1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Hun hebben daar echt heeel erg veel hangen haha eigenlijk nooit zoveel bij elkaar gezien tenminste zoals het vorig jaar was dus zeker even de moeite waard om te kijken.
    Met spuitbus zou ik zelf niet zoveel doen mischien kleine stukkies wit weg tippen ofzo maar voor het grotere werk kan je beter goed in cabine laten doen door een spuiter,kost inderdaad wel meteen een berg:mad:
    Anders volledig matzwart altijd nog een optie haha(A):p
     
  2. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Laatste optie heb ik vorig jaar gedaan maar kost nog steeds een paar honderd bij een goeie spuiter ;)
    Resultaat mag er zijn :D
     
  3. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja ik vind echt niet verkeerd ook haha zou hier zelf voor de 900 ook wel extra kuipset willen om m matzwart met een rood streeppie te doen:p
    Heeft wel wat gewoon.
     
  4. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net ff op een gsxr1000 gereden, onder het motto 'ik zou gek zijn als ik niet verder kijk als een 600'. En beviel eigenlijk heel goed, nog beter als een 600. Dat de 1000 wat groter is als de 600 is voor mij wel heel fijn. Kracht hebben ze beide te over, al hoef je met de 1000 natuurlijk minder goed te schakelen.

    Blijf me ook elke keer verbazen over hoeveel beter de remmen zijn van de gsxr's in vergelijking met de mijne, zoveel beter doseerbaar en krachtiger. Terwijl het bij mij (vooral de achterrem) steeds maar gokke blijft hoever je kan gaan.

    Denk dat het toch een 1000 wordt. Vroeger op een oudere 1000 gereden (geen injectie) en dat vond ik 3x niets, vond het toen totaal niet controleerbaar. Vandaag toch goed gevoel gekregen over de 1000. Kan ook zijn omdat ik nu langer rij ;)
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Nieuwe Triumph allroad en wegmotor (gaat dus om 2 modellen, 1 voor meer offroad en één voor op de weg. Ik vind hem echt super geslaagd! Zou gaan om een 800cc 3 cilinder _O_

     
  6. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    zo, eindelijk. ik ben motorrijder. Vanochtend mijn motor opgehaald! Een knalrode (= sneller) Bandit 600 uit 96 met een heerlijk LeoVince uitlaat (demper zit er nog in, maar klinkt mij luid genoeg, net niet asociaal). Na de rit van Vlaardingen naar Maastricht (met bezoekjes in Utrecht en Den Bosch) ben ik nu toch wel aardig vermoeid van de 250km lange rit...
    Heb het rustig aangedaan. Harder dan 140 is toch al niet relaxt op een naked. En gelijk even geleerd wanneer de reserve begint. Verkoper zei 'ongeveer bij 250km'. Dat was dus iets eerder... Het gebeurde op de snelweg, dus was niet heel fijn, maar ik was zo weer op weg. Ook file tegengekomen. Tussen de auto's door rijden viel me reuze mee, als je maar oplet denk ik. En was nog positief verbaasd over hoeveel mensen je zien en je ruimte geven.
    Flink knallen over de lekdijk doen we nog maar even niet. Eerst lekker ervaring opdoen op mijn eigen manier
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @ Sjorrit

    Oei wel spannend,jammer dat je nog niet ziet hoe het eruit komt te zien.
    Maakt me wel nieuwschierig.

    @Pim

    Gefeliciteerd gozer! wel vet!
    Kom je toevallig ook uit Utrecht?
    Lekdijk is trouwens wel goed om bochten ervaring op te doen.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2010
  8. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Thanks!
    Nee, m'n vriendin woont in Utrecht. Woon zelf in Den Bosch. Dus maar eens een leuke route binnendoor zoeken. Snelweg ga ik niet rijden voor mijn plezier. Maar ben nu bij ouders in Maastricht, vandaar de 'lange' tocht.
     
  9. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Pfff hier brak vanavond gewoon me vizier van me helm af:confused:
    Is een Shark ineens schoot het vizier open en brak gewoon helemaal weg de basisplaten waar je normaal het vizier in vast klik is ook aan beide kanten af gebroken haha beetje jammer dat me irridium vizier van 80 euri er ook meteen vandoor is:mad:
    Was 2 jaar oud ofzo ga ze wel ff mailen gezien er 5 jaar garantie op zit maar morgen maar kijken voor een nieuwe maar geen shark voor mij meer waarschijnlijk,heb nu een mooie suomy op het oog:D
    Me vriendin kreeg dat ding tegen der hoofd met ergens boven de wettelijk toegestane snelheid haha gelukkig had ze helm op}:]
     
  10. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel plezier Pim! Nog een Brabander op een motor hier :p

    @ vandalzzz: Dat moet toch echt niet kunnen. Kan nog best gevaarlijk zijn. Ben alleen wel bang voor je dat als Shark een garantie geeft dat het een nieuwe shark wordt
     
  11. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha die word voor me toekomstige zoon dan,voor op de kartbaan(A):p
    Was geen extreem dure helm ofzo ik denk dat ik er toen 350 of 380 voor betaald heb,maar is echt vrij bizar dat het kan:confused:
    Gebeurde op de snelweg dus kon ook niet ff omdraaien ,was al blij dat er volgens mij voor zover ik in me spiegels kon zien niemand er door geraakt werd verder qua auto,s enzo:mad:
    Op moment schrik je er wel ff goed van:p
     
  12. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    kut gestrand in een MAC... kut regen :p waarom moest ik ook mijn leren pak aandoen....

    Edit: Blijft lastig een motor kopen, te veel opties.

    Net gekeken naar:
    [​IMG]
    en wist zeker dat dat hem zou gaan worden... Uit 2005 met 25.000 km gelopen.

    Kom ik thuis wordt ik gebeld door mijn eigen motorzaak, hij had een keer rondgekeken en zijn collega had er nog een staan:
    [​IMG]
    2 jaar jonger, een K7 dus en 10.000 km gelopen. duizend euro duurder. Voor die duizend hoef je het niet te laten, als je kijkt wat je er bij krijgt... pfff moeilijk allemaal :p
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2010
  13. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    K7 doen
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ook mooiere kleuren!
     
  15. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou ook zeker voor die K7 gaan(H)
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
  17. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn jullie voor de k7 of niet? :+

    Ga hem dinsdag bekijken, schijnt in nieuwstaat te zijn. \o/
     
  18. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Het enige nadeel dat ik zie, is dat de K7 nog geen open demper heeft (kost weer een paar centen). Maar goed, dat zou ook mij niet tegen gehouden hebben om voor de jongere fiets te gaan.


    K7 dus O-)
     
  19. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    moeten 2 dempers op zelfs :p

    Heb er wel echt zin in, soort wachten totdat sinterklaas langs komt dit 8)
     
  20. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    1 demper toch?
    Maar dit dan wel stukkie leuker dan sinterklaas(H):p
    Hoop dat je nog paar goede weken qua weer heb om m ff lekker in te rijden(H)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina