1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mooiste graphics!

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 11 jan 2004.

  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is nou de game met de mooiste graphics op de xbox een spel die de power van de xbox goed heeft gebruikt?
    ik lees vaak dat Panzer Dragoon de beste graphics heeft is dat waar of is het toch Project Gotham racing 2.
    Wat de beste graphics van volgen jaar gaat worden word denk ik Halo II maar dat zullen er wel meer denken!

    ik denk zelf dat het Project Gotham 2 racing de mooiste garphics heeft!
    Maar ik heb Panzer nog nooit gezien die ga ik binnenkort even kopen voor 15 euro!
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2004
  2. Da Big Man

    Da Big Man Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik denk dat doom 3 ook nog wel eens hoge ogen op het grafische vlak kan gooien maar of die de mooiste zijn?
    Ik denk toch dat dat een kwestie van smaak is
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    PGR2 ziet er erg mooi uit, maar is niet het enigste mooie spel. Zo is en blijft Racing Evo ook erg mooi. En van een spel in een grote wereld kan je toch niet de gfx verwachten als een spel met kleine omgevingen. Persoonlijk vindt ik de gfx niet het belangrijkst maar de gameplay.
     
  4. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Jah ok de gameplay en het verhaal vind ik het belangerijkste.
    Maar ik wil gewoon weten welk spel de beste graphics heeft.
     
  5. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    De graphics is een steeds belangerijker aspect aan het worden in een game volgens mij.
    Daarom verliest een game zonder degelijke graphics al een (groot) deel van zijn waarde.
    Maar de game met de beste graphics zal PGR2 zijn.
    Halo2 zal opgepoetst graphics hebben maar zal (denk ik) bijna niet meer betere graphics kunnen verwerken dit omwille opgevoerde A.I. en meer en misschien grotere levels:)
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2004
  6. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je van Cell-shaded houd, zoals ik is XIII echt zo'n goed-grafische spel!
     
  7. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verschilt denk ik. De bolides en omgevingen zijn in PGR2 het mooist, al zijn de laatste natuurlijk wél erg statisch. Qua characters en animatie blijf ik de Dead Or Alive serie ongeevenaard vinden...(nee een niet aleen dáárom :+) Het water uit Morrowind blijft toch adembenemend. Ehhh, ja zo kan ik nog wel even doorgaan. :p Panzer Dragoon is heel mooi, maar dan vooral de lichteffecten, het is ook allemaal heel surrealistisch dus in dat opzicht ook allemaal weer wat makkelijker.

    Grabbed By The Ghoulies vind ik persoonlijk ook een hele mooie game, grafisch bijna perfect. Maar dan wel voor de standaards van een cell-shaded platform game. Belangrijk is denk ik niet dat het aleen functioneel en scherp is maar ook daadwerkelijk bijdraagt aan de sfeer van het spel. :)
     
  8. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Precies, graphics is meer dan scherpte van de textures en het aanatl pixels per bump-map etc. Ook al is een tech-demo technisch nog zo mooi, als het aan sfeer en een eigen stijl ontbreekt wordt het veel minder gewaardeerd...
     
  9. insanegamer

    insanegamer ..::PlayMore::..

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    de nieuwe crimson skies heeft de mooiste ( las ik in de PU)
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat las ik ook en ik dacht toen zijn er geen mooiere games??:confused:
    Volgens mi is Panzer dragoon mooier.
    Maar als de MOD's de topic kut vinden mogen ze hem wel sluiten hoor.
    Als het moet,moet het!
     
  11. Pussyfart

    Pussyfart ''The black dots''

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Half Life 2 peut-etre?
     
  12. houtbakker

    houtbakker Console addicted

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    De games die volgens mij het best de kracht van de X-box tonen zijn volgens mij, in willekeurige volgorde:

    - DOA 3
    - House of the Dead 3
    - Panzer dragoon orta
    - Unreal Championship
    - motoGP
    - Rallysport Challenge

    Hiernaast zien, Rayman 3 en de Fifa-serie er op de box het mooist uit van de consoles, inclusief PC!
     
  13. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Je vergeet GTA: Double Pack!! :p
     
  14. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Panzer
    Dragoon
    Orta

    :D Nuff' said
     
  15. toy2811

    toy2811 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd maar ik vind PGR2 niet uitzonderlijke graphics hebben. Ik vind de graphics "eenvoudig", zeker als je het vergelijkt met NFS underground. Dat is een game met teveel detail, wat ten koste gaat van de gameplay.
     
  16. Lord_Snake

    Lord_Snake teh pwn

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    NFS is ook te zwaar voor de X-box, stottert namelijk soms :mad:
     
  17. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd dat niemand Splinter Cell heeft genoemd, of Rainbow Six bijvoorbeeld...
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoe meer je er over nadeekt hoe meer mooie spellen je tegenkomt. Soms is alleen naar gfx kijken best moeilijk, want je gaat het snel met iets combineren als stijl (cell shaded bijv.). Zo vind ik Fatal Frame ook wel geslaagd, donker, duister en realistisch (de omgevingen en bewegingen met lamp enzo).
     
  19. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de makers van vechtspellen is het veel makkelijker om goeie graphics te maken dan de makers van bijvoorbeeld race games.
    Ik vind dus dat je ze dan beter in genres kun indelen: Welke game heeft/krijgt in welk genre de beste graphics?
    Dan is mijn lijstje zo:

    Action:

    Halo 2, Doom 3 of Half-life 2

    Adventure/RPG:

    Fable of Sudeki

    Fighting

    Dead or Alive 3 of Soul Calibur 2

    Race:

    Project Gotham Racing 2

    Sports:

    Dat zou ik zo snel niet weten :).
     
  20. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind ook dat Splinter Cell en Rainbow Six 3 bijzonder mooie grafix hebben. Met name lichteffeten zijn bijzonder goed hierin. De hemel van Halo vind ik trouwens ook nog steeds een genot om te zien. Dat tweede level als je net neergestort bent en dan uitkijkt over de diepte.
     

Deel Deze Pagina