1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik ben opzoek naar een degelijke mobiele telefoon.

    Simlockvrij.

    Budget 80 euro.

    Camera is wel lachen maar hoeft niet.
    Standbyduur is voor mij wel belangrijk

    :b:
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]

    Of heb je meer eisen? :+
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is een AFT of NMT telefoon en geen GSM ;)

    Met de 1e generatie AFT telefoons kan je nu de kerkradio ontvangen 8)
    De kerkradio maakt namelijk gebruik van de zelfde frequentie.

    Mijn 1e mobiele telefoon van PTT Telecom.
    Kon er alleen mee bellen of gebeld worden.
    [​IMG]
     
  4. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    pff ik kom er echt niet uit zit nu toch weer te twijfelen of ik de motorola milestone ga nemen of toch ga voor de sony ericsson x10 die volgende maand komt. Wou voor de milestone gaan maar vindt die timescape/mediascape opties van de x10 wel heel chill eruitzien mja de milestone heeft weer een toetsenbord. Ik weet het echt niet meer:mad:
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat was ook de eerste gsm die m'n vader had. Ligt hier nog ergens! :lol:
     
  6. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Dilemma:

    Nokia X6 of HTC Legend.....??
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de mijne ook nog steeds :cool:
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    weet iemand waar in een nos teletekst app kan vinden voor symbian telefoon? zolang het .jar of .sis/.sisx is kan ik het draaien. Heb al veel applicaties op internet gevonden maar is allemaal engels. Niet dat mij dat veel uit maakt maar nos zou wel fijn zijn. (stuk sneller dan dat je echt via internet moet gaan.
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Is een PIN (of hoe dat ook heet) van blackberry altijd hetzelfde?
    Ofwel; stel dat ik van iemand een BB overneem, neem je dan ook meteen die gegevens over of kan je dat resetten?
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Is de HTC Legend de opvolger van de HTC Hero??
     
  11. siddler

    siddler Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep. Ziet er trouwens erg leuk uit en heeft me ook aan t twijfelen gemaakt. Telefoon is kapot en wil dus een nieuwe, alleen: iPhone of HTC Legend, of misschien zelfs de Desire?
     
  12. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Zit voor de gein toch weer een beetje te kijken naar mobiele telefoons. Ondanks dat ik nog zo'n 8 a 9 maanden (vd 24) heb te gaan met mijn huidige abonnement.

    Wat ik me toch echt afvroeg is de kwaliteit van het internet dat T-mobile levert. Ik ben zeer tevreden met het onbeperkte internet dat ik via Vodafone nu krijg, maar wie weet in de toekomst.

    Ga denk even oriënteren of ik leuke telefoons zie, voor een leuk prijsje. Een aantal telefoons vallen sowieso al af, want voorlopig wil ik niet over de 25, inclusief internet.

    Ook al gebruik ik het niet heel veel per dag. Toch altijd wel even en het lijkt me zeer relaxed om toch e-mail, google maps en dergelijke beschikbaar te hebben.

    Vind de G1 sowieso wel een erg mooie telefoon, weet er verder niet echt veel van.

    Staan er nog enkele vette phones op de planning trouwens?
     
  13. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een Android telefoon wil, zou ik voor de HTC Legend of de HTC Desire gaan. De G1 is al verouderd.
     
  14. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Motorola Milestone is ook nice, zeker als je een fysiek toetsenbord wil.
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik weet niet of ik dat wil, zeg alleen dat ik hem wel mooi vond :+ Komt er toevallig nog een opvolger van de G1? (lijkt me niet dat de nexus dat is??)

    Overigens zou ik sowieso pas in Juli mijn contract kunnen verlengen. Of in Januari overstappen.

    Someone care to explain on the software android vs windows mobile? Hoorde dat je eigenlijk alleen wat hebt aan windows mobile als je gaat tweaken enzo??? Of is dat onzin, dat las ik in ieder geval wel meerdere malen. Heb dat ook op mijn HTC Touch Diamond geloof ik.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2010
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    G1 goed ding, heb hem hier zelf liggen, maar zoals anderen al zeggen verouderd.

    Als je geen fysiek toetsenbord wilt is de Nexus One de beste keuze, wil je wel een fysiek toetsenbord, dan een Motorola Milestone.

    Zullen vast ook nog wel mensen komen om de HTC Hero aan te raden, maar die is ook verouderd.

    En Android vs Windows Mobile: Windows Mobile is kut en Android is geweldig, punt. Windows Mobile is sloom, Android supersnel. Android heeft de Marketplace met superveel vette apps en games (veel gratis ook), etc.
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Njah ik heb nog tijd zat, maar denk dat ik toch maar een android phone haal volgende keer :+.

    Ben alleen nog benieuwd hoe het internet van T-mobile hier wordt ontvangen. Lijkt me niet dat er een groot verschil zit in het aanbod van de providers toch? Van vodafone vind ik het in ieder geval gewoon top, dus hoop dat T-mobile daar in ieder geval bij in de buurt zit.
     
  18. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Windows mobile heeft dan weer XDA en ziet er in combinatie met SPB er super en functioneel uit. Verder werkt 6.5 gewoon best wel fijn.
     
  19. SysanApse

    SysanApse Guest

    Inderdaad.
    Heb nu een X1 met HTC Sense 2.5 lopen van XDA.
    Gaat allemaal heerlijk, alleen moet elke dag batterij worden opgeladen.
     
  20. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik zit eraan te denken om de Samsung star qwerty te kopen
    [​IMG]

    Kan iemand mij vertellen of het een beetje een chill mobieltje is?
    En ik heb nog een vraag,
    ik wil er dan internet op, hoeveel kost dat gemiddeld p.m?
    Is dat duur? ohja en hij's prepaid!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina