De ultieme matrix reloaded glitch

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door So1aris, 24 jun 2003.

1. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag laatst de matrix reloaded en toen was ik een tijdje aan het denken wat die nieuwe operator zei.

Morpheus vraagt waar Neo is, waarop Link zegt dat hij zijn "Superman thing" aan het doen is. Maar HOE kan die Link weten WIE Superman is? Hij is immers net als Tank in deel een, geboren in Zion. Het lijkt me te voorbarig dat ze daar dan tv hebben.

2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ja, mensen vertellen weleens wat aan elkaar he*)

3. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Stel je voor, iemand gaat een FILM aan jou vertellen.

Ik ga toch ook niet ff heel de matrix uitschrijven.

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    pfft hij hoort toch van gasten die in the matrix zaten dat superman die en die gast is.. simpel..

5. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar je kan toch wel zeggen dat Superman een gast uit een film is die kan vliegen.

6. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Das toch veel te voorbarig, een vogel kan ook vliegen, waarom noemt ie Neo dan geen vogel? Als ik zeg dat een Koala een beer is, zeg je toch ook niet de eerste keer als je op de noordpool komt tegen je collega, " He daar loopt een witte koala?"

Voordat anderen hetzelfde grapje maken:

--" Ja maar ik kom nooit op de noordpool!" zucht...

7. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs in Zion zijn ze fan van Superman :D

8. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Man, die gasten kunnen toch door de code heen kijken (cypher, deel 1) en aangezien die gast al een HELE tijd bij neo en de rest van de crew zit kan hij heus wel superman hebben gezien terwijl er geen actie gaande was. + Misschien hebben ze wel films in hun computers staan die ze hebben geexporteerd uit de matrix die ze dan kunnen bekijken in de real world.

Zo zijn er nog tientallen antwoorden die je kan bedenken.

9. mischa

mischa Guest

hij hijft in d matrix de film gekeken of hem gewoon gedownload en zelf nagespeeld als een soort trainingsprogramma!
    denk daar maar eens over na

10. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Die gasten vechten toch tegen de machines? Dus dan haten ze hun vijanden en hun creaties. Want in de matrix wereld, Zion dus, hebben de machines alle films uitgevonden. Cypher zou terug gaan in de matrix en een acteur worden, voor films dus. (of toneel, boeie)

11. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    misschien is het gewoon een foutje en is er niet over nagedacht of misschien kom je het te weten in deel drie

12. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie zegt dat ze niet kunnen genieten in de matrix. Ik bedoel het blijft realistisch en blijft gebaseerd op de menselijke wereld. Dus niks door de machines uitgevonden.

13. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien zag iemand hem vliegen, en dat herinnerde hem aan Superman... Want heb je wel eens een vogel zien vliegen met zn armen naar voren :confused:?

Nee toch :eek:?

14. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Waarom geloven wij bijvoorbeeld allemaal wel waarom zij snappen wat Kung-Fu, Ju Jitsu enz is? Dat is dan toch net zo achterlijk?

15. Dani321

Dani321 No-LIfer

Leuk Bevonden:
    0
    tja zo kan je vooraltijd door gaan voor zelfde geld is hij superman die in deel drie de uiteindelijke held (net zo stom)

16. anto NL nius

anto NL nius Kondition: Macht.

Leuk Bevonden:
    1
    Het is heel simpel, de matrix is gebaseerd op de 20ste eeuw, onze tijd dus.
    Je moet het zien alsof wij erin leven, wij kennen de films van superman, aangezien er mensen uit de matrix gehaald zijn en er weer in kunnen hebben ze heus weleens films gezien.
    Dus ook superman.

17. unclebill

unclebill peer2peer

Leuk Bevonden:
    0
    Op het moment dat ze dat trainingsprogramma gedaan hadden, gingen ze nog wat napraten ofzo en toen kwam de link met superman naar voren.

18. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    superman is redelijk bekend.. wat hij echter niet kan weten, is waar neo mee bezig is.. niemand kan de code van de matrix lezen.. dus.. das nog geen grote glitch hoor.. ik ben er nog steeds niet achter waarom de machines neo niet gewoon vermoorden terwijl hij in de echte wereld in de matrix ligt ingeplugged.. das veel makkelijker dan heel zion vernietigen..

enne.. link is nooit in de 20e eeuw geweest hoor... dus..

Laatst bewerkt: 25 jun 2003
  19. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ow ja en hoe zit het dan met cypher in deel 1? Die zag op die avond toen hij neo een drankje gaf blondjes, roodharigen op het scherm terwijl neo de code zag ;). Have a look, you know i'm right.

20. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Wow daar missen jullie ff een belangrijk punt, of eerder een geintje van de regiseurs......... In dat stukje noemt Smith Cypher: Mr. Regan. En Cypher zegt ik wil iemand belangrijks wilt worden een acteur ofzo.......

De echte Mr. Regan was namelijk president voor Bush Senior en voordat Regan president was was hij acteur. Ja een echt doordenktertje ik was ook de enige in een volle bioscoop zaal die moest lachen.

Maar dat zijn van die kleine geintes die in de film zitten (zijn er meerdere maar je moet wel een beetje algemene kennis hebben om ze er uit te halen) om zeg maar een beetje te doen geloven alsof wij daadwerkelijk nu ook in de Matrix kunnen zitten......... zeg stel je voor.........................

Laatst bewerkt: 25 jun 2003

Deel Deze Pagina