Hey, ik heb gehoort dat je xbox met een standaart fabrieksnaam komt... maar sommige games zouden die kunnen wijzigen.. kan dat ook zonder een game?? zo jah..., hoe? of anders met welke games moet dat???
zonder games kan dat niet geloof ik, maar ik heb gehoord dat je het bij DOA3 kon doen en bij Cel Damage. Even een topscore halen en dan kan je de naam invullen... als je die niet heb moet je ze even huren. Succes
Hieris de thread die er over ging en hieronder een quote van WouteR, k hoop dat je er wat aan hebt: "Idd er zijn een 50tal (of 64) namen, die je overigens kan veranderen met sommige games (Doa3/Mad Dash)"
kan je ook punten gebruiken, mischien, als het niet te veel gevraagt is. want als je zo schrijft kan niemand er wat uit halen. "en met die saves" is dat een nederlandse zin
En kan jij misschien Hoofdletters gebruiken en hier niet de leraar uithangen Maar idd, er zijn een paar standaard namen zoals Ghost, Weasel, Killer, Stumpy, enzovoort.
http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3382 kan daar wel hè Er is geen behoefte om 2 keer de naam van je Xbox te zeggen.