1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Welke provider heeft er nog een datalimiet van 10MB in de maand 8)
    En daar betaal je ook nog eens € 7,50 per maand voor.

    Ik je voor onbeperkt dan betaal je € 10 in de maand , maar de snelheid is dan nog maar 128Kb/sec.
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah, dat lijkt me ook weer zo'n krottere versie van de Touchwizz/Pixon e.d
    Ik zit te denken aan een Sony Ericson oid, of anders ga ik denk ik gewoon voor de Nokia 6300 Black Edition tenzij iemand nog wat toffe telefoontjes weet? :+.
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoor eignelijk nouwelijks iets negatiefs over die Star anders.
     
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Met krottere versie bedoel ik dat het de goedkopere versie van de Touchwizz is :+. Maar misschien haal ik anders een Samsung Soul, m'n moeder heeft die telefoon en is ook best chill.
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Diep in je hart wil je de samsung star :cool:
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    so what dat het een goedkopere versie is. Met jou budget zal je alleen maar aan "krottere" telefoons komen.
     
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het punt is dat ik die Touchwizz heb gezien, en als ik dan de Star neem lijkt het een goedkopere rip-off :+. Denk dat het of de Nokia 6300 word of de Samsung Soul. :)
     
  8. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ben slim en koop Samsung Star:)


    Ben je slim zet een knip op die pin, ga voor dat geld naar de bar, en koop een samsung star :+:cool:


    heb je iedereen wijsgemaakt dat je een heele dure telefoon gaat kopen ofzo??
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2009
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hoezo zou ik dat doen xD. Maar ik weetniet, vind de Star er niet zo tof zien en ik maak gelijk een vergelijking met de Touchwizz die veel toffer is. Word dus in elk geval geen Samsung Star :+.
     
  10. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Jij maakt een heeeele foute beslissing, kijk je naar hoe mooi hij is? Ik wou eerst ook Cookie gaan kopen, ziet er veel mooier uit/.... Maar is dus echt niet beter
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat? Cookie mooier dan de star?

    Donder op :+
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo maak ik een hele foute beslissing?

    Ik wil een relaxte telefoon waar ik alleen maar mee ga bellen/smsen en verder niks. En ik heb zelf ervaring met de Nokia 6300/Samsung Soul want m'n ma heeft de soul en een m'n neef had de nokia :9. En die twee lijken me gewoon toffer dan een Samsung Star. :)
     
  13. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Koop dan een Nokia3310 ofzo, dan ga je toch niet zown dure telefoon kopen...

    En Ferron... De Cookie vind ik mooier, niet beter:thumbs:
     
  14. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus, waar slaat dat op..
    En €100 is niet duur voor een telefoon, vergeleken met de prijzen voor de nieuwere toestellen.

    Anyways, de Samsung Star ga ik niet halen. Denk dat ik maar voor de Nokia ga. :)
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    De Cookie is niet mooier! :mad:
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie twee lijken wel een stelletje Samsung Star fanboys :{.
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Heb sinds kort (woensdag) ook de Star. Die aanbieding van Vodafone (gratis Star met een Vodafone 17,50 abbo voor 50% gedurende 24 maanden, dus gewoon 8,75 per maand zonder gezeik) kon ik niet laten liggen. Bel toch niet zo veel dus dat aantal belminuten/smsjes is wel voldoende.

    Vind het echt een zwaar relaxed ding. Veel beter dan ik dacht. Accu gaat ook nog eens lang mee... sinds woensdag intensief gebruikt en heb hem nu net pas aan de lader gehangen. Games erop zetten gaat in nog geen 20 seconden en het ding is verder aardig snel/hapert totaal niet. Me is happy met m'n nieuwe speeltje.

    Ow en internet kost maar 0,75 cent per 15 minuten als je niet zo'n vodafone Blox hebt... kost ook geen drol dus voor die paar keer dat ik fftjes iets moet checken op internet zonder pc in de buurt :) Paar keer 0,75 cent kan ik wel missen op zo'n cheap ass abbo.
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Mijn W995 doet echt vaag, hij geeft aan dat ik een niet-Sony Ericsson batterij erin heb zitten en kan hem dus niet opladen :emo: Heb alles al schoongemaakt, morgen maar mee naar de Vodafone shop...
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hoe krijg jij internet op je mobiel? Lukt mij echt niet. :mad:
     
  20. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    ik net geprobeerd heb prepaid en geen btg maar kon op internet :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina