1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Spoken :+
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja het is te ziek. Maar het is nu 2 keer gebeurd. Te raar :eek:
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Heb nu dus een Diamond 2 met mijn prepaid simkaart erin. Klopt het dat als 3G aanstaat hij beltegoed pakt? Heb opeens nog 0,21 cent over en had nog 1,50 ofzo :+. Heb voor de rest niks gedaan, geconnect met draadloos netwerk hier en naar Fok gegaan kijken of het werkte. Als ik via een draadloze verbinding met WiFi connect dan is het wel gratis? Zometeen maar het boekje goed lezen want 3G ging zelf aan ofzo en moet dat niet. Ingewikkeld tot nu toe allemaal, hehe.
     
  4. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Hm, dit soort telefoons zijn eigenlijk gemaakt om een constante internet-verbinding te hebben. Mail checken, RSS feeds bijhouden, weer-informatie ophalen, noem maar op.. En bij pre-paid kost dat geld ja! Kijk of je ergens data-verbindingen kan uitzetten, of zorg dat je een internet-bundeltje oid kan krijgen! Echt ideaal...
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het beste kan je het internet account verwijderen uit de gsm !!
    Het kan namelijk zijn dat de gsm eerst een verbinding maakt via 3G en daarna pas overgeschakeld naar wifi.
    Heb dat namelijk met mijn iPhone !!
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Gegevensverbinding staat nu uit, dat was het volgens mij. Automatisch wifi staat nu ook uit.

    En hoe zou ik dat ongeveer moeten doen? Duizenden opties heeft dat ding namelijk. 8)

    Haa, ik heb nu mijn Vodafone live! verbinding verwijdert, zal dat het zijn?
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2010
  7. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Automatisch WiFi hoeft niet per se uit te staan, omdat WiFi gewoon gratis is. Het bespaart wel batterij als het uit staat.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat staat toch in de gebruiksaanwijzing ;)

    Start>Instellingen>Alle instellingen.
    Vervolgens Tab-blad Verbindingen > Verbindsinstellingen.

    Het kan ook zijn dat de Push-optie actief is !!
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Si, ik kreeg een optie om Vodafone Live! te verwijderen en gedaan, dat zou het dus moeten zijn. Zal even naar die Push-optie kijken.

    Hehe, ik kijk nu via mijn draadloze internet hier op XBW met WiFi. Vodafone Live! is weg dus dat was het, want toen ik WiFi aanhad vanmiddag stond dat ook aan, zo'n 6 minuten lang. Is wel wennen, geen idee hoe ik me krijg ingelogd op mijn telefoon. :+ Gelukt allemaal, werkt fantastisch. Ebuddy lukte niet, maar toen kwam ik erachter dat er zelfs Windows Live Messenger op mijn telefoon stond. Geniaal _O_

    Iemand een site voor wat leuke spelletjes?
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2010
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ik krijg Java niet op mijn telefoon, ik download het op de site via mijn telefoon en sla het op in mijn persoonlijke bestanden. Vervolgens heb ik het bestandje gedownload maar zie ik niks in mijn persoonlijke map. What is the problem! :+
     
  11. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    ...
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2010
  12. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand misschien nog leuke tips voor de sony ericsson w995?
     
  13. SysanApse

    SysanApse Guest

    Ik zoek navigatie software voor Windows mobile, waarmee ik m'n screen kan locken.
    Ik zie deze optie niet in TomTom, ligt het aan mij of zijn ze echt dom om het er niet in te zetten ?
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Als het goed is komt vandaag mijn BlackBerry Curve 8900 binnen! Kan niet wachten.
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet echt helemaal niet wat ik moet nemen. Mijn abonnement is afgelopen. Ik SMS meer dan dat ik bel. Maar dat is ook niet zo veel. Ik zie een deal bij tele2 van 10 euro waarin 50smsjes zitten en 50 bel minuten. Hier krijg je dan een vrij schraal mobieltje bij. Het is wel zo dat ik nooit héél veel meer dan dit op maak. Dus 10/15 euro vind ik eigenlijk ideaal.

