Wat klopt er nu van het "gerucht" dat als je een beschadigde game opstuurd naar MS je een copy van PDZ terugkrijgt. Ik belde net MS op en daar zei iemand van niet, eerder bij MS was iemand aan het twijfelen, en van vele andere gamers hoor ik dat het juist wel zo is. Zelf in mijn tread waar ik mijn damaged disc wou verkopen zei iemand dat, hier namelijk.http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=79071 greetz wooly
Als je gebelt hebt naar MS en ze zeggen daar dat ze van niets weten, kun je een slechte medewerker getroffen hebben of je moet wat verder gaan zeuren en met bewijs aankomen op de xbox.com/nl website.
Ik heb dus niet gezegd dat het erop zou staan, (ik heb ook niet gezocht, maar ik weet dat er enige bronnen hebben aangegeven dat MS deze service zou verlenen) maar ik kon ook niets vinden op de xbox.nl/com site. Wel heb ik de volgende pm verstuurd naar de TS:
Op zich hoeft MS geen games te geven, omdat het je eigen schuld is ... staat zelfs in de handleiding ... dus je hebt helaas pech gehad. MS staat in zijn recht ....
Is wel kl*te als je nu al beschadigde games hebt, thuis. Mjah, is idd wel raar als dat zouden doen, aangezien iedereen anders straks extra versies gaat aanvragen toch? Is het trouwens zo, dat je sneller een beschadigde disc krijgt wanneer je Xbox 360 recht op staat, dan wanneer hij plat ligt?
Nee dat is niet waar .. de enige manier om beschadigde disc's te krijgen is door je xbox 360 te bewegen als je een game aan het spelen bent ... (dus als de dvd speelt
Ah, dat is wel mooi om te weten . Had hem namelijk eerst gewoon plat liggen, maar daarna recht op gezet, aangezien ik mijn kamer veranderd heb. Maar een aantal personen zeiden dat je hierdoor sneller een Beschadigde Disc kreeg. Ik heb hem wel mooi gewoon recht op laten staan, maar twijfelde toch telkens even als ik een Game erin stopte . Maar ik laat hem nu gewoon recht op staan, aangezien het toch geen problemen levert. En bewegen terwijl de Xbox 360 een CD draait? Neej, daar doe ik niet aan.
@ Fardo: Ik weet het... maar ik kan toch "iets" proberen, anders leg ik me erbij neer. @ Ivox: Bedankt voor de bronnen, ik ga vanmiddag meteen bellen en zeggen van deze bronnen, kijken wat ze dan doen. En anders kan ik inderdaad nog die zielige boze jongen spelen. "Ik heb hier Godverdomme een Xbox360 met 2 games, een xbox met 26 orginele games en dan gaat er een keer wat fout, en dan ook nog niet vergoeden, wat een kutservice enz enz. HAHA" greetz wooly
Kom op, je gaat me niet vertellen dat je niet weet dat het slecht is om draaiende apparatuur in het algemeen te verplaatsen als het aanstaat? Je gaat je pc toch ook niet verplaatsen/kantelen als je b.v. office aan het installeren bent? Dat lijkt me vragen om problemen. Ik geef MS ook groot gelijk als ze de beschadigde spellen niet vervangen, maar omdat ik er over gelezen had op bepaalde websites ging ik ervan uit dat ze dat uit hele goede service wel deden. En ja, wie niet waagt wie niet wint toch?!
Op zich niet natuurlijk, maar als hij rechtopstaat is de kans dat hij omvalt groter en dan beschadigt de disc wel.. Dus leer hier een wijze les, en geef geen trap tegen je TV-meubel als je 360 er rechtop op aan het draaien is
De kans dat ie omvalt is niet erg groot hoor ...0,0% ... dit kan alleen gebeuren als iets of iemand er bij staat en deze een zetje geeft ... de kans is nagenoeg nihil
Het stukje dat je van mij Quote, was gebaseerd op de tekst van Fardo, dat hij verteld dat je DISC niet sneller beschadigd als je Xbox 360 rechtop staat. Euhm :{ , lijkt mij logisch dat ik begrijp dat je draaiende apparatuur wanneer het aanstaat NIET moet gaan verzetten. Zie dan ook mijn laatste ZIN, uit het stuk waaruit je mij quote .
MIS-communicatie zullen we dan maar zeggen. Voor de duidelijkheid, het is dus niet goed om te gaan verhuizen als de disc aan het spinnen is
Gisteren kocht ik PGR3 bij Dynabyte. Thuisgekomen stopte ik het spel in mijn Xbox 360 en even snel een race gaan rijden, toen ik mijn auto had gekozen enzo begon de race te laden maar ik kreeg een foutmelding: 'Disc is unreadable, this may be due the region code' of iets in die richting. Ik haalde het spel eruit en keek of er iets mis mee was en inderdaad er zat een gigantische kras op. Eigenlijk net zo'n kras als je in dat filmpje kon zien, wat er zou gebeuren als je je xbox ging bewegen terwijl deze aanstond. Het vreemde was alleen dat ik dit niet had gedaan en bovendien heb ik niet dat door merg en been gaande zagende geluid gehoord. Terug naar Dynabyte dus. Daar gebeurde wat ik eigenlijk al had verwacht, ondanks dat ik duidelijk vertelde dat ik niet aan mn xbox heb gezeten tijdens het spelen werd er gezegd dat ze niks konden doen want het zal wel aan mijn xbox hebben gelegen. Ik kon hier nog wel tegenin gaan door het hoofdkantoor te bellen maar als zij dan zouden uitvinden dat het toch aan mijn xbox lag dan zou ik transportkosten en arbeidsloon moeten vergoeden. Thuis aangekomen, ik was behoorlijk kwaad, gooide ik PGR3 ergens neer en startte mijn 360 op. Wat mij toen echter opviel was dat het verkeerde deel van de ring of light aan het branden was, namelijk het rechterboven deel. Het deel dat hoort te branden als de 360 op zijn zij ligt. Ik heb de 360 toen uitgezet en heb hem even heen en weer gedaan om de sensor weer goed te krijgen, wat bleek, ik had laatst tijdens het kijken van een film de xbox even uitgezet om de netwerkkabel los te halen zodat ik niet steeds van die popup berichten kreeg als er iemand online kwam. Blijkbaar is er toen iets misgegaan met het terugzetten van de 360 waardoor de sensor verkeerd kwam te liggen. Mijn vraag is dus is het mogelijk dat mijn 360 PGR3 heeft verkloot doordat de sensor op liggend stond?? En zo ja, wat moet ik nu doen? Alvast bedankt, Teun P.S Ik wil nog een keer duidelijk stellen dat ik de 360 NIET heb bewogen terwijl hij aanstond.