Hier mogen alleen mensen posten die Halo op legendary uitgespeeld hebben, je post je naam en ongeveer de tijd die je er over gedaan hebt en wat je het moeilijkst vond en hoe je het oploste. Posts die niet over legendary Halo gaan of zijn gepost door iemand die niet Halo op legendary uit heeft gespeeld ga ik deleten! Ik heb Halo op legendary uitgespeeld, logischerwijs, al heeeel lang geldenen. Moeilijkste stuk: 2e level, waneer al die dropships naar benden komen, er is weinig dekking en ze zijn met velen. oplossing: veel vestoppen en afgezonderde elites met een non stop salvo en een paar klappen neerhalen en snel weer verstoppen (guerilla)
Ja!!! ik mag hier nu ook posten! net Halo legendary uitgespeeld vet cool *wil Kobold de hand schudden*
Ik heb hem eerst op normal uitgespeeld. Dat duurde ongeveer een week (niet elke dag gespeeld) en toen ben ik uit verveling legendary gaan spelen, maar omdat je de weg al weet is het veel te makkelijk en ik heb er ook niet zo lang over gedaan. Het is niet veel moeilijker alleen je gaat sneller dood. Door de vele checkpoints word het je wel makkelijk gemaakt. Ik kan niet wachten tot het online gebeuren om te kijken of ik tegen andere mensen ook een beetje tegenstand kan geven. Ik speel ook wel eens soldier of fortune online maar daar ben ik echt slecht in. Komt vooral door die kutbesturing. Bij de xbox vind ik de besturing echt perfect alleen die knop om iemand te rammen met je wapen is een beetje klote te vinden in het heetst van de strijd.
Ja want dan moet je je vinger van de Thumbstick aflaten en kan je niet meer richten! Ik heb slaan dan nu ook omgewisseld met grenaat gooien, werkt beter vind ik!
Als je hem op je rechterthumb zet dan kan je niet meer inzoomen en dat gebruik ik toch wel vaker dan rammen. Er zou nog een knopje bij moeten(NOG meer knopjes haha)
Of anders zet je hem op de linker analoge stick want volgens mij wordt dat crawl ook nooit gebruikt. Of wel soms?
zit in de zesde level heb niet veel meer gespeeld want het net thps3. edit: nu ben ik op de 8ste level
zal ook wel moeten, kruipen moet persé in je linker thumbstick Ik heb ook voorkeur voor Melee op Rechter thumbstick en granaat op B
Halo is niet online even voor de duidelijkheid, je KAN het wel online doen maar dat moet via je pc en dan simuleer je een LAN. das dus geen echte online. als het Xbox online netwerk en online spellen uitkomen kan je dus halo NIET online spelen via dat netwerk. (wel via de pc dus LAN tunneling)
Uitgespeeld op Legendary. De moeilijkhied mag nog wat omhoog het enige echte moeilijke moment had ik bij het aanboord gaan van die covenant spacecruiser en ook het afdalen bij 2 betrayals om in de eerste banshee te komen (ik had het zonder sniper en dat pistool gedaan.
ik ook, het moeilijkste stuk is wel in level 2 en dat schip inderdaad, bij een level kan je als je snel bent meteen in een banshee en dan een heel stuk overslaan . ook kan je bij de silent carthographer een heel stuk naar beneden jumpen waardoor je een stukje overslaat (waar je later wel weer door heen moet.. kwam ik achter | )