De nieuwe Game Boy Advance!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 7 jan 2003.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nintendo heeft vandaag de nieuwe GBA gepresenteerd namelijk:
    De Game Boy Advance SP, voorzien van een back-lite en litium batterij.
    Prijs: 129-139 euro.
    Release date: 28 maart 2003.
    Kijk naar deze waanzinnige foto!

Nog aan het nagenieten?
    Hij is verkrijgbaar in het zwart, zilver en paars.

2. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Geinig, maar speel liever op mn xbox:D :9 uiterraard wel geinig voor in de trein, btw wel lullig voor de luitjes met een gewone GBA...

3. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    hier is al een thread over wouter_xbox.. :) Sjek hiero

mzzl Munch and Abe

4. mac-x

mac-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit was dus de mega aankondiging van nintendo........... hahahahaha :D
    had er wel meer van verwacht . :cool:

5. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Vind hem wel wat hebben, wat minder speelgoedachtig.

6. Que

Que Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem echt ontzettend stoer. Lijkt wel wat op een telefoon, zometeen kan je er ook mee bellen :)

7. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ikl vind hem echt heel leijk,met dat klapding en zo,ga ik echt niet kopen,hou mijn gewone(mooie)GBA wel

8. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een gewone GBA, en deze SP versie zal ik zeker kopen. Eerst vond ik hem niet mooi, maar nu vind ik hem wel meevallen. Hij is dichtklapbaar, wat goed is om het scherm te beschermen. Wat belangrijker is, is de Litium-batterij waardoor je 10u kan gamen (met licht aan) en 18 zonder licht. En deze lichtfunctie verbeterd wel enorm het gemak vind ik. Met de gewone GBA is het constant zoeken naar een goede lichtinval op het scherm, en dat is niet altijd evident.

9. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ach en toch blijft de NeoGeo Pocket color beter ^_^ .

Nee maar ff serieus. Kan Nintendo geen stunt doen voor mensen die al een gba hebben aangeschaft. is A goede reclame (je laat zien dat je om je fans geeft ) en B dan is het ook goedkoper voor de mensen die al een GBA hebben aangeschaft. Zeker voor de mensen die dit van dag 1 gedaan hebben. Zo'n loyaliteit moet je belonen.

10. [14all41]s4nCh3

[14all41]s4nCh3 Gaming 24:7

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ze dat niet doen want ze zijn alleenheerser op de mobile gaming markt en kunnen doen wat ze willen, mensen kunnen toch niet naar een concurrent overgaan.En dan ga je voor de volle winst!!! :mad:

11. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei. Ik hoop dat ze het doen. Maar goed je hebt gelijk, zo gauw Nintendo Monopoly ruikt. Wordt het een heel smerig bedrijfje als het op zakenvoeren aan komt (dat ook nog eens zo gierig is als de pest hehe).

Maar mag een mens niet hopen dan hehe. Ik heb eentje van af het begin (viel trouwens dik tegen met dat scherm moet ik je zeggen maar goed). Kan ik hem inruilen voor een leuke met Baklit.

Sorry trouwens voor mijn blinde fanzijn aan alles wat Neogeo is. Maar de Pocket is ook weer een gigantisch goed uitgedacht dingetje ^_^ . En zoals SNK beaamt, zeer makkelijk in gebruik. ^_^ . sowwy :eek:

12. [14all41]s4nCh3

[14all41]s4nCh3 Gaming 24:7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf zal er niks aan hebben zo'n inruil actie want ik heb voor sinterklaas mijzelf een GBA met afterburner(garantie vervalt) aangeschaft(DomDomDom),en dat koste meer dan de Gba Sp die uitkomt.

Nintendo bedankt!!!:mad:

en dende0611 mijn hoop verdwijnt als sneeuw voor de zon

13. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem niet kopen.. want hij is lelijk (minder ergonomisch enzo) groter, er zitten scharniertjes in, en op het verlichte scherm na (wat niet eens zo'n groot voordeel is) zijn er echt ALLEEN MAAR nadelen aan..

14. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    * tring tring *

/me picks up the phone.

Oh arowana it is for you. It's the CEO of Nintendo of Japan. Aparantly your responsible for 18% of thier profits and he's begging you to reconsider ;) .

(Een geintje van een strip genaamd reallife (alleen dan met CocaCola en Pepsi.) Sorry ik kon het gewoon niet laten arrowana ^_^.)

15. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    dan ben ik vanaf nu verantwoordelijk voor 0% van hun winst.. ;)

Deel Deze Pagina