ik vroeg me is af waarom er mensen zijn die nog geen xbox live hebben. ik heb het nog niet vanwege die credit troep. en ten tweede er zijn nog niet zoveel games voor live. [wacht er nog mee.] wat is jullie reden?
Ik heb xboxlive en router maar nog niet aan gesloten LOL omdat mijn pa geen gat in plafond wil boren hebben niet zo'n grote boor lol enne nu maar afw88 LOLLOLOLOLOLOLOl
door een creditcard maar ik maak me geen zorgen want als ik een cc heb dan weet ik niet eens welk spelletje, vind nou nog niet echt goeie spellen counterstrike en SOF II zit ik nou ook niet echt op te wachten dus als ik wacht wacht ik meteen wel op die andere betaal mogelijkheid
Hallo zeg! Ik ben 14 en ik heb een cc besteld dus waarom doen jullie zo moeilijk!? Bestel er een voor 17 euro per jaar! Mastercard Azur! Ik heb het nog niet omdat mijn cc nog niet binnen is en omdat ik geen geld heb...
ehm je kan geen CC krijgen als je minderjarig was toch ? Als dat niet zo was dan haal ik er morgen gelijk een.
Als je ouders je niet vertrouwen kun je er ook door je ouders een wachtwoord op laten zetten zodat je niet vanalles gaat kopen met hun CC.
als dit een credit card discussie word verwijs ik jullie naar deze thread de centrale credit card thread
Ik dacht ook datg je meerderjarig moest zijn maar ik belde Mastercard en die zeiden dat het kon. www.mastercard.nl !!!
Ik mag gelukkig die van m'n broer gebruiken. Ik heb nog geen live omdat ik nog geen breedband hebben. Maar dat duurt niet lang meer want ik Juli krijg ik breedband en ga ik als de sodemieter op live
Toch vindt ik het maar niets om met zo'n creditcard te betalen. Wie garandeerd je dat er niets met je cc kan gebeuren? Ik vindt het maar een eng idee om je nummer aan hun te geven. Ik doe dus pas mee met xbox live als microsoft het anders gaat regelen. Hun willen toch geld er voor hebben, laten hun dan ook een andere manier zoeken. Ik als klant moet voor hun alles doorstaan om voor hun te betalen. En per jaar 40 gulden betalen aan een cc vindt ik ook niet echt gezellig.
Ehm hier geen credit card discussie gebruik daar liever de lopende thread (zie boven) voor... Hier posten waarom je geen Live hebt
jongens verpest deze thread nou niet. en loopt niet te zeuren over die kl@te credit card. gewoon zeggen waarom je het niet hebt. ontopic blijven!!!!!