1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beumah, 9 mei 2011.

  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    @Azumi: Vet man! lekker gaan lessen :) is leuk om te doen.
    Sluit me helemaal aan bij bovenstaande mannen.

    Over sport/chopper: Veel mensen die nog niet weten welk type motor ze willen gaan rijden komen er bij het lessen achter dat 1 van de leukste onderdelen van het motorrijden bochtjes maken is.
    Daarom kiezen ze dan vaak voor een sport of naked bike.

    Zelf zou ik graag een keer een mooie tour willen maken door de VS maar dan natuurlijk wel op een HD.
     
  2. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    \o/
    Welk bouwjaar is die 990 van jou ?
     
  3. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Kan je beter een R6 terug laten draaien dan zo'n opgevoerde brommer te kopen :{

    Wheelie les, tja ik heb gewoon een aantal filmpjes gekeken en ben zelf op een verlaten weg aan de slag gegaan. En dan steeds een stukje hoger. Na een paar maandjes wou het prima. Maar een lesje kan geen kwaad, kost dat tegenwoordig? 150 tot 175 eu?


    2008

    Foto'tje van 2 zomers terug

    [​IMG]
     
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind dat ding echt super! Wheelie's, het gevoel op het moment dat je evenwicht hebt is echt _O_ Alsof je motor ineens heel licht is. Er staat trouwens ook een hele goede tut op youtube. Even snel erbij pakkend:
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja met die KTM kon ik aardig lang op 1 wiel blijven, denk langste een metertje of 500. Met een viercilinder vind ik het iets lastiger omdat die ook minder koppel heeft en dus zodra de motor weer iets zakt minder goed weer omhoog is te krijgen met een stootje gas. En een viercilinder heeft veel langere versnellingen waardoor een wheelie al snel met 120+ gaat. Met die KTM kon ik 80-90 blijven rijden, opkoppelen bij 70.
     
  6. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Bij zo'n dude van RWP betaal je 25 euro en krijg je met een klein groepje 3uur "Les".
    Voor 150 tot 175 krijg je zon les met zijwieltjes.. op speciaal daarvoor geprepte motoren.
    Lijkt me wel relaxed om op mn eigen moto te leren.

    Btw: jouw wheelie plaatjes waren altijd tegek!! \o/

    Edit: R-Y echt een goed filmpje, ik dacht altijd dat je eerst moest revven en dan ps de clutch maar het is bijna gelijktijdig dus.
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
  8. JeePee

    JeePee Guest

  9. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    ik download m morgen wel in HD kwaliteit. Wel even opletten dat ik de nieuwssites vermijd.
     
  10. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    HD? Heb vanochtend de MotoGP en Moto3 gekeken, SD .VOB bestanden. Met die streams en laptop aansluiten op TV is mij teveel gedoe.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2012
  11. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Kan helaas geen HD versies vinden. Maar SD volstond. Heb me weer vermaakt, werd gelukkig toch nog een spannende race
     
  12. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Vandaag nieuwe handschoenen gescoord bij Hans van Wijk (paasactie)
    [​IMG]
    Passen mooi bij mijn pak :D
    Jammer dat het weer niet echt je van het is....:{:F:
     
  13. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Mooie handschoenen striker :)
    Zaterdag naar de pitstopdag van ten kate, ns kijken hoeveel pk'tjes de daytona er nog uit weet te toveren :D.
     
  14. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Yay mooie vermogenskromme en 115pk op het achterwiel :)

     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Netjes hoor :thumbs:
    Mooi geluidje ook die nieuwe Arrow demper :D_O_
     
  16. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat een heerlijk geluid _O_
     
  17. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel vet :b:

    Was denk ik alleen een dyno-run denk ik? Ik moet die van mij nog keertje wegbrengen om af te laten stellen. Weet zeker dat het beter kan als standaard mapping van power commander. Heel nice geluidje en die pijp ziet er mooi uit han!
     
  18. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben wel degelijk toe aan een nieuwe helm, maar twijfel tussen AGV en Arai. Zelf ben ik nu nog in bezit van een (ja ik weet het) een bayard helm van destijds 120 euro, die ook nog is te groot is...

    Om terug te komen op het verhaal: op het moment dat ik bij AGV op de website zat te koekeloeren, kwam ik deze tegen die ze onthuld hebben. Wat vinden jullie ervan?
    [​IMG]

    Wat voor helmen dragen jullie trouwens? Aanraders - afraders?
     
  19. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Jum jum, wat een geluid :D
    Wel tof om een keer zo te horen bij een vermogenstest zeker ;)

    Zorg in ieder geval dat je een helm kiest die qua model goed past.
    Kan zomaar zijn dat AGV en Arai geen modellen heeft die goed bij je hoofd passen en dat je Shoei moet kiezen (ik noem maar wat).

    Vorig jaar heb ik zelf uitgebreid helmen gepast. De één zat ik met mijn kin te dicht tegen de voorkant aan, ander zat te breed, ander zat bij mijn voorhoofd niet goed, etc....
    Zelfs Shoei en Arai gepast, Shoei helmen passen mij bv niet. Arai wel doen, maar dan hangt me een te hoog prijskaartje aan.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2012
  20. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja alleen een run inderdaad, ze vonden de lijn zo mooi dat ze al aangaven dat het eigenlijk weinig zin heeft om er aan te gaan tweaken.
    Het kan natuurlijk allemaal altijd wat fijner met een custom mapping. geen 2 motoren zijn hetzelfde.

    Ja is echt vet om naast te staan :) volgend jaar ook allemaal komen van hier gaan we daar mooi treffen!
     

Deel Deze Pagina