DE officiële Project Gotham Racing 2 Helpthread (omdat die er nog niet was) [deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darth Piwi, 22 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anon

anon Guest

Ok jongens,

Hier is ie dan! De Project Gotham Racing 2 Helpthread! Ik weet het, het is een beetje laat voor deze game, die zo'n 2 jaar geleden uitgebracht werd. Niettemin is het een schitterende game, die een thread wel verdiend!!! Bij deze.

Vragen over hoe je Cone Challenges het beste kunt aanpakken hoef je niet te stellen, want die beantwoord ik hier al voor je:

Vraag: Hoe doen jullie die Cone Challenges?
    Antwoord:
    Stap 1: Ga er goed voor zitten, zorg dat je rustig bent en niet te opgefokt.
    Stap 2: Pak je controller losjes vast, en zorg dat je een goede auto hebt om een beetje mee te slippen.
    Stap 3: Begin te rijden, zorg voor zoveel mogelijk good lines en two wheels, deze helpen heel goed. En mocht je twijfelen of je de volgende gate haalt, handrem, draai een stukje, en ga verder.
    Stap 4: Bedenk, anon's tips kunnen niet ALTIJD helpen, ik zal het zelf moeten proberen voordat ik weer een zinloze post plaats op xbw.nl
    Stap 5: Juich, dit geeft je weer moed voor de volgende.

Trouwens, Cone Challenges zijn een eitje, blijf gewoon rustig.

Ik vrees dat ik deze opening voor niks heb geschreven, want na 10 posts of minder is hij alweer gesloten, ik weet het. Maar ja, A man's gotta do, what a man's gotta do, when he's bored.

Greetz,
    Piwi

P.S. Mocht hij openblijven, dan is hier dus je centrale helpthread, voor als je de moed verloren was/bent.

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Sorry, maar er bestaan zat pgr2 helpthreads.

Denk je dat je met het bovenstaande mensen helpt, ben je altijd vrij het in één van de bestaande threads te plaatsen. Bijvoorbeeld deze, maar daar wordt zoals je ziet nooit meer gepost.

Het is ook een beetje de vraag hoeveel verzoeken tot hulp je nog kan verwachten een 1 1/2 jaar na release.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina