1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Androlib.com
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb mijn telefoon voor mn verlengabbo later dit jaar denk ik gevonden:

    [​IMG]

    of de Droid 2.
     
  3. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    FF een vraagje.

    Ik zit nu voor een half jaar in Canada en daarvoor heb ik een Prepaid kaart van Vodafone gekocht, omdat de verkoper zei dat ik dan voor 25ct kon sms naar NL. Nou kan dat ding alleen geen Netwerk vinden, terwijl mijn andere telefoon, met Hi abbo dat wel kan.

    Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen?

    En nog iets.
    Een collega van mij hier zei dat ik waarschijnlijk moest betalen alleen al als mijn telefoon aanstaat omdat ik nu gebruik maak van het netwerk van hier, rogers. Dit lijkt mij sterk, maar voor de zekerheid vraag ik het toch hier maar even of jullie weten of dit zo is.
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    zou mn hardware keyboard niet meer kwijt willen. enig idee waneer bovenstaande phone uitkomt ?
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Maart. Ik ook niet, maar deze is wel erg sexy.
     
  6. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0

    Het eerste is opgelost. Hoewel niet opgelost, maar ik weet waariom het niet werkt. De telefoon die ik gebruik support geen 1900mhz frequentie, wat nodig is in Canada.

    Het tweede daarentegen heb ik nog geen antwoord op. O-)
     
  7. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste geld alleen met 3g data verbinding bij mijn weten
     
  8. eagle50

    eagle50 FIFAPRO

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heet officieel Motoroi het is een 8mp camera. besturingssysteem is android. 2.0,

    Paar koreaanse comercial over MotoRoi.





     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2010
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Androlib is hetzelfde als de android market, dus een deel van de apps kan hij niet vinden.:'-(
     
  10. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb vandaag m'n iPhone 3GS binnen gekregen van T-mobile. Ik had op 8 januari toen ik deze bestelde online bij het kopje "Nummerbehoud" alle gegevens ingevuld etc. etc.

    Maar vandaag kwam dat ding dus binnen met een nieuw telefoonnummer en een aanvraag formulier voor nummerbehoud. Moet ik deze dan ook nog is gaan invullen en terugsturen? Lijkt me raar, want in de mail die linkte naar het aanvragen van het nummerbehoud staat nota bene "Nummerbehoud: Klik hier om online je nummerbehoud te regelen. "

    Iemand hier ervaring mee?

    Ik kom van een tele2 abo btw :)
     
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou precies het verschil tussen al die Blackberry's? Je hebt Bold en je hebt de Curve en dan heb je weer 5 verschillende versies oid. Zit er een belangrijk verschil tussen?
     
  12. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Wat wil je?

    Kijk gewoon naar de specs en besluit dan. Maar waarom zou jij een BB willen?
     
  13. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n ma kan d'r abbo verlengen en een nieuw toestel kiezen, en ik wil dus ff profiteren :+. Stel, ze kiest een BB dan krijg ik die en combineer die met een sim-only abbonement.

    En ik heb m'n huidige telefoon al 2.5 jaar ofzo en ben wel toe aan iets nieuws.
    E: Ik hoef niet eens een simonly abbonement, ken echt veel mensen met een BB dus kan gratis pingen :+
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2010
  14. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ping! op BB werkt toch alleen met zo'n speciaal BlackBerry abo?
     
  15. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand al enige ervaring met de sony ericsson satio? lijkt me wel een mooie foonO-)
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Jup. Heb begrepen dat je dus ook het internet van je eigen provider moet nemen en daarbovenop dat blackberry abo.
     
  17. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0

    Nope klopt niet. Gewoon speciaal BB Internet. Kan je nemen bij Tmobile.
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb naast mijn iPhone (T-Mobile) ook een Samsung Jet (Hi).

    Het gebeurt regelmatig dat de Jet overgaat en dat ik helemaal niets hoor.
    Dat gebeurde een paar minuten ook weer.
    Het gekke is dat ik in de Oproeplijst helemaal niets terug kan vinden :confused:
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik zet hier even mijn opties op een rijtje.

    Optie 1:
    Ik repareer mijn HTC Touch Diamond bij GSM Paradise voor 80-90 euro en koop een beschermhoes via Ebay (kon in de winkel nergens vinden eerste paar maanden dus had het daarna opgegeven, echter po Ebay stonden er een paar laatst). Dan fix ik aan het einde van mijn abonnement een nieuw abonnement met een degelijker toestel dat meer kan hebben.

    Optie 2:
    Ik neem de oude telefoon van mijn moeder, die vrijwel alleen kan bellen en sms'en tevens is de batterij ervan zo goed als dood, en dan neem ik een nieuw abonnement halverwege dit jaar waarbij ik een nieuw abonnement kan afsluiten. Volgens de medewerker bij Vodafone hier is dat in ieder geval mogelijk. Om mijn tweejarige abonnement te verbreken als er nog 6maanden te gaan zijn en een nieuw abonnement af te sluiten.
    Nadeel van deze optie is dat ik dus mijn abonnement minimaal benut doordat ik ook betaal voor internet wat ik niet gebruik.

    Optie 3:
    Als GSM Paradise mijn scherm niet krijgt moet dat via de officiƫle weg en dit kost zo'n 150-200 euro. Deze optie valt eigenlijk al af door optie 4.

    Optie 4:
    Via via kan ik van T-mobile een nieuwe iPhone krijgen voor 150 euro. Voordeel is dat ik dan nog steeds internet kan gebruiken en gewoon een dope toestel heb voor weinig.

    Ik neig momenteel het meest naar optie 4 dus ik ga maar eens wat reviews kijken. Iemand hier die klachten heeft over zijn(haar) iPhone of in ieder geval mindere punten aan dit toestel.
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    iPhone. Sowieso dat ding is gewoon heerlijk. Ik wil echt geen andere telefoon hebben. Ook heel dat iPhone vs. BB shit is voor mij onzin. Mn vriendin heeft een BB en ik vind er echt geen zak aan. iPhone voelt gewoon veel jonger en fijner aan. En 150 is niks.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina