je kan ook niet echt iets anders doen met een bond game. ziet er wel geinig uit voor in de budgetbak voor een tientje ofzo. ik geef t een maandje of 4 na release dan ligt ie er al in.
Toch heb ik vooral wel behoefte aan wat kortere lineaire games, als dit een beetje de uncharted kant op gaat graag. De Hitman aspecten graag wat minder, want die games doen me weinig.
wat is t nut van preorderen, alsof dit sold out raakt. naja die golden gun natuurlijk. ik wilde t aan agentsmith vragen maar die is er niet meer
Dit gaat wel erg ver. Grappen maken over mentale gezondheid. . Komt wel erg dichtbij zo. Ik ken iemand op een forum die er dagelijks mee struggled.
Lijkt op een combi van Uncharted, klein beetje Hitman, wat linear racen erbij gegooid, en een zooit set-pieces & cut-scenes. Wat ik eerder al aangaf, ik denk dat de set-up gewoon is dat dit een langdurige serie gaat worden waarin we Bond via meerdere avonturen op zien groeien in zijn rol als geheim agent, en afhankelijk van hoe goed het verhaal eb leuk de missies zijn, zullen we zien of dit een succes gaat worden. Maar wat ik zie van de gameplay, ben ik persoonlijk niet echt onder de indruk. Maar ik hou ook niet van Uncharted. Hitman lijkt me dan wel weer leuk, maar ja, die main character is zo'n kale lelijke loser ... Ik las laatst dat de devs van Hitman, en dus deze game, Daniel Craig's Bond in Hitman hadden gemod om te laten zien wat hun Bond concept zou kunnen zijn, en honestly, geef me gewoon Hitman Trilogy met die Craig Bond main-character ...