1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky De PS4 mogelijke problemen en oplossingen-thread

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 17 nov 2013.

  1. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Thanks het is me gelukt op deze manier!
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  2. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ja top, dit werkte bij mij ook!
     
    Cliff vindt dit leuk.
  3. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ja geen idee en waarom. Vraag me ook niet wat we hebben gedaan maar
    Ben
    Blij dst ik weet verder kan haha
     
  4. Randydo

    Randydo New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    1
    Bovenstaande werkt!
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  5. Jorrit.P

    Jorrit.P New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    hellllp..... ik voer alles in van ip tot default gateway tot mijn eigen dns en die van upc maar het wil maar niet werken want zodra ik verder wil kan ie niet meer met internet verbinden. help plsssss ik kan niet meer destiny spelen :,(
     
  6. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Wat ik gedaan heb is gewoon je internet opnieuw instellen maar alles automatisch doen tot dat dns gedeelte.
    Daar invullen wat hier boven werd beschreven en dan zou het moeten werken. Ik ben de grootste noob als het om dot soort dingen gaat en mij lukte het ook ^^
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Hebben jullie ook af en toe last van als je de PS4 afsluit en deze dan een dubbele piep geeft? is bij mij ook sinds een aantal weken.
     
  8. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb een vervelende probleem gehad. Mijn playstation 4 ging spontaan aan en de disc ging er ook uit. Kan ik dit zien als een incident of is dit een fabrieksfout? Heb de PS4 ongeveer 3 weken.

    Ik heb ook mijn controller deze week terug gekregen nadat deze 2 weken geleden opgestuurd was.

    Dulle & Tim, is het probleem bij jullie al opgelost? Of hebben jullie alsnog de PS teruggestuurd?
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2014
  9. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    nvm fixed.
     
  10. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    En als je hem vanuit het dashboard laat uitwerpen? (game selecteren, options-knop en 'disc verwijderen' (of iets dergelijks))
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb de PS4 nog.
    Eerst hielp verticaal zetten een hele tijd. En toen begon ie weer, en nu heb ik em terug horizontaal gezet. En voorlpig heeft dat weer geholpen. :lol: Als dat alles is wat ik hoef te doen, om de zoveel tijd anders te zetten...
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Heb het tot nu toe 3 of 4 keer gehad en gewoon de stroomkabel er uit halen (en dan pas de volgende keer ga gamen er weer in doen) heeft bij mij altijd nog geholpen. Kijk het nog een beetje aan maar zo lang ik nog meer dan een jaar garantie heb, heb ik eigenlijk nog geen zin om mijn PS4 op te sturen
     
  13. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ooh ok thnx! Ik heb gisteren Sony gebeld en die hadden mij ook gevraagd om de stroomkabel eruit te halen en 20 seconden op de uit knop drukken. En pas 15 minuten later mocht ik de PS4 weer aanzetten.

    Tot nu toe heeft dit geholpen. :)
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik heb dat trouwens ook een keer gehad, nu maar hopen dat het niet weer gebeurt :+
     
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    zijn de witte ds4's van een nieuwere batch als de launch ds4's? Wil een witte halen maar ben een beetje huiverig voor sticks problemen. Ik weet dat ze later zijn gelanceerd maar niet of ze later zijn geproduceerd
     
  16. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik heb een zwarte sinds launch en totaal geen stick problemen. Er wordt hier toch behoorlijk wat mee gegamed. Zou me er dus niet zo druk over maken.... En anders is het toch een gevalletje garantie?
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Bij mij begint de rubber coating van de ds4 los te laten...balen. Heeft iemand hier hierover al eens contact opgenomen met Sony's support?
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, daar kan je gewoon op wachten met rubber onderdelen of rubberized materiaal. Als je soms ook die controllers bij demo stands ziet...
     
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Sony schijnt erg soepel te zijn met vervangen... Dagen werk meen ik.. Alleen even een kopie van de bon meesturen.. Maar uiteraard eerst even contact opnemen ;)
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66

    Is totaal geen probleem, je kunt hem zo omruilen voor een nieuwe.

    Bij de Game Mania kreeg ik zelfs meteen een nieuwe mee terug
     

Deel Deze Pagina