1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De PS3 in europa... wat denk je, zullen er genoeg zijn voor iedereen?

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door strapping young lad, 5 feb 2007.

  1. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is er nu bijna... 23 maart.

    Wat denken jullie, is het beter om alvast te pre-orderen of denk je dat je gewoon de winkel kunt binnenlopen en een PS3 kopen?

    Ik geloof dat ze 1 miljoen consoles beschikbaar stellen voor europa, dat is wel een fors aantal!

    Ik zelf heb al 1 pre-order op de PS3 via bol.com... ik ben benieuwd of die wel op tijd zullen leveren, want met de wii via bol.com waren er nogal wat problemen had ik gelezen.
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    niet genoeg voor iedereen, maar dat zal wel weer bijtrekken.
     
  3. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik vergeet nooit meer de rijen die ik zag toen ik mijn Xbox 360 ging ophalen, maar ik had het geluk dat ik een pre-order kit had. Waarschijnlijk wil Sony dit probleem vermijden en zorgen ze ervoor dat er genoeg PlayStation 3's zijn voor de kopers.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 feb 2007
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Als er zoveel zijn jawel, maar persoonlijk ben ik niet zo`n sony fanboy xD helemaal niet eigenlijk vind ik het alleen zonde dat DMC4 enzo alleen op de ps3 komen.

    Voor de rest is de ps3 het geld nu al waard?
     
  5. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de tekorten best gaan meevallen, niet omdat er zoveel geleverd worden, maar omdat hij waarschijnlijk nog niet meteen veel gaat verkopen. Hij is dan al weer een paar maandjes uit in Amerika, en nog steeds is er (in ieder geval voor mij persoonlijk) nog geen goede exclusive op Resistance na. Aangezien er nu dus al best veel negatieve berichten uit Amerika zijn gekomen, en Nederlanders vaak best zuinig zijn, zal hij dus niet meteen helemaal uitverkopen.
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit wordt nog erger als bij de Wii. Ik denk als je een PS3 wilt, dat je bij de meeste winkels al te laat bent. De meeste winkels zullen er ongeveer 2 krijgen bij de launch.
     
  7. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Er komen tekorten, dit doen zowel nintendo, als microsoft als sony gewoon voor de hype.
    Kijk bijvoorbeeld ook naar de 1e ipod, die dingen kon je nergens meer krijgen, en als je er 'wel' 1 had, was je 'the man''! Dus iedereen wilde zo'n ding. Dat is puur waar het om gaat.
    Tekorten gaan er dus zeker komen, maar ik denk dat ze mee zullen vallen, aangezien lang niet iedereen zich die 600 euro kan of wil (zoals ik, ik heb al een wii en 360 dus wacht lekker met de PS3 veroorloven.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb van iemand van een bekende grote winkelketen gehoord dat Nederland rond de 40.000 units krijgt bij de launch, dat is een heel stuk meer dan het aantal Wii's.
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is ook bijna 5 keer zoveel als er xbox 360's waren :eek:
     
  10. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het niet zo erg word als je even aan de prijs denkt kan je bijna een nintendo wii en een xbox 360 kopen (als het een core is kan je er ook nog een mooi spel bij:) ) En Nederlanders willen vaak waar voor hun geld en als je zoveel moet betalen dan moet de ps3 echt de bomb zijn....

    Grtzzz Jesse
     
  11. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    is het al zeker dat hij dan op 23 maart uitkomt... of zijn er nog twijfels?
     
  12. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik al eerder verteld dat ze dit expres doen voor de hype. Maar iedereen ging weer in discussie.......Vraag groter maken dan het aanbod.
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Is zeker.
     
  14. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    jah vorige keer was het ook al zeker dat die eind 2006 zou komen .. :+
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me, deze keer is het zeker ;)
     
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet jij dat zo zeker dan?
    Straks worden alle Ps3 Fanboys weer keihard verneukt :+
    En ga nou niet zeggen dat Sony zij dat hij in Maart komt, ik kan me nog herrineren dat Sony zij dat hij in Maart '06 kwam en November '06.
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Sony kan een uitstel echt niet meer aan. Ze hebben niet veel keuze, ze moeten wat naar europa sturen.. ook al is het maar een beetje.

    Daarbij komt dat het promotie meteriaal al bekend is, en veel retailers straks een soort van PS3 party/training krijgen.
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies, daarnaast loopt de PS3 geen storm in Japan en Amerika dus er blijft ook de nodige productiecapaciteit over.
    Waarom de PS3 nu zeker in maart komt? Omdat ze het apparaat niet nog een keer kunnen uitstellen, dan hebben ze echt een probleem. Daarnaast is al het promotiemateriaal inderdaad al bekend en kunnen retailers al bestellingen plaatsen. Tevens staat de complete promotiecampagne ook al klaar. Ze kunnen het apparaat gewoon niet nog een keer uitstellen en dat doen ze daarom ook niet. Hij zal launchen in Europa, ookal zijn er maar 10 units, launchen zal hij doen in Europa op 23 maart.
    Doemdenken is natuurlijk ook een vak apart...
     
  19. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    heb er al ene besteld van vorig jaar in mei.
    sta voorlopig 5 op de lijst maar tog het gevoel dat ik gene ga hebben.

    zeg effe een vraagje er zit nu bij het europese pakket geen component of hdmi kabel he. dus die moet ik nog appart kopen
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Kameo, scheelt mij weer typwerk ;)
     

Deel Deze Pagina