1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd! \o/ :b:

    Heel veel plezier en vooral kilometers zijn je toegewenst.

    Ik heb vandaag ook mijn motor terug met nieuwe pijpen, power commander V en luchtfilter. Wat een verschil :eek:. Pakt zoveel beter op in laag in middel gebied. *)

    Al heb ik er maar paar straten mee gereden. Te nat en erger, ligt hier nog overal zout.
     
  2. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja nu komt het moeilijke.. wachten op echt goed weer ;) morgen nog maar eens even flink poetsen in de garage ook leuk.
    Zit wel een datatool alarm op die elke keer na een paar sec aangaat haha je schrikt je rot!
     
  3. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Waarom een R1 blok eigenlijk? heeft onderin niet veel koppel als bijv een Hayabusa blok waardoor je de koppeling veel zal moeten laten slippen bij het wegrijden, er vanuit gaande dat je auto'tje wel meer dan 300kilo gaat wegen. Hayabusa blok kan ook veel meer hebben, is iets zwaarder maar heel degelijk gebouwd. Als je een dikkere voetpakking maakt/koopt kan je er zelfs zonder veel gedoe nog een turbo bij opzetten en zit je zo op 300+ pk's.


    [yt]EIhO9ye_3xY[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2011
  4. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    haha en nu maar hopen dat ze er dan met hun smerige poten vanaf blijven :)


    Vandaag toch rijden, kan het niet laten. Na gister nog een hele dag regen lijkt het zout weg. Vanavond de motor ook helemaal poetsten en dan moet het goed zijn.
     
  5. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag was inderdaad wel een aardige dag om te rijden. Je had beter een dagje kunnen wachten Han ;). Maar gefeliciteerd met de aankoop in ieder geval!




    Jep, het is klote. Ben nu van ellende maar wat vrijwilligerswerk aan het doen in de hoop m'n CV wat op te vijzelen. Het zal in ieder geval nog wel even duren voordat iemand me eindelijk wil gaan betalen voor m'n diensten.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2011
  6. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Nog lekker gereden? Was wel een goede dag inderdaad!

    @fallout: ja eigenlijk wel haha maar gisteren was het wel iets warmer en ook niet onbelangrijk het postkantoor was open om te kunnen overschrijven ;)

    Vandaag flink aan het poetsen geweest kan geen zoutaanslag ontdekken gelukkig :)

    ff een pic:
    [​IMG]
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een te gekke fiets zeg. Gefeliciteerd!
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Goede keus! echt een mooie motor! Ding gaat als de brandweer :D
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zo topic even niet gevolgd,maar wat een gruwelijke vette fiets han!
    Goede keuze! :thumbs:
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Don't worry, die bouwen we ook ;) R1, Busa en Busa turbo. Voor elk wat wils haha.

    Ziet er goed uit Han.
     
  11. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Thanks jongens :D ben er ook heel blij mee!
     
  12. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2

    Zeer nette motor Han. Paar vrienden van me hadden (verleden tijd ja) er ook een. Een '08 in het rood. Helaas zijn ze toen van achteren aangereden, wel een gemeld hier geloof ik :x

    Anyway, voor mij zitten de eerste 30km van 2011 er ook alweer op:) Even de demper gecontroleerd. Had het vermoeden dat ie weer gescheurd was, maar niets aan de hand gelukkig. Na uurtje aan de acculader sloeg ie aan, klonk weer goed.

    Laten we hopen dat we net zo'n zomer krijgen als de winter een winter was!
     
  13. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, daar had ik inderdaad niet aan gedacht. Wel handig :p



    Ja, absoluut een brute fiets. Ben wel benieuwd om te horen hoe je straks een beetje het verschil in motor gaat ervaren als je weer echt kunt rijden (675/3 vs. 1200?/4).
     
  14. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Was een 1100/4, ja ben ik wel benieuwd naar.. heb tijdens het snelweg ritje naar huis wel gemerkt dat het qua windbescherming en wendbaarheid wel erg goed zit.

    Nu al zin in een Xbw motormeeting ;)
     
  15. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
  16. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik kan me best voorstellen dat dit in ieder geval de brommers en scooters zou kunnen vervangen.
    Vet hoor hoe zo'n jongen zon prototype uitwerkt respect!
     
  17. Lucky13

    Lucky13 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    @Han: ...enne waarom geen chopper? Dat is toch veel stoerder ;)?
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zie in mijn glazenbol een hoop reacties op voorgaande post. Samenvattend komt het er op neer dat choppers niet in de schaduw van de Daytona mogen staan.
     
  19. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hey Tobiaz omdat ik het veel te leuk vind dat jij me niet bij kan houden! :+
    Zit je in Zwolle nu of in Nijverdal wil nog keer bij jullie komen kijken in de zaak!

    Vraagje voor de muizen hier:

    Heb gisteren de optimate aan de accu gehangen en vanavond even gekeken maar het lampje bij Test brand nogsteeds.
    Ben gewend van mijn vorige bike dat na een uur het groene lampje gaat branden.

    Iemand hier ervaring?

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2011
  20. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nieuwere model dus weet het niet zeker.

    Maar de optimate laat op, trekt leeg en laat weer op afwisselend. Brand het lampje bij test niet gewoon als hij hem weer beetje leeg trekt?

    Edit: lees net dat hij tijdens het daadwerkelijke teste de gele led knippert en niet aanblijft. Als hij continu brand zou hij nog aan het opladen zijn, dat mag nooit langer duren als een dag. Of je accu behaalt de 14,3 volt niet meer. Keer volt meterje aan hangen.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina