De prijs van de games

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Naatjuh, 10 dec 2002.

1. Naatjuh

Naatjuh Lord_Hunter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de x-box games gewoon te duur! Van mij mogen alle prijzen van de x-box wel omlaag. Ik wou gewoon even weten hoe jullie daar allemaal over d88.

Check you later,
    Naatjuh

2. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende keer beter.

3. chaser2600

chaser2600 X-gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik voorspel dat iedereen het er mee eens is

maar toch, als je uit gaat ben je al gauw zo'n 30 Euro kwijt
    je hebt dan een uur of 5 plezier
    x 2 = 10 uur plezier voor 60 Euro

1 x Halo = 20 uur plezier = 70 Euro

dus als je het zo bekijkt val het wel mee :+

4. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ohja vergeten erbij te zeggen:

verkeerde forum, volgende keer Hardware chat + er lopen hier al topic over, dus gebruik search volgende keer.

:+

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    > General Chat

6. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    he?:confused: ]:- :{

7. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    De prijzen van de games zijn wel hoog, maar de games zijn niet duur. Het is het geld wel waard, zeker gezien de berekening van chaser2600.

Bedenk dat het ook heel veel kost voor zo'n spel in de winkel ligt. Wees blij dat de productie zelf niets kost, want anders was de prijs nog hoger. ;)
    Maar goed, het is veel geld dat je moet neerleggen, voordat je zo'n mooi groen doosje met inhoud mee naar huis mag nemen, maar ik vind het niet te duur.

En als je het te duur vind kan je je spellen altijd nog tweedehands aanschaffen. Ik heb Halo en Splinter Cell nieuw gekocht, 2 via de R.P. en de rest (6) tweedehands. Dat scheelt ook veel geld.

8. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind dat de spellen nieuw zo'n 50 euro moeten kosten, 70 is echt wel erg duur en in vergelijking tot PC games niet eerlijk.

9. VinZ

VinZ Guest

Dan ga jij best wel goedkoop op stap... ;) ;) :9 :cool: :cool:

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het lijkt duur ja, alleen als je kijkt naar wat voor een tijd een ontwikkelaar in zo'n game steekt. Halo bijvoorbeeld, zijn ze jaar of 4 (oid) mee bezig geweest. Dat geld moet je gewoon terugverdienen, en Halo is dan nog wel een goedverkopend spel, wat nou als je spel flopt :)

11. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Die spellen moeten gewoon net zoveel als pc spellen kosten dus 50 euro! Heel veel spellen die ook op de xbox/ps2/gc uitkomen zijn er ook op de pc en dan zijn ze 50 euro, dus ze kunnen die prijs ook best gebruiken voor de consoles. De afzet zal dan ook wel stijgen, dus verdienen ze evenveel.

12. Nfinity

Nfinity Veni Vidi Fragi

Leuk Bevonden:
    0
    Kopen jullie nog steeds in winkels :confused: 70 euro voor een spel leen de credit card van je ouders of gebruik je eigen en check

www.dvdcrave.com

goede service en prijzen

----
    Nfinity

13. ThReE DeE

ThReE DeE ReDDragon

Leuk Bevonden:
    0
    aan de ene kant wel waar microsoft is de xbox prijs wel aan het droppen enzo maar als ze nou is de games wat goedkoper maken zou je denk ik ook wel weer ene groepje kunne overhalen

maar aan de andere kant sommige spellen (splintercel, halo op de xbox. zelda ssbm op de cube en vice city en ff op de ps2) verdienen het gewoon als je omrekend hoeveel uur je bezig bent en dna kijkt naar de prijs vind ik het reuze meevallen zeker geen weggegooid geld

14. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    in amerika kosten ze dat ook ($49) Ze moeten alleen altijd alles duurder maken in europa (t is niet eerlijk)

15. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    ja games moeten eigenlijk iets van 50 Euro kosten, maarja

16. chaser2600

chaser2600 X-gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Om eerlijk te zeggen maak ik meestal niet meer dan 5 Euro op als ik op stap ga
    Ik drink namelijk niet of nauwelijks :D
    Of het moet zijn dat de entree meer is dan wil ik nog wel s boven de 10 Euro uitkomen :cool:

17. VinZ

VinZ Guest

:confused: :confused: :confused: :eek: :eek: :eek:

18. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    50 euro is een lief en mooi rond bedrag.

19. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    jammer, maar helaas voor de investeerders}:], hadden ze maar kritischer moeten kijken waar ze het geld in gingen investeren:{

20. XbOx-FiGhTeR

XbOx-FiGhTeR ........

Leuk Bevonden:
    0
    50 Euro was zeker een mooi bedrag maar ik denk dat de spellen nooit zo worden. Ook omdat de Xbox console prijs maar blijft dalen en het winst ook uit de spellen moet gaan halen.

Deel Deze Pagina