1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De 'Waar is GTA al te koop? En koopjes spotten!' thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 apr 2008.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wel, de titel zegt het al.

    A.) Waar heb je GTA gespot?
    B.) En hoe duur was hij? Waar kunnen we GTA het goedkoopst krijgen?

    En onthoud:

    geen spam! :mad:
    Ga maar gamen ipv off-topic posten.

    Voor de mensen die echt nog wat willen weten: vorig deel
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vriendelijke post Matrix :9

    Verder net een mailtje gehad rondom de ups levering van Gamehubs die in de knoei komt. Meer mensen deze mail gehad en al opgelost?
     
  3. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Music Store: €59,99 en bij de InterToys €64,99 te Helden/ Panningen (intertoys zijn altijd afzetters, bah! ;))

    ben ik de eerste? 8)

    shit iemand was me voor
     
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Net in Zoetermeer gehaald voor 44 euro. Was flink druk, stond ongeveer 100 man voor de deur.

    /edit: MediaMarkt dus.
     
  5. Rutjes

    Rutjes Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik was daar om 09.10 uur en de xbox versie was dus al pleite. Enkel nog genoeg ps3 versies voor de prijs van 44 Euro. nu heb ik 20 Euro meer moeten betalen bij future zone verderop=(
     
  6. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Xboxhome. Dus vandaag krijg ik hem :) Hoe laat komt de post altijd eigenlijk?
     
  7. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Zojuist GTA IV Special Edition bij FRS gehaald ZONDER reservering. Prijs was wel echter nogal aan de hoge kant, 94,99 maar dit spel lijkt me natuurlijk dubbel en dwars zijn geld waard.
     
  8. GengeR

    GengeR Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    MM rotterdam centrum, 48 euro.
     
  9. Hills83

    Hills83 www.wilddingos.nl

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Net mij pre-order opgehaald in MM Alphen aan den Rijn. GTA IV is voor de losse verkoop al helemaal uitverkocht bij deze locatie.
     
  10. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    gamehubs.com
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Report: UPS Is Stealin' Ur GTA IV

    As we're about to crest on the Grand Theft Auto IV hype wave, Ars Technica passes on a somewhat amusing, definitely puzzling anecdote, writing that UPS may be experiencing an upswing in employee theft, with GTA IV to blame. Hearsay? Oh, totally, but Ars passes on that "In one 24-hour period, three workers were fired, and more interviews were scheduled for today that would likely end in termination."

    The story comes from someone who appears to work in human resources or security, claiming that tracking down the offending GTA IV package thief isn't hard. Want to learn how you're going to be snatched, sticky fingered UPS man? Ars has the details.

    :+ 8)
    Dat wordt geen GTA voor jou.
     
  12. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Nijmegen zijn er geen winkels als Saturn, Media markt en dimension plus. Iemand enig idee waar ik het goedkoopst kan halen.?
     
  13. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is misschien vloeken in de xbox kerk maar ToysRus heeft een hele vette bundel actie!

    PS3 GT5prologue pack + GTAIV voor 399!
    (In Leeuwarden hadden ze geen Prologue packs meer dus verkochten ze de Uncharted+Rachet+GTA4 voor €399 :eek:)
    Ook een X elite + GTA4 voor 370.
     
  14. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb hem ook net gehaald voor 44 euro, maar me xbox is nog steeds niet terug van reparatie... (en een compensatie ontvangen die DOA was...).
     
  15. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Dynabyte Vlissingen had vanmorgen om 09:30 nog voldoende exemplaren voor de losse verkoop. Merendeel was echter pre-order.

    Gast was bij Intertoys de allereerste die zijn pre-order ging ophalen en kreeg als beloning de LE helemaal gratis.
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    De Dynabyte in Haarlem had m nog niet eens binnen!! Dus toen maar naar de FRS gegaan....65 euries :mad:! Maja, deze game is t dubbel dwars waard! En die gratis maand xbox live gold maakt ook veel goed :D!

    EDIT:
    Bij de FRS stonden trouwens nog maar 6 exemplaren voor de 360! Weet niet of ze er achter nog hebben liggen, maar stond helemaal bij de ingang een rekje en dat had ik over t hoofd gezien, dus toen ik ging vragen ging die kerel daarheen om doosje te pakken, dus denk dat t de laatste al waren?!

    EDIT2:
    Had trouwens géén pre-order bij de Dynabyte geplaatst! Kerel zei dat ze er wel genoeg binnen zouden krijgen, maar toen ik vroeg of ie er ook genoeg had náást alle pre-orders...."een paar", dusss!
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  17. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmz, Dynabyte Haarlem krijgt vracht pas om 12/13:00 uur..

    EDIT: Sjacco, liggen er nog veel bij FRS? en had jij een pre-order geplaats bij dynabyte?
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  18. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ook hier binnen voor 48 euro. Bij Saturn op Zuidplein was het nog vrij rustig maar de stroom mensen in en uit hadden allemaal een exemplaar bij zich. Bij twijfel was id verplicht en ook mocht je er maar 1 per persoon meenemen. Van tekorten was daar in ieder geval geen sprake.
     
  19. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, dat gaat mij niet lukken dan, woon circa 20 minuten van haarlem...
     
  20. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    mediamarkt Alphen aan den rijn is de 360 versie uitverkocht. Ik had de laatste voor de losse verkoop (62,99 euro)
     

Deel Deze Pagina