1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Die agusta f3 _O_.
     
  2. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
  3. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
  5. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Laatste ritje voor de Rex dit jaar
    [​IMG]
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net nog klein stukje gereden voor een nieuw pak. Thuis gekomen met een nieuw jack en een soort van textielbroek. Beetje jeans idee, zodat ik daar gewoon mee naar school kan enzo. Oude textielbroek hou ik erbij voor als het kouder wordt en icm nieuw jack voor naar werk enzo.
     
  7. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Exactly my thought. Siert nu zelfs al mn achtergrond. Vind het echt een hele mooie \o/

    2014?:)
     
  8. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, mooie BMW zeg Pim. Ziet er echt goed uit. Jammer dat ik zo laat kijk want ik had zondag best een ritje willen maken, al is het opzich ook niet echt balen, gezien het weer. Ik mag inmiddels bijna een zware motor en mijn Kawa er-5 gaat dan ook binnenkort de deur uit, alleen moet ik nog even wat sparen wil ik echt wat leuks kopen. Dus over een tijdje misschien tijdelijk motorloos!
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    eind 2011 begin 2012 is die bij de dealers.
     
  10. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier klapte ik vandaag nog ff me spanningsregelaar eruit op de valreep:D
    Was dus meteen een daggie kutten weer met een nieuw stukkie draadboom:mad:
    Heel de stekker weer verbrand en echt verkoold van binnen en de eerste 3 cm van de bedrading echt weer afgefakkeld gewoon.
    Gelukkig niet zo ver als vorige keer bij de 600 dus nu was nieuwe bedrading rap geregeld,
    Spanningsregelaar meteen door gemeten en leek goed te zijn,maar hij laad de accu niet meer bij,word dus wachten op een nieuwe:mad:
    Echt waardeloos zet m nu niet goed draaiend binnen en daar heb ik wel een hekel aan eigenlijk:p
    Iemand hier mischien ervaring met after market regelaars?:confused:
    Ik zie ze op ebay al slingeren voor 10 dollar ofzo maar ik vraag me af of het werkt?:confused:
    Werkt het niet dan kan er volgens mij niet zo veel gebeuren omdat mocht er sluiting komen of weet ik veel wat gewoon de zekering er uit klapt toch?
    Vind tussen 10 dollar en 204 euri origineel van honda zeg maar een aardig verschil zitten die ik dan alweer liever in een nieuwe achterband of kettingset steek:p
     
  11. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier toch maar eentje via Ebay besteld maar,voor 12 hele euri inclusief verzendkosten(H)
    Haha kon niet laten om het te proberen:p
    En heb er van markplaats 1 afgetrokken van een gsxr 1000 k1 voor 55 euri en dat schijnt de beste oplossing te zijn voor de spanningsregelaars van honda:D
    Daar moeten alleen dan de andere stekkers op gesoldeerd worden en dan zou het voor de rest van de tijd voor altijd moeten werken in plaats van het opgeven na hier en daar een beetje gek doen:p
     
  12. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben heel benieuwd of je het aan de praat krijgt.
     
  13. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Is gewoon met 5 draden ook met dezelfde weerstanden enzo dus dat komt wel goed.
    Als ik zo een beetje goed begrijp werkt dat allemaal wel op elkaar alleen het formaat moet je op letten dat het past tussen het plastic:p
    Met een beetje googlen en uiteraard een berg lezen op diverse forums zijn er best veel mensen die vervangen hebben op die manier om dat het van honda zelf gewoon niet wil werken ofzo:p
    Bij de 600 dacht ik echt dat het gewoon mijn motor was dat tie ergens niet voldoende massa had ofzo om het overtolllig af te voeren,bij die verbrande er in een jaar tijd 5 of 6 van die stekkers haha tot tie echt goed in brand stond gewoon:)
    Ik vraag me meer af wat dat ding van ebay gaat doen haha heb zo het vermoeden dat die er binnen het warm draaien al uit ligt maar ja wil toch het zien:D
    Zit er mischien toch ook aan te denken om de draadboom compleet overnieuw te trekken het schema van zo,n oud apparaat is vrij simpel en dan is het in ieder geval gewoon goed weer:)
    Maar dat ligt er maar net aan hoeveel zin er is komende paar maanden:p
     
  14. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
  15. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil alleen voor een bakje versgemalen koffie wel komen kijken :p
     
  16. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Haha dat mag altijd!
     
  17. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Wow net 1dag te koop staan en ik heb al een kijker!
    Eerlijk gezegd krijg ik gelijk de kriebels is wel iemand van MF dus ik vertrouw het wel maar hebben jullie ervaring met het geven van een proefrit etc? do's en don'ts

    Gek he maar het voelt verkeerd om je kindje te verkopen :+
     
  18. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    zeker rijbewijs/paspoort vragen of autosleutels. Je weet maar nooit.

    Bij dealers moet je altijd een papiertje ondertekenen dat als je beboet wordt dat dan jouw probleem is, maar of dat particulier ook te doen is.

    En maar hopen dat hij niet onderuit gaat. 8)
     
  19. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Wil je niet bang maken, maar ik lees toch wel akelig veel verhalen van proefritjes waar de motor nooit meer terug gezien is.

    Ik zou inderdaad misschien autosleutels + kenteken bewijs (even checken of ie niet gestolen is), een paspoort/rijbewijs of iets dergelijks. Of een deel van het aankoopbedrag achterlaten. Hoor ook wel dat mensen een foto maken van de persoon die gaat rijden.

    Iets in ieder geval :D.
     
  20. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    las laatst nog verhaal op motor-forum waarbij dat zelfs niet genoeg was... Zelf erbij achterop zou nog beste zijn...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina