1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Kan alleen als je hem geroot hebt volgens mij, heb je speciale apps voor.
     
  2. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik nu zelf sinds een tijdje '8pen' om tekst in te voeren. In het begin is het heel erg moeilijk maar als je er aan gewend bent werkt het ontzettend goed:thumbs:

     
  3. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er echt hééééél onpraktisch uit...:emo:
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Galaxy S kan het ook zonder rooten, de HTC modellen moeten idd geroot zijn. Gebruikt zelf Shoot Me op mijn Desire

    Heb het even getest en je merkt wel meteen dat het met redelijk wat oefening beter zou kunnen werken dan een gewoon toetsenbord. SMS zelf alleen niet zo heel veel dus heb er geen zin in om het te leren
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2010
  5. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje: ik ga binnenkort de nieuwe blackberry bold 9780 kopen. Maar zou ik het bij Vodafone of Hi doen? Allebei ongeveer even duur. Wat zijn de mogelijkheden qua internet e.d?
     
  6. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Vodafone is sneller (schijnt, ik heb net de overstap van Hi naar Vodafone gemaakt, maar abonnement gaat pas in januari in)... Maar alles staat of valt natuurlijk met je bereik! In sommige plaatsen zal Hi beter zijn, in anderen weer Vodafone..
     
  7. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    het gaat me vooral over het internet: limieten?
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Beide hebben datalimieten.
     
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu al meer dan een jaar mobiel internet van Hi op m'n Samsung Soul en dat bevalt prima, maar heb voor €2,50 nu Hi Xtra Snel genomen voor m'n Desire HD. Ben benieuwd of het veel uitmaakt. Je hebt wel 3x de datalimiet, dus dat is wel bong
     
  10. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet zeggen dat ik ooit last van het limiet heb gehad bij Hi.


    Alleen een keer waarschuwing nadat ik een maand mijn laptop er aan had gehangen op stage.
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt over het algemeen alleen last van datalimieten van 250MB en FUP's van 25mb x10 (dus 250MB). 1GB heb je nooit last van. Dat bereik je toch noooooit in 1 maand, tenzij je gaat streamen/tetheren
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Voor alle x10 gebruikers (niet mini / pro) Froyo is de gereleased. Nog wel met de nodige bugs e.d. maar wachten op SE 2.2 is niet nodig.
     
  13. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar bij HI is er een FUP, bij vodafone hoeveel is daar het limiet? 1GB?
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Vodafone werkt nu met datalimieten. Het goedkoopste abbo heeft 250MB Datalimiet (Veeeels te weinig, betekent 250/30 = 8MB en dat red je dus niet :p ), en de hogere abbo's hebben 1GB limiet.
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    250MB is voor mij echt wel genoeg hoor..
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Enig idee waar ik het beste (voor de prijs) abbonement kan nemen voor de HDC Desire HD? Met goed internet en zo'n 250/300 belmin/sms.
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn nu meerdere aanbiedingen voor de HD, eerste 12 maanden 22,50. en erna 34,50. Geloof 200/300 bel/sms maar ik raadt je dan wel aan extra internet aan te vragen voor 2,50. Omdat je in plaats van sms nu tegenwoordig op genoeg andere manieren contact kunt houden met anderen
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Zeg, mijn moeder heeft een sim only abbonoment bij T-Mobile. Nu wil ik voor haar deze telefoon kopen. Maar die is niet simlockvrij, maar wel prepaid van T-Mobile. Doet haar sim only kaartje van T-Mobile het dan wel op die mobiel, of ook niet?
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De GSM kan alleen een carrier-lock hebben , dat wil zeggen dat die alle simkaarten accepteert die werken via het netwerk van T-Mobile.
    Wil je het 100% zeker weten kan je het beste even een telefoonwinkel binnen lopen.

    De telefoon kan je ook kopen in de T-mobile winkel !
     
  20. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg me af hoelang een telefoon garantie heeft heb hem in 2008 gekocht
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina