Ik heb met Sims 3 beestenbende last van een soort van geest/spook in mijn huis. Hij komt wanneer het hem uitkomt en ligt dat in t bed van mijn sim en gebruikt alle apparaten. Hoe krijg ik hem weg?!
Ik weet niet wie het is, dus ik zou niet weten hoe ik zijn urn wegbreng. Kan ik daar achterkomen? Het is geen familie ofzo. Ik krijg wel de optie om 'm met een spookzuiger ofzo op te zuigen. Maar die spookzuiger heb ik (nog) niet. Kan je die zelf uitvinden?
Het is gelukt hoor, ik heb een kat bij het asiel gehaald en die net zo lang laten jagen tot ie het juiste niveau had gehaald. Dan kan je de optie 'vangen' kiezen bij de geest en dan kan je 'm daarna verkopen aan het lab.
Ik heb een spook in de normale Sims 3. Die heb ik dood laten gaan door haar op te sluiten in een kamer totdat ze verhongerde. Maar nu is ze een spook en krijg ik haar niet weg. Ik zie namelijk geen grafsteen.
Nee kan echt niets vinden. Ik heb haar al bij de begraafplaats een paar stenen mee laten nemen maar daar kan ze niets mee.
Ook de optie 'naar het hiernamaals sturen' werkt niet. Bellen naar iets van een exorcist kan niet. Een catacombe insturen luistert ze niet naar. Weet echt geen andere mogelijkheden.