X naar een u600 gegaan, dus in mijn beleving is ie echt super klein:9 kijk maar naar wat voor'n bakbeest de V3X is, wel mooi model ook maar wel groot.
    ik vind de u600 voor mij al iets te klein:9.
    heb tamelijk grote vingers dus ik word helemaal gek van kleine mobiel's met kleine toetsen, gelukkig valt het nog net een klein beetje mee. dat probleem heb ik wel met de meeste sony ericons. die meeste modellen daarvan hebben van die kleine platte toetsen. als ik dan 1 toets inprobeerde te drukken drukte ik dr gelijk 3 in.
    heb ook altijd slechte ervaringen met "open" telefoons, die vergeet ik atlijd op toetslock te zetten dus ik bel mn halve telefoonboek altijd als ie in mn zak zit, dat heb ik dus niet met slide en klap phone's
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2007
  20. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand ervaring met de Samsung D900 ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina