De volgende Need For Speed game.

Discussie in 'Algemeen' gestart door strapping young lad, 15 feb 2008.

1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk weer eens wat goed nieuws voor de hardcore liefhebbers van de originele NFS franchise:

Dit klinkt goed!

Terug naar de roots, en zoals de meeste wel zullen weten is dat puur racen in mooie, varierende locaties met exotische, muscle en luxe bakken terwijl de politie er alles aan doet om je te stoppen.

Als ze het dan voor elkaar krijgen om ook nog eens een cockpit view erin te krijgen a la PGR dan wordt dit een titel om naar uit te kijken.

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zeker nice om te weten dat NFS terug naar z'n roots gaat. \o/

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Tja, beloftes doen mij niet zoveel. Als de nieuwe inderdaad een soort Hot Pursuit 2 wordt, of nog beter: High Stakes, dan wordt het zeker een topgame, maar ik merk dat ik steeds minder van EA speel. FIFA en NFS waren vroeger titels die ik grijs speelde, tegenwoordig heeft het al mijn interesse verloren, en zijn ze ingehaald door de concurrentie.
    Pro Street vond ik echt supersaai, de circuits en omgeving waren teleurstellend, en de besturing van de wagens was gewoon crap.

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11

politie erachteraan is niet echt oldskool. dat was volgens mij voor het eerst bij hot pursuit 2. als ze need for speed 2 namaken met een kleine uitbreiding ben ik al blij:D

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik ben persoonlijk al jaren klaar met deze serie,.. t kan wat mij betreft niet op tegen burnout, pgr etc

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik speelde de laatste NFS games alleen nog maar voor het visuele tunen, dat vond ik wel leuk enz. Maar Forza 2 is zoveel beter daarin, ongeloofelijk dat NFS na 4 series nog steeds zo matig is, en Forza het gewoon in 1 keer goed doet.

7. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij underground 2 zeiden ze ook dat ze terug gingen naar de roots...

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Huh? Dat lijkt mij niet hé, aangezien de naam al zegt dat het een vervolg op Underground zou worden :p.

9. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    En persoonlijk vind ik PGR4 helemaal passen tussen BurnOut en NFS. "Unrealistic"... iedere racer weet dat de PGR en NFS qua rijden niet opkan tegen een Forza oid. Forza is voor de echte diehards, en andere titels meer voor de liefhebber die niet zo precies willen rijden, sturen/ remmen e.d.

Als 10-jarige zou ik nog voor een titel als PGR gaan, maar nu kan niets op tegen Forza. NFS series waren vroeger ook leuk, maar ze zijn inderdaad een andere richting op gegaan. Die laatste vooral, verschrikkelijke besturing, verscrhikkelijk nep. Gewoon om te huilen. Gelukkig een spel dat ik niet aangeschaft heb, anders had ik hem teruggebracht.

Hopelijk gaan ze echt terug naar de roots, waar je nog een beetje lol kan hebben in het rijden. Soort van Test Drive look-a-like ofzo.... Maarja, ieder zijn eigen mening, en dit is de mijne :+

10. JeePee

JeePee Guest

PGR is semi-realistisch. Er zitten zat 2de versnellingsbochten in en dingen als NOS zijn not-done. Graphics zijn realistisch en ook dingen zoals topsnelheden van auto's kloppen met de werkelijkheid. Je kan zeer goed het verschil maken door rempunten en lijnen goed te bepalen. In tegenstelling tot NFS, Juiced, en al die andere games waarbij de developers te lui zijn onderzoek te doen naar de handling van de wagens IRL. Elke bocht 5de of 6de versnelling, en ook nog neppe shit als Nitro.

En Forza voor de DieHards? Nou nee dank je. Geef mij maar Fia: GTR2 ;)

11. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Had het even over console spellen... Ik weet dat GTR2, rFactor, NetKar etc. etc. beter zijn of gelijk zijn aan. Maar moet je het met je console doen met één racespel, dan zou dat denk ik toch Forza 2 zijn, en niet een titel als PGR4 (hetgeen dat mij helemaal niet beviel, alsjeblieft, kijk eens naar het rijden op die motor....:x)

12. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    als gtr nou gewoon naar de 360 komt:):):)

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

daarom noemde ik forza ook niet in dat rijtje;) die kun je niet vergelijken met de andere racers opde 360

14. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wilik ook wel eens weten? Hebben die dan nog altijd geen uitgever??
    Need For Speed is al even done... EA moet eens denken aan een pauze van 2,3 jaar.

Laatst bewerkt: 16 feb 2008
  15. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Ben echt uitgekeken op de nfs serie. Laatste die ik speelde was Most wanted en dat was gewoon een beetje tijdverdrijf.:)

16. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    NFS ben ik ook klaar mee, of het komende deel moet wel heel verrassend goed zijn..

Over Juiced kan ik heel kort zijn: vliegend de bochten door zonder ook maar enig gevoel voor een redelijke handling van de auto's.

PGR4 weet ik niet wat ik er van moet zeggen, deel 2 is nog altijd het beste naar mijn mening. Die motoren horen er zeker niet in, lijkt nergens op.

Forza 2 is voor mij voor de 360 het meest realistische en uitdagende racespel, ik kijk erg uit naar deel 3. Al vond ik wel dat er meer circuits hadden mogen zijn.

GTR zou natuurlijk hartstikke mooi zijn als die ooit nog eens voor de 360 zou verschijnen. Maar dat zal wel niet meer, al in geen eeuwen meer een nieuwtje gehoord. Tot die tijd, mochten de andere bovengenoemde series geen sterke verbeteringen tonen, blijf ik alleen maar nieuwe delen van Forza kopen!

17. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet wat ik ervan moet denken heb pro street nog niet gehaald en doe dat ook pas als die goedkoop ergens te vinden is.

maar zeiden ze bij die ook niet dat ze terug naar de roots gingen.
    en las ergens: ze gaan terug naar de roots en je krijgt weer een open speel wereld en dat soort zooi.

er klopt iets niet meer vind ik aan de serie, ik weet niet wat maar ik vind dat ze gewoon weer helemaal vanaf het nulpunt het begin moeten beginnen en er dan een top NFS van maken, niet een uitgemolken zooi van alle delen vanaf de underground serie en dan zeggen dat ze terug naar de roots gaan.

ik wacht nog wel even.

18. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar ook al kost 'ie 5 euro ga ik die nog niet halen. Hoop dat NFS weer eens iets word i.p.v. die crappy laatste delen die ze gemaakt hebben.

19. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die qoute staat in de beginpost... :thumbs:

Je kunt het dikgedrukte op twee manieren interpreteren:

A: ze zeggen dat er enkele elementen zijn die terug naar de roots gaan, namelijk open-world racing en highway battles (dit laatste kan een referentie zijn naar de echte oude NFS op de 3DO).

B: ze gaan met alles terug naar de roots, en daarbij komen open-world racing en highway battles als extra features.

Als iemand de qoute kan vinden dat pro-street ook terug zou gaan naar de NFS roots, zou dat mooi zijn.
    Want dat maakt de qoute in de beginpost dan wel weer behoorlijk ongeloofwaardelijk.

Het zou mooi zijn als ze gewoon even twee jaar aan een goede NFS titel gingen werken inderdaad... de engine die ze met de laatste paar NFS titels hebben gebruikt begint erg oud te worden, traag (soms 20-25 FPS) en laat geen "next-gen" dingen toe zoals een GOEDE online functie en een in-car view a la PGR3/4 en TD:U bijvoorbeeld.

Maar goed, geld praat en EA kan als de beste titels uitmelken zolang er maar een publiek is dat het koopt.

Ik ben in ieder geval al lang blij als ze een most wanted 2 aankondingen... die vondt ik erg goed, mooie politie achtervolgingen, veel actie, weer exotische en muscle cars I.P.V. alleen maar japanse ricerbakken, mooie licht effecten, mooi snelweg systeem, etc.

Maar helaas ook geen cockpit view, je kon de politie niet zijn, geen dag/nacht cyclus, magere verhaallijn, en online was om te lachen zo slecht.

Wie weet.. mischien dat ze met een nieuwe engine gaan werken deze keer... mischien krijgen ze het voor elkaar om de oude engine te verbeteren, of mischien dat dit allemaal maar slap gelul is en dat ze doodleuk een nieuwe underground of carbon presenteren over een paar maand.

Hoe dan ook:

http://video.google.nl/videoplay?docid=-8723149298746515041&q=NFS+hot+pursuit+3+ps2&total=6&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0

20. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is juist het probleem EA neemt niet de tijd om een goed NFS te maken alleen om zoals je al zegt geld te verdienen.

en als ze zo langer doorgaan gaan denk ik steeds minder mensen die games kopen en maken ze alsnog minder winst.

als de game net zo is als de vorige games dan denk ik niet dat ik em koop MW was wel goed maar carbon vind ik nog steeds crap (moet em nog steeds uitspelen).

ik haal pro street wel omdat die me opzich wel aanspreekt met een auto kiezen en een race doen (aleen wel jammer dat je 't dan weer moet tunen enzo), inplaats van een open wereld.
    of ze moeten 't goed doen maar dat zie ik niet snel gebeuren.

mijn mening: gewoon een goede opvolger maken van hot porsuit maken met mooie locaties en mooie autos niks open wereld niks tunen gewoon racen.

Laatst bewerkt: 20 feb 2008

Deel Deze Pagina