De Playable Game Demo´s van de P.U. Game Awards

Discussie in 'Algemeen' gestart door metzman, 6 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Welke Game Demo´s hebben jullie kunnen spelen op de P.U. Game Awards 2003 en wat waren jullie indrukken?

Mijn lijstje:

"Dino Crisis 3" is meer een 3D platformer dan een survival horror geworden. Had ik ook wel verwacht na de screens en filmpjes. Ik vond de omgevingen wel mooi alleen erg op elkaar lijken waardoor je snel verdwaalt raakt. Ook de controls moet je aan wennen. X is schieten, maar het wapen vuurt pas als je de knop loslaat (je kan ook je wapen chargen) en het vliegen is in het begin wat lastig. Verder vond ik de dino ingame models tegenvallen, hoewel de animaties goed waren, waren de textures niet erg scherp en de poly count was niet erg hoog. En had het wat bumpmapping ofzo kunnen gebruiken.

"Crimson Skies" is een geweldige game. Mooie graphics (vooral het water en explosies en effecten blonken uit) en de controls zijn prima. Er is ook een beetje non lineaire gameplay, zo kan je bepaalde piraten uitkiezen om te beschermen, er komt dan een X bij te staan, als je die indrukt ga je die beschermen ofzo (had het nog niet helemaal uitgevolgeld).

"Rainbow Six 3" is grafish gezien erg mooi en ook de gameplay is toppie. Controls zijn flex en licht effecten en vision modes e.d. deden een beetje aan Splinter Cell denken. word wel wat.

"XIII" vond ik een van die spellen dat ik meteen na het spelen en zien ervan dacht, die ga ik dus zekers te weten kopen. De shell shaded graphics zijn echt goed uitgewerkt en de stipeffecten zoals pop up boxes met hints en of action zoom effecten maakt het spel heel dynamisch en leuk om te spelen. De controls voelen heerlijk aan en het verhaal lijkt me erg boeiend om te volgen. Check ook deze XII trailer: http://www.gametrailers.com/vault-x.html de bovenste trailer van XIII (14.1 MB) uit die lijst werd op de Game Awards geshowd.

"Prince of Persia - The Sands of Time" was er als "work in progress" demotje en bevatte nog veel grafishe bugs zoals een verdwalende camera die buiten het level gaat vliegen enzo, maar de controls en gameplay vond ik er goed uit zien. Je kan heel veel moves gebruiken om ergens te komen en ebt dus bijna niet meer dat gevoel van "Ja zeg, zelf ik kan daar op komen". ook is er een soort blur effect aanwezig die een mysterieuse sfeer aan geeft en het allemaal dynamischer maakt.

"Metal Arms" is een soort "kinder mech game" en heb ik één van de xboxworld crew zien spelen en zag er geinig uit. Vlotte animaties en snelle actie. Al heb ik het gevoel dat ie snel saai word. Heb ook maar een level gezien dus kan nie echt een indruk geven of er afwisselende gameplay inzit..

De rest heb ik niet kunnen spelen...

Jullie?

2. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Er is al een thread als dit, namelijk hier. Zet het daar even neer :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina