1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zijn de ontwikkelingen op het gebied van mobiel internet staatsgeheim ofzo? 8)

    Weet niemand er iets over? En hoe weet ik welke telefoons later 4G gaan ondersteunen? Misschien ben ik nog gewoon te vroeg, dat kan ook.

    Zit momenteel flink te twijfelen of ik een nieuwe tel moet gaan halen. Ik vind m'n huidige jet zwaar kut. W7 en Android voel ik wel. Allebei hebben hun pluspunten.
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf totaal geen voorstander van Windows Mobile...weet niet of de nieuwe dat ook heeft maar de ouwe was echt een ware hel.

    Android is gewoon, het werkt wat gebruikers vriendelijker en het straalt wat meer....ja hoe zeg je dat? Het is net wat kleurrijker, mooier en soepeler
     
  3. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de previews van de nieuwe windows mobile leest schijnt het onwaarschijnlijk goed te werken. Al heb ik er zelf natuurlijk ook geen ervaringen mee. De term Iphone-killer valt hier en daar zeker. Kan natuurlijk ook opgehypete mannetjes zijn.

    Ben er wel heel benieuwd naar.
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Windows Mobile altijd al wat zakelijker ingesteld, ik ben erg blij met mijn android ^^
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Iemand hier ervaring met de Nokia E5? Ben van plan deze te gaan kopen binnenkort.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Enig idee hoe het internet is met een Hi Eindeloos Online abbo?
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ligt heel erg aan de telefoon en de browser. Met mijn huidige telefoon, een nokia E5, is het behoorlijk snel. Met mijn vorige, LG Renoir, was het een drama. Vaak lang wachten, soms gewoon helemaal geen verbinding kunnen krijgen. Dus het ligt helemaal aan de telefoon en de browser die je gebruikt.
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Nieuwe HTC Wildfire, nieuwe LG Optimus One of tweedehands Motorola Milestone?
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Icm met een Samsung Galaxy S, dus dat moet wel goed zijn denk ik. Thanks. :)
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoevaak ga je dat nog vragen?
    Is nu al de 3e/4e keer ofzo dat ik deze vraag tegen komen, alleen elke keer zit er wat anders bij, bv. de iPod.

    Je zult voor jezelf de toestellen moeten vergelijken en beslissen wat jij belangrijk vindt in een toestel en op basis daarvan je keuze maken...
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Denk idd dat het wel goed zit. En aangezien er Android op zit kan je altijd een andere browser installeren om te kijken of dat beter werkt;)
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hi Eindeloos Online (i.c.m. HTC Wildfire) is prima. Geen klachten hier. Ik weet niet wat je verwachtingen zijn, maar ik hecht meer waarde aan het "eindeloos" dan aan de snelheid.
     
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    2de keer dat ik het vraag btw.
    Ik vraag gewoon om jullie advies, misschien dat iemand ervaring heeft met een van deze toestellen of iets dergelijks.
     
  14. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    wildfire is een redelijk telefoon, LG is kut en tweedehands? Nee ik zou voor de HTC gaan
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Motorola Milestone is een Top Mobiel! 1 van de beste dit jaar!! Hij word zwaar onderschat. Maar tweedehands is altijd riskant!
     
  16. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    De milestone is wel een goed lelijk apparaat.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind juist wel wat hebben kwa looks.

    als ik aan een lelijke telefoon denk, denk ik aan deze:
    [​IMG]

    origineel hoor... :+
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2010
  18. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    You're taking a piss of niet? 8)
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Internet van Vodafone is sneller, maar het is best te doen.
    Zat in november trouwens over mijn eindeloze limiet heen :+. (maar heb nou nog steeds geen idee op hoeveel die limiet ligt)
     
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom lelijk? iPhone <3
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina