1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Pascal (vamos Barca!;)) en Danger, is weer een stuk duidelijker.
     
  2. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag de Sony Ericsson S500i besteld, morgen kan ik 'm ophalen. Ben benieuwd. :)

    Heb nog nooit een mobiel gehad (erg he ;)), maar voor school moet ik voortaan naar Utrecht op en neer met de trein. Dus dan is het wel zo handig.
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Welke kleur heb je? Die groene die kreeg toen hij uit was in het buitenland allerlei problemen met het toetsenbord. Die knop braken gewoon doormidden. Weet niet of dat probleem al opgelost is, maar hoop niet dat je er problemen mee krijgt. Achja, zal wel loslopen.

    Vandaag maar ff een verlenging regelen met een U600, je toch die U600. Hopen dat ze 'em een beetje snel opsturen. :)
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    O-)
     
  5. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Na heel lang nadenken ben ik eruit. Ik ga, zo snel hij uit is, de Samsung g600 halen. Wat een pracht toestel is dat zeg. Eindelijk weer eens een mooie GSM imo.
     
  6. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat probleem heb ik over gelezen, maar het schijnt dat de nieuwere toestellen gefixed zijn. Heb 'm net gehaald en het toetsenbord voelt gewoon stevig aan. Maar het frontje zit aan een kant los dus morgen ga ik gelijk even terug naar de winkel.. :emo:

    Edit: Heb de telefoon ondertussen omgeruild voor een nieuwe, was geen probleem gelukkig. Deze ziet er prima uit. :)
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  7. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga waarschijnlijk binnekort voor de D900i, 12,95 p/m voor een hi 20 abbo, leek me wel ok:)
     
  8. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Weet iemand wanneer de G600 van Samsung komt? Ik hoorde zoiets als midden augustus. Zit met smart op die telefoon te wachten!
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Een exacte datum is nog niet bekend, maar de Samsung G600 moet ergens in augustus verschijnen. Ik zal het in de gaten houden! ;)

    Samsung G600
    [​IMG]
     
  10. Fahazzle

    Fahazzle Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van de HTC Touch :D


    [​IMG]
     
  11. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk ding, mooi design. Alleen jammer dat hij geen UMTS ondersteund. En natuurlijk dat hij zoveel kost, 450, en dan moet je ook nog een flat-fee GRPS abonnement hebben (wil je betaalbaar mail kunnen checken en surfen).
     
  12. Fahazzle

    Fahazzle Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    De HTC Touch is een prachtig toestel en een collega van me heeft 'm. Een groot nadeel van dit toestel is de trage processor. Ik heb 'm als gadget-freak natuurlijk even getest en zelfs het opstarten van de calculator duurt eeuwig. Beetje jammer! Voor de rest best aardig wat features aan boord, maar een 2.0 MP camera vind ik zelf een beetje mager voor nu. Als je goed zoekt, kun je 'm voor een zeer mooi prijsje op de kop tikken! ;)
     
  14. Fahazzle

    Fahazzle Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind dat ook beetje jammer van dat 2.0 MP en als je een smsje wilt sturen moet je dat pennetje ervoor gebruiken en niet je vingers, wel erg jammer natuurlijk.
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Persoonlijk vind ik het een net niet toestel. Als ze er nou een snellere processor in hadden gedaan en bijv. een 3.2 MP camera had het al wat beter geweest. De camera heb ik niet getest, maar een 2.0 MP is echt iets van een jaar geleden. Ik weet wel dat een fabrikant niet alles vol kan proppen, maar als je reviews zou lezen kom je er sowieso al achter dat dit toestel een beetje achterloopt en zoals ik zei vind ik 'm veel te traag!
     
  16. Fahazzle

    Fahazzle Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    welke andere smartphone zou je mij aanraden dan..?
     
  17. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Spelletjes zijn vaak compitabel per toestel. Je zult dus echt games moeten zoeken die werken op jouw type nokia. Het is iig raar toeval dat de k800i games wel werken op je nokia, kennelijk werken ze ook niet correct aangezien je geen geluid hebt.
     
  18. live gamer

    live gamer Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de spv c600 wel snel(maar dat is alweer een tijdje geleden).

    Op pocketinfo staat ok veel informatie.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    De HTC S710 lijkt me al wat beter, maar dan heb je ook een 2.0 MP camera. Wel heb je dan een uitschuifbare keyboard. De nieuw Mio vind ik zelf ook niet verkeerd, maar dan wederom een 2.0 MP camera. De smartfoons maken nog veel gebruik van oudere cameratechniek, maar als je dan gaat kijken naar bijv. de Sony Ericsson W960i die later dit jaar uitkomt dan heb je een 3.2 MP camera en ongelofelijk lading aan features. Het mag misschien niet een "echte" smartfoon zijn, maar ik kies eerder daarvoor en zoals het er nu voor staat ga ik 'm ook kopen. Erg vet toestel. Zoals al gezegt moet je ook even wat info inwinnen en reviews doornemen, dat helpt ook vaak bij het maken van een keuze zoals dit! ;)
     
  20. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Meizu, je weet wel, waar de hele MP3 speler thread mee wordt volgespamd komt na de iPod nano/video rip-off nu ook met een iPhone rip-off:

    [​IMG]
    Bron

    Ziet er prima uit:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina