als je nu bij de gameshop een xbox voor €360.- of €370.- koopt kan je dan ook die 2 spellen krijgen en die controller ???????? of is hij nu ook daar al €299.-
Volgens mij wel want er staat: Iedereen die de Xbox voor 26 april heeft gekocht. Dus dan zou het zo moeten zijn.
Ben ik het mee eens. Zie mijn andere posts hierover. http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=1913 en http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=1912 Iedereen naar de Gameshop rennen dus!?
Hehe slim menneke.. Ik ben bang dat je daar niet mee wegkomt. De lage prijs actie gaat de 26ste pas van start dus als je hem voor die datum koopt en dus 480 euro er aan besteed dan heb je recht op die 2 games en een extra controller. Je moet echter wel een heel formulier http://download.playmore.com/application/nl.docinvullen om er aan mee te doen waar je ook de winkel moet vernoemen. Ze gaan het blijkbaar controleren. Als het wel lukt dan hebben die mensen die hem bij de gameshop hebben gekocht geluk gehad.
Wij duiden hier op de actie van de gameshop en de mediamarkt welke de Xbox reeds vorige maand al voor 369 aangeboden hebben. Ik heb hem vorige maand zelfs voor 333 euro gekocht. Wij zullen hier wel degelijk mee wegkomen, wij voldoen aan de door MS gestelde eisen.
ik denk ook dat het wel kan, via je serial number komen ze er denk ik niet achter voor hoeveel je um gekocht hebt, en ze gaan ook niet elke winkel checken naar een prijs
Zoals ik al vaker zei, heeft MS niets te maken met de gesloten overeenkomst tussen mij en de winkelier. Andersom heeft de winkelier niets te maken met deze actie van MS die direct naar de klanten gaat. Hoeveel ik betaald heb maakt niet uit. Het gaat erom dat MS zeker weet dat ik voor die datum een Xbox heb gekocht, omdat ik dan een klant ben die zijn vertrouwen heeft getoond in MS en omdat ik dan de gestelde beloning krijg. Ik zal niet met minder accoord gaan.
Als je je Xbox bij gameshop heb gekocht, of ergens voor minder dan 479, krijg je OOK gewoon die 2 games en controller
dus als je um voor €369 - 2x69 - 39 = €200,- en als je um voor €333 bij MM met 2 spelen hebt dan €165 hij gaat dan ruim onder de 319 van ps2 en 269 van NGC
je hebt er zwaar voordeel bij als je hem bij de gameshop hebt gekocht Microsoft gaf als adviesprijs 479 de retailer zelf kan dan verder bepalen wat ie er mee deed nou de gameshop heeft gewoon geen winst gemaakt op de xbox zelf maar wel op de spelletjes die er bij gekocht werden Dus je bent gewoon legaal bezig als je hem bij de gameshop hebt gekocht en je hebt recht op die 2 games en 1 controller Cya Allemaal snel rennen naar de Gameshop Het kan nu nog tot 26 April
ik had hem bij de mediamarkt voor 333 euro ! en das dus 34 euro eigenlijk voor 2 spellen en 1 controller. Thanx MS I am a Xbox believer !
De eis die MS stelt is aankoop voor 26 april. De aanschafprijs wordt nergens in artikelen van MS mbt. de actie genoemd. Mazzel! Als games je dagelijkse kost zijn en je hebt je Xbox vóór 26 april gekocht, bereid je dan voor op het volgende! Zoals je misschien al hebt gelezen, wordt de prijs voor de Xbox in Nederland verlaagd tot een adviesprijs in de winkel van €299 en als dank voor iedereen die vóór 26 april een Xbox heeft gekocht, bieden wij je tot 1 juli 2002 de kans om gratis 2 spellen en een Xbox controller te krijgen! Dat betekent dat je games als Halo, Rallisport Challenge, Project Gotham Racing, Amped, Oddworld of Dead or Alive 3 of allerlei andere geweldige games gratis kunt krijgen! Bezoek daarom deze site op 26 april opnieuw om de hele lijst van games te zien. Hoe meld ik me aan? Ook dat is simpel. Bezoek deze site opnieuw vanaf 26 april 2002 en download het aanvraagformulier, vul de vereiste gegevens in (naam, adres, games die ik wil, enz.) en verstuur het per e-mail naar: xbox@msdirectservices.com. Is dat simpel of niet? Dit is dus allemaal mogelijk vanaf 26 april, dus vergeet niet deze site dan weer te bezoeken. We hopen dat je blijft genieten van de Xbox experience, of je ze nu afmaakt in Halo, schopt en slaat in Dead or Alive 3 of worstelt met het stuur in RalliSport Challenge! Veel plezier! bron: http://www.xbox.com/nl/news.htm
word de prijs van €299.- pas op 26 april ingelast want anders kun je misschien een xbox van 299.- kopen en daarna nog die spellen aanvragen
Als je al 4 controllers heb (zoals ik dan is hier de oplossing. Een mailtje die ik terugkreeg nadat ik naar de officieele site had gegemaild: Deze kreeg ik terug nadat ik naar de officieele site had gemaild: Beste Guus, Al deze 'geruchten' zijn de keiharde realiteit!!! Je kan op onze website www.xbox.com/nl een formulier invullen waarop je recht krijgt op s spellen en een controller. Mocht je al 4 controllers hebben, bel ons dan even op 0800 023 3894 (alles in het Engels) zodat je kunt kiezen uit bijv. een memory card of een DVD playback kit. Met vriendelijke groet, Wouter Xbox Customer Care Team
Who... Microsoft blijft mij vandaag verbazen. Vind het wel erg netjes van ze dat je eventueel ook een DVD-kit kunt krijgen als je al 4 controllers hebt. DVD-kit is toch wel weer 10 euro duurder. Het zou me daarom dan ook niks verbazen dat je in dat geval toch moet kunnen aantonen dat je 4 controllers hebt...
Ja joh! als je maar 1 controller hebt en je wil een afstandbediening bestellen dan komen ze controleren of je 4 controllers heb, 's nachts als je slaat .... JA? NEE duh! gewoon bellen dan krijg ie em heus wel .... mzzl Munch and Abe