1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beumah, 9 mei 2011.

  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ben je al zo oud dan? ;) Ik kijk bijna nooit meer op FB maar hiervoor wil ik wel even aanloggen:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Dat beest staat je goed!
     
  2. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha juist ja......Daar waar ik op zit is trouwens de demo fiets waar ik mee weg was...


    Zodra de mijne klaar is volgen er weer foto's.

    Als Han weer zo vriendelijk zou zijn om ze hier neer te plempen dan neigt mijn dank weer naar hondsdolheid ;)
     
  3. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    U vraagt wij draaien :)
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ziet er zo toch ook wel dik uit.
    Ga je er wat meer op rijden dan de K1300R, of weer vol met opties zetten en na een paar ritten weer inruilen? :p
     
  5. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha....Ik beloof helemaal niks meer :)

    Tis wel een van de best sturende fietsen die ik ooit heb gehad..... en hoe gek het ook klink,je kan er zelfs heel comfortabel en relaxed op rond ploffen.

    En met een druk op een knoppie breek de complete hel weer los...... Zo leuk dit ;)
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Morgen de brommer halen :)
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nice.

    Van mij staat bij m'n ouders nu. Hoop dat de garage nou eens snel de bouten voor remklauw binnen krijgt. Ben al tijd aan het wachten ondertussen. En dan op laten halen en hopen dat ze hem snel kunnen fixen en ik hem niet nog lange tijd kwijt ben. Heb hem best wel hard nodig voor werk. Maar remmen zijn nu zo slecht dat er niet meer veilig mee te rijden is.
     
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Veiligheid voorop man......en je remmen zijn absoluut het allerbelangrijkste op je motor!!!

    De zomer is nog jong.... genoeg tijd om nog lekker te ploffen en genieten!!
     
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Zo speedy staat even bij de dealer voor een beurt, 11juli even een lang weekend door de eifel stomen :)
     
  10. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    zo nog ff en dan naar de tt van assen yeahhh ...zin in :)
    met de speed triple weer een mooi ritje

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  11. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Mijn KTM 690 SMC-R is afgelopen week gejat dus ik ben dit seizoen motorloos. Krijg wel wat van de verzekering maar nooit wat die "waard" is natuurlijk.

    Ondertussen kan ik niet stilzitten dus zit ik te kijken naar de Street Triple R of de nieuwe Ducati Monster 821 als opvolger.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn, dat zuigt!
     
  13. Viper62

    Viper62 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Succes man! Kan t zijn dat ik m op de gestolen motoren FB voorbij zag komen?

    Beide machines zijn denk ik wel een waardige vervanger hoor!
     
  14. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Da's idd kut Sjorrit!!!!

    Succes met de verzekering toestanden en straks lekker kijken voor een nieuwe ploffert!!!

    Gaat vast goed komen!!
     
  15. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    sjorrit ik zou zelf gaan voor de street triple . komt altijd als beste uit de bus . en een duc koop je met je hart . en een triumph met hart en verstand haha . triump is een stukje betrouwbaarder :)
     
  16. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik zou de Duc kopen, Sjorrit heeft al eens een street trip gehad dacht ik ;) lekker wat anders man :)

    Vandaag mijn motor weer ophalen.. ben benieuwd naar de Pilot Power 3 sloffen die er nu opzitten.
     
  17. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    stja duc is mooi. qua beleving met 2cil. is wel bruut en dan nog met droge koppeling en open pijpen dan kun je mij oprapen echt mooi .... maarja.
    ducatie is emotie ten top .
    wel 2 kanten op helaas .
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Is dat in Groningen gebeurd? Zonde man!

    Voor mij komt het afstuderen en het kopen van een motor steeds dichterbij. Zo lang ik nog student ben vind ik het nog een overbodige luxe. Ik heb me al vaker afgevraagd hoe veilig het is om een motor voor op straat te parkeren?

    Ik woon in een appartement met vrienden, en we hebben wel een fietsenschuur, maar daar kan ik niet voor iedere rit mijn motor in parkeren. Daarvoor is het allemaal net even iets te onhandig (krappe steeg etc). Voor het langer wegzetten is dit geen probleem, maar hoe doen jullie het in de zomer als je je motor dagelijks gebruikt?
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik zou ook voor de stripple gaan. Zie je niet zo vaak als de monster en vind is imo een vettere motor
     
  20. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Lang niet meer geweest hier. Mooi kut Sjorrit :mad: Street Tripple lijkt mij ook de betere keus van de twee, al heb ik nooit op de monster gereden.

    Ik ben vorige maand naar Marokko geweest. Daar een week met een huurmotor rond gecrost. Was echt super vet, zeker keer doen als je de kans krijgt! Zeker voor 3 man met vrij weinig ervaring offroad/allroad :)

    Even de film hier ook showen (a)

    [yt]mMC5PB50El0[/yt]
     

Deel Deze Pagina