Xbox365.com heeft de verpakking gepost ... ziet er cool uit Wireless Controller Wireless Controller Side Wired Controller Wireless Adapter Memory Unit Universal Remote
Vet, hoe komen ze daar aan?! Ziet er gewoon goed uit, mjah.... Verder boeit dat ook niet veel, aangezien de verpakking gelijk de prullenbak in gaat. Wel TOF, zijn die Xbox 360 ringen links onder in de hoek op ELKE verpakking !
dat lijkt maar zo ... de controller is wit .. Ik denk dat de foto's met een telefoon zijn gemaakt in de fabriek
Van dat plastic waar je met man en macht aan moet rukken om de verpakking los te krijgen. Vooral vervelend als je gelijk wil gaan spelen als je thuiskomt, ben je eerst vijf minuten bezig. Maar zit er wel fraai uit, en daar gaat het uiteindelijk om.
Als je goed kijkt zie je dat dit lege verpakkingen zijn met een plaatje erin, dit is dus uit de fabriek waar ze de verpakkingen maken , er zit nog niks in .... kijk maar bij de sideview !
Nu je het zegt, lijkt dat wel Maar de controller lijkt er wel in te ziten! Is idd vervelende verpakking altijd, snij je ook zo lekker aan af en toe als je het te overhaast wilt uitpakken. Maar wel stevig, dus een goede verpakking
Als me iets eigenlijk niet boeit is het de verpakking, maar oke, het is van de 360 dus dan mag het Wat verwachten mensen eigelijk, dat het in een verzilverde limeted edition verpakking komt ??
Dude ! Ik had altijd een complete oorlog met die verpakkingen (van de Xbox 1 dan). Ik heb zelf de verpakking van de Mem Unit met een aansteker opengebrand :{
Nee, ze moeten het in goud verpakken en je komen brengen Gewoon lekker goedkoop, en kwalitatief goed.