1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    d900 wel goed toestel hoor mijn moeder heeft hem ook naja niet d900 maar een iets andere de d900i is zilver maja, nog nooit problemen mee gehad en makelijk in gebruik
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je voor de D900 zou gaan, kun je beter de nieuwe D900i nemen. Er zijn een aantal aanpassingen gedaan en o.a. het menu is veel sneller geworden. Ook is het display vervangen welke veel scherper, helderder en kleurijker is.

    @ Pascal: De U700 moet binnen nu en een aantal weken beschikbaar zijn.
     
  3. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    net als wat lethal ak47 zegt de d900i is iets beter en sneller en vind ik zelf nog ietsje mooier zelfs dus zou ik eerder voor de i gaan
     
  4. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    oke goede tip, zat al te twijfelen tussen die 2 eigenlijk, ben er nu dus uit dank u :cool:
     
  5. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    geen dank he!!!
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, geen dank! :+
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb v/d week gelezen dat deze pas 3/4e Q komt dit jaar!
    zal ff bron zoeken

    zie net op de vodafone site dat ie al uit is. wat ik wel raar vind want ik heb vorige week nog mijn contract verlengt en een neiuwe telefoon uitgezocht, en toen was ie dr nog niet.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2007
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Zie nu dat hij al gewoon op de Vodafone webshop staat. Maarja, als de verschillen die ik noemde de enige verschillen zijn, dan ga ik denk ik nog steeds maar voor de U600. Is voor mij ook een stuk voordeliger met verlengen bij KPN.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, hij was in eerste instantie zelfs eerder gepland alleen hebben ze 'm wat uitgesteld i.v.m. de verkoop van de U600. De U700 is bij de een beschikbaar en bij de ander nog niet, maar binnen een paar weken is die overal beschikbaar. De afbeelding op de Vodafone website klopt trouwens niet, dit is 'm namelijk:
    [​IMG]
     
  10. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ga volgende week een nieuwe telefoon kopen en ik twijfel aan deze drie:
    * Samsung E840 (€224)
    * LG Shine (€265)
    * Sony Ericsson S500i (€235)

    wie heeft er ervaring met een van deze drie, of welke is de beste keus.
    (alle simlock vrij)
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik persoonlijk zou voor de S500i gaan. Check voor reviews de site mobile-review.com. Erg handige site! ;)
     
  12. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    GVD...... zaterdag mijn MDA Vario gejat om mijn werk. Niet te geloven #@$%%#$ als iemand een MDA Vario heeft en er vanaf wil hoor ik het graag, zit namelijk nog een jaar aan mijn abbo vast. Ben op zoek naar alleen het toestel.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    vind de u600 eigelijk nog wel iets mooier als de u700. maargoed, k vind die blauw ook super mooi en goed bij dit toestel passen
     
  14. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nog samsung x820 in aanbieding mail of pm me maar als je intresse hebt!!!!
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb een nokia weet ik veel wattes van de baas gekregen. Erg leuk toestel met ontzettend veel opties (mp3, video, 2 mp foto's, bluetooth, stereo geluid, allerlei sync mogelijkheden en weet ik veel wat nog meer). Nu heb ik een stapel telefoongames op mijn pc 'gezet' en vervolgens op de microcard van mijn nokia geplempt. De javaspelletjes die eigenlijk bedoeld zijn voor de k800i doen het allemaal op normale res, alleen zonder geluid, de javaspelletjes specifiek voor de nokia komen allemaal terecht in een zeer klein scherm en ook nog eens zonder geluid. Hoe kan dit?
     
  16. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon. Nu heb ik mijn oog laten vallen op de K800i met een abbonnement van Hi. Het probleem is dat ik nog nooit een abbonnement gehad heb en het allemaal nog een beetje raar vindt. Wat ik me vooral afvraag is wat er gebeurt als je abbonnement afloopt. Ik wil waarschijnlijk een Hi 1 jaar 25, maar wat zijn mijn mogelijkheden na dat jaar? Kan ik na dat ene jaar overstappen naar PrePaid of moet ik perse verlengen? Ik krijg de telefoon er dan gratis bij, veranderd er hierdoor iets bijvoorbeeld dat ik dan perse nog een jaar erna moet ofzo? Heeft er iemand hier ervaring met de K800i en met de service van Hi? Ohja nog een vraag, krijg je bij Hi (net als bij o.a. Vodafone) een branded toestel of krijg je hem gewoon zonder logo's in de originele doos? Hoop wat te horen ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2007
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Enige waar je op moet letten is dat je tijdig je abo opzegt :) Weet niet wat precies de opzegtermijn is, maar geloof een x-aantal maanden. Anders kan het zo zijn dat je abo automatisch verlengt wordt. Bij afsluiten zou je dus direct je opzeg brief kunnen opsturen, zodat dat direct geregeld is ;)
     
  18. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah okee, ja staat dat het opzegtermijn 3 maanden is. Maar dan staat er ook dat als je het opzegt terwijl je abbo nog niet is afgelopen je een afkoopsom moet betalen. Dus eigenlijk kan je het pas opzeggen als het is afgelopen en dan moet je met het opzegtermijn nog 3 maanden doorgaan, of begrijp ik het nou verkeerd? :confused:
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nee, je moet betalen als je bijvoorbeeld 12 maanden contract hebt, en het wilt opzeggen na bijvoorbeeld 8 maanden. Dan zorg je dus gewoon dat je je contract vroegtijdig stop zet, en daar willen ze een stokje voor steken door je extra te laten betalen. Als je een abbo hebt voor 12 maanden, en je geeft aan na die 12 maanden te willen stoppen dan zijn er geen extra kosten aan verbonden.

    EDIT: Dat opgeven van dat je na die 12 maanden dus wilt stoppen, dat moet je dus uiterlijk 3 maanden doen voordat die laatste dag van die 12de maand is verstreken.
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2007
  20. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    K800i is een goede telefoon, leuke opties.
    Als het abonnement afloopt wordt het automatisch verlengd tenzij jij een brief stuurt naar Hi dat je het abonnement wilt opzeggen per xx-xx-2008. Dan zullen ze geen extra kosten in rekening brengen. Alleen als jij al wil opzeggen binnen het contractjaar zijn er extra kosten aan verbonden. Je kan als je abonnement afgelopen is je toestel simlockvrij laten maken en overstappen naar prepaid. Hi is wettelijk verplicht jouw een sim-unlock code te geven als jij het abonnement stopzet, alleen wanneer jij er naar vraagt natuurlijk. Dit duurt vaak lang, en je kan hem in een lokale telefoonwinkel vaak voor 5€ simlockvrij laten maken. De service van Hi is erg wisselvallig, mijn ervaring met Hi is ontzettend onklantvriendelijk, onduidelijke rekeningen en niet-transparant. Ik hoor ook wel is verhalen van mensen die wel goede ervaringen met Hi hebben. Het blijft altijd een gok bij elke provider, als er wat misgaat in hun nadeel zijn de meeste providers niet echt lief. Bij Hi krijg je geen branded toestel, en gewoon in de originele doos, met boekje, handleiding etc.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina