de ps2 controller

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door can-o, 20 sep 2002.

1. can-o

can-o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aan iedereen die de ps2 controller de beste vindt, en dat zijn er nogal wat, vraag ik of zij met de d-pad spelen of met de analoge pook. want daarom vind ik hem zuigen, die pook zit voor mij veel te ver van je duim. maar als ik voornamelijk met de d-pad zou spelen, is de ps 2 waarschijnlijk wel ideaal.

2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Pook, d-pad is voor casual gamers.

3. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Vind de plaatsing van de tumbstick niet echt ideaal, mijn broertje vind de ps2 controller perfect... maar ik vind hem niet goed, maar ook niet slecht..
    Hij is gewoon standaard.

De beste controller blijft voor mij die van de dreamcast :D

4. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is wel relaxt, pook gebruik ik meestal. Er zijn trouwens ook van die converters op de markt waarmee je ps2 controllers op de Xbox aan kan sluiten, dus als je echt niet met de Xbox controller om kan gaan is dat wel een oplossing

5. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die is idd goed, alleen is het zo dom dat ze het snoer aan de onderkant hebben gedaan ]:- ...

6. Timo

Timo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou geef mij de xbox controller maar,

Die van de ps2 vindt ik veelste klein

---------------------------------------------------------------------------------

games: Halo, JSRF, sega gt 2002, morrowind

7. Jos

Jos 1337

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, wat een pokke dingetje is dat zeg...

8. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    ik vin ok dat de xbox controler beter dan de ps2 controler is, dat komt mede door de goede pasform van de Xbox controler

9. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Dreamcast controller is zalig, Xbox controller vind ik ook heel goed.
    Gamecube controller ideaal voor platformers, maar niet voor racers.

.....
    De Ps2 controller is goed om pijn aan je handen te krijgen.
    Als je niet beter gewoon bent, zal je hem wel goed vinden, maar anders niet echt. De analoge sticks zitten verre van ideaal.

10. Meneer Eric

Leuk Bevonden:
    0
    Verder hebben alle controllers behalve de Ps2 controller redelijk goeie analoge shoulderbuttons, wat ik heel belangrijk vind voor racegames om uw gas bv. te doseren.

F355 Challenge heb ik op DC en Ps2 en op Ps2 speelt het echt niet lekker. Er wordt geen gebruik gemaakt van de drukgevoelige buttons van de Ps2 controller zoals in GT3, maar dat is maar goed ook want dat systeem kan niet tippen aan shoulderbuttons. Wil je plankgas geven krijg je pijn aan de duim!

11. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    onimusha kan je niet eens met die pook spelen =( verder speel ik alles met pookje op ps2.... maar ja de xbox controller beat em wel....

12. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Die PS2 controller is mij iets te klein, en is ook net iets te licht. Plus de rumble is echt veel minder in vergelijking met die van Xbox.

13. Dokterh

Dokterh EnoZ:1337

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie jullie allemaal lovend over de xbox controller maar je moet echt bereklauwen hebben wil hij voor langere tijd lekker in je hand zitten (went wel, maar na 2uur halo spelen had ik 2 dagen pijn :mad: ). En geloof me, weinig gamesmagazines/kritici vonden de xbox cotroller goed. Dus ik hoop dat jullie wel objectief zijn. Persoonlijk vind ik de ps2 controller zeer goed en die van de gamecube misschien iets te klein, maar oke.

14. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    controller s!!!!!!!!!
    klein... speelt lekkerder.... zelfde opstelling (ongeveer) dus die speelt ook dik beter dan de ps2 controller

15. Meneer Eric

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk hangt het af van welke games je speelt
    De (grote) Xbox controller is een ramp voor DOA3, maar een zegen voor racegames.
    Voor racegames is de Ps2 controller een ramp om analoog te spelen maar dan weer redelijk geschikt voor VF4.

16. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, op tijdstip van vorige reply had ik nog niet eens een Controller S, nu wel, en die's fenomenaal. Nagenoeg alle klopt gewoon, hij staat bij mij mijlenver voor op de 2e controller in mijn controller top 100 :9.

Anyway, ik speel dan wel heel weinig op de PS2, maar als ik ermee speel, speel ik met de d-pad. De analoge sticks zitten dus echt niet op een goede plaats, vandaar.

Deel Deze Pagina