chk op deze site de xbox spellen, best goekoop, RSC voor 55 euroo, en bloodwake en FF voor 45 euroo... http://www.nedgame.nl/
Intertoys heeft de "dure" titels ook al naar €59,95 gezet. Dit lijkt fantastisch, echter laten we niet hopen dat dit het begin is van een uitverkoop onder het mom "op=op". Groeten Frankx
ik denk ook nie dat dit een mega-pricedrop gaat worden, maar ik denk ik laat et ff weten misschien dat iemand er wat aan heeft
Bloodwake is bij flevogames maar 30 euro, PGR 40 euro en Amped 50 euro. Bijna alle games uit de eerste release worden goegkoper.
Psies, behalve de mega-blockbusters zoals Halo... Bij de free record shop zijn JSRF en Munch's Oddysee ook naar 60 euro gegaan...
Even een paar prijsjes, volgens de lijst van MS: Azurik $29.99 Amped $29.99 Fuzion frenzy $39.99 NBA ID 20021 $29.99 NFL fever $ 29.99 Oddworld $29.99 NHL hitz $29.99 en de rest allemaal $49.99! Prijsverschil is best wel groot
bij de free record shop kan je met je coca cola card of cjp ook nog 10 % korting krijgen op de games en dan zijn ze nog maar €54
Klopt, maar best wel lullig voor diegene die dachten dat ze een rewardpack kregen twv €180. Maar het gaat even over release prijzen he, die liggen gewoon al vet lager, misschien heb je in amerika ook nog wel winkelketens die er een korting overheen gooien!