    Nu hoef ik niet per sé het nieuwste van het nieuwste te hebben en ben eigenlijk ook nog wel redelijk tevrede met mijn Samsung D600. Hoe is een Sim-Only dan? Dan krijg je toch een abonnement puur op je simkaart? Het enige is dat je dan geen mobiel erbij krijgt toch? Of is dit iets heel anders? Anders kan ik misschien net zo goed voor 1 jaar 4.75 betalen voor 275 sms/bel minuten. Dan ben ik nog goedkoper uit.

    Misschien dat iemand anders nog goede deals heeft gevonden? Is er iemand die mij tips kan geven oid? Een nieuw mobieltje vind ik niet verkeerd maar hoeft ook weer niet. Oh, en dan is het misschien ook niet onverstandig om er rekening mee te houden dat er in de 1 á 2 jaar best een vriendin kan komen en dat het bellen/sms-en dan ook nog eens flink kan stijgen..
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2010
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Neem Sim-Only. Je kunt dan altijd je abbonement omhoog of omlaag doen. Als je er een telefoon bij neemt, kun je alleen je abbonement omhoog bijstellen (Anders kan het niet uit met de aanschafprijs van het toestel).

    Dan kun je altijd eens een leuk los toestel kopen zonder een abbo duurder te nemen als jij eigenlijk wilt.

    Tip: Bij Hi kun je gratis je aantal sms'jes verdubbelen. Bij Vodafone heb je voor €10,-, 1000 extra smsjes. Bij T-Mobile verdubbel je je aantal sms'jes voor €2,50. Neem dus bijvoorbeeld een sim only abbo van €10,- en een verdubbelaar erbij. Dan kun je ruim vooruit.
     
  17. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb nu sinds een paar dagen de SE Satio, wist niet wat ik er van moest verwachten. Maar tot nu toe werkt het erg lekker. Super foto's, scherm werkt goed. Heb binnen 10 min een bestandje gevonden op internet waarmee ik kan zorgen dat ik bijna alle programma's kan installeren en er niet voor hoef te betalen.
     
  18. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over 'Mijn Vodafone' (kan je op internet kijken hoe je saldo van abbo ervoor staat). Als ik daar eerst klik op Mijn tegoed en verbruik krijg ik daar staan:

    Wat wil dit zeggen dat er 54 euro buiten maandelijks tegoed staat? Is dat dan over het hele abonnement (Sinds aanvraag) of alleen van deze maand? Want dat is bijna onmogelijk...
     
  19. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Weet iemand hoe het precies zit met abbo verlengen bij vodafone? in de winkel werd een tijdje geleden tegen mij gezegt dat ik 6 maanden van te voren al kan verlengen, nu wil ik via studentmobiel.nl gaan verlengen gezien ze daar de motorola milestone hebben daar staat op de site echter dat je vanaf 3 maanden van te voren kan verlengen (4 maanden met hi/kpn) maar volgens mij moet dat dan daar toch ook gewoon 6 maanden van te voren kunnen met vodafone?
     
  20. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    alleen die maand, iedere maand komt dat weer op nul te staan. Je betaald dus volgens mij 54 euro extra op je abonnement voor die maand, zo gaat dat bij mij iig. Ik heb dat als ik naar het buitenland bel of sms. Maar bij mij staat het in minuten en aantal sms, zie hieronder en wat ik overhoud neem ik mee.

    Tegoed
    Het resterende tegoed in maart bedraagt:
    Je starttegoed deze maand was 286 minuten (278 minuten tegoed)

    Verbruikskosten
    Binnen maandelijks tegoed: 8 minuten
    Buiten maandelijks tegoed: 0 minuten
    Bijgewerkt tot 1-3-2010

    Extra's
    Scherp 200 SMS berichten tegoed: 234 berichten tegoed.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina