Persoonlijk vind ik die vertrouwens lijst een heel goed idee maar dat moet het wel goed gedaan worden en dus regelmatig geupdate worden. Tot nu toe heb ik alleen nog maar goede deals gehad en zoals zij tegen mij gezegt hebben hebben ze gemaild naar jullie dat de deal goed is gegaan. Nou sta ik dus alsnog niet op die lijst terwijl dat alles al een paar maanden geleden was. Nou vind ik dat zelf niet een super groot probleem maar ik vind het wel nogal irritant als je probeert een deal te maken en dan word er gezegt ja ik wil dat jij het eerst opstuurd omdat jij niet op de lijst sta en ik wel. Dus ik vind eigenlijk dat als die lijst toch niet meer word geupdate dat ie net zo goed weg kan...
goed idee ik heb zelf nog nooit geruild ofzo of gekocht verkocht maare misschien als dit beter wordt wel
Een maand hij wordt best vaak upgedate geloof ik. Als ik iemand erop zet staat hij er na 1 a 2 weken op... Laatst nog. Dus ik denk dat er iets mis is gegaan met het mailen.
denk ook dat er wat mis is gegaan. Heb laatst nog een goede deal gehad met iemand. Ik had ff gemaild en binnen een paar dagen stond de naam in de lijst.
Hoe weet je dat de gene die de email heeft gestuurd echt een goede deal heeft gemaakt met iemand.. Als je er echt op zou willen komen zonder moeite kan je ook een vriend of andere member laten mailen. Terwijl er dus geen deal heeft plaatsgevonden.. Toch. :{
tja, het kan wel. maar volgens mij is die lijst gewoon als een soort extraatje voor het helpen met de verkoop van spellen
je moet allebei mailen he. Het gaat niet zo dat hij zegt dat ging goed en dat ie dan erop komt. Hij mailed en jij mailed en dan kom je erop.
Precies, en mail je wel naar het juiste adres? ik update em vaak 2x per week namelijk xbazar@xboxworld.nl
Maar in mijn geval bijvoorbeeld: ik sta er allang op dus ik stuur een mailtje als ik met iemand gehandeld heb maar dan hoeft diegene toch niet te sturen dat hij met mij gehandeld heeft.... dat ik betrouwbaar ben weten jullie zo langzamerhand toch wel??