1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    De geruchten gingen dat hij ergens in oktober zou komen. Verder eigenlijk niet veel nieuws daarover.
     
  2. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je heel toevallig iets over de release van de Torch. Heb trouwens je advies genomen van crackberry.com. geniale kerels die reviews doen enzo:p
     
  3. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb nog steeds geen keuze gemaakt welke nieuwe mobiel ik moet kiezen. Ik denk op dit moment over een van de niewste generatie Android budgetphones(HTC Wildfire/SE Mini pro/LG Optimus) welke zouden jullie kiezen, of waar moet ik nu echt op letten?
     
  4. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Als budget smartphone vind ik de HTC Wildfire wel mooi. Ik had 'm vorige week gewonnen en aan m'n zus gegeven en ik heb er nog even mee gekloot. Alles gaat soepel, de HTC Sense interface werkt ook fijn en het internetten gaat er ook goed op. Alleen de kwaliteit van het scherm vind ik minder, maar dat kan ook zijn doordat ik gewend ben aan het scherm van de iPhone 4 :9
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad, nadeel van de Wildfire is de resolutie.
    Ik stem toch voor de Wildfire! :cool:
     
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Mijn SE W995 geeft nu de melding dat ik de batterij niet kan opladen omdat ik geen SE batterij heb. Iemand dit eerder meegemaakt? Ik snap er niets van...
     
  7. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Allebij wildfire? ik neigde hiervoor naar de Sony Ericson, moeilijk moeilijk.
     
  8. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk op YouTube naar veel video´s van beide mobiels en lees veel recensies. Dan krijg je een goede indruk.
     
  9. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu zit ik te twijfelen of wachten op de nieuwe Blackberry Bold of nu gewoon bestellen..
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Nog even een vraagje over het vetgedrukte.
    Mijn abonnement loopt 21 Januari af, maar ik heb 2 weken terug mijn abonnement verlengd. Dat kon al een half jaar van te voren, en aangezien ik schijtziek werd van m'n eerdere telefoon koos ik er dus voor om maar te verlengen.

    Nu is dus het punt, datalimiet gaat volgende maand in, en geld dus ook voor mensen die verlengen.
    Hoor ik dan nog steeds bij de overige klanten waarvan het abonnement nog loopt, en heb ik nu 2.5 jaar geen datalimiet, of moet ik me toch aan datalimiet houden omdat ik mijn abonnement heb verlengd?
    Of kan het ook zo zijn dat ik vanaf januari een datalimiet krijg omdat dan mijn nieuwe abonnement ingaat. Dat zou ik dan wel weer vreemd vinden omdat ik eerder heb verlengd, dan dat dit bericht naar buiten is gekomen.

    En stel ik krijg daadwerkelijk een datalimiet vanaf januari, kan ik dan mijn contract ontbinden? Op mijn nieuwe contract staat namelijk niets van een datalimiet, en hun mogen dit toch niet zomaar veranderen midden in een abonnement?
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2010
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik zit met hetzelfde. Vorige week mijn abo verlengd maar gaat pas midden september officieel in. Heb ik de winkel nog duidelijk gevraagd (toen was dat met het data limiet nog niet bekend) of er iets voor mij zou veranderen en toen zei de verkoper dat dit niet het geval was. En op mijn contract staat idd ook niets dus ik denk niet dat ze dan zomaar een data limiet kunnen invoeren
     
  12. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Samsung Jet S8000 gezien, die ondersteunt ook internetten.
    Maar hoe werkt internetten met een prepaid simkaart?

    Ik heb er niet echt veel verstand van, maar echt veel bel ik niet dus een abbo vind ik niet nodig. Behalve als het voor het internetten niet anders kan.
     
  13. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat ik begrijp uit het bericht (wat ik overigens heel onduidelijk vind), geld het niet voor mensen die vóór september verlengd hebben. Of ze bekijken het toch anders en als je nieuwe abonnement ná september pas ingaat, ook al heb je eerder verlengd, krijg je alsnog een datalimiet.
     
  14. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 2-jarig contract is bijna verlopen, wat gebeurt er nu als ik hem niet verleng?
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het is het wel waard imo. prepaid betalen voor internet is veel te duur geloof ik. Zelf zit ik ook vaak op internet wanneer ik weg ben. Zit dan altijd nieuwtjes te lezen als m'n vrienden geen boeiende verhalen te vertellen hebben. Best anti sociaal eigenlijk! 8)

    Ik ben m'n Jet nu weer zat geworden. Begin steeds meer de kracht van apps in te zien en zou graag een wat modernere telefoon willen. Twijfel momenteel nog steeds tussen een Android of een W7 Phone. Android heeft veel meer apps maar W7 heeft support van xbox live en waarschijnlijk later ook veel toffe games. Zijn er nog meer mensen met dit dilemma? Ik ben bang dat de W7 phone een flop wordt. Ik zie mensen niet zo snel een Windows phone kopen wanneer ze hun hoofd in de reet van Steve Jobs hebben. :+

    [yt]Z_CR-5HHMEk[/yt]

    [yt]ZksEnvA_hQA[/yt]

    [yt]CffC9hmGepE[/yt]
     
  16. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    als je twijfelt tussen een Android of een Windows toestel zit er denk ik een steekje los 8)
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Voor nu is het nog slim om voor Android te gaan, precies om de redenen die jij aangeeft.
     
  18. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al ervaring met blackberry 6?
     
  19. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dan blijven ze elke maand hetzelfde bedrag afschrijven tot je actie onderneemt. Daarom moet je ook altijd een nieuw contract afsluiten bij dezelfde provider(goedkoper) of een andere provider pakken(speciale aanbiedingen).
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dude, ik heb het over een WP7. Niet die crap dat momenteel uit is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina