K' zal eens wat herrie schoppen op het forum: Jongens, Xbox Live slaat in nederland NIET aan. We worden over geslagen. Er is niets officeels over xbox live in nederland...geen beta testing...we krijgen zowiezo al pas games een paar manden naa het release in UK! Jammer, maar nederland moet de waarheid onder oogen zien. Zo en nu maar lekker freaken!
xbox games uit de UK zijn niet compitabel met onze xboxen, dacht ik. dus dan zal dat setje dat ook wel niet zijn.
xbox games uit uk/deutsland/frankrijk & Italie (australie ... maar das uk) kunnen we gewoon spelen ... (PAL) er bestaad GEEN nederlandse xbox doos... we hebben een UK doos ... dus kan je gewoon Engelse UK spellen kopen en draaien (www.play.com) daar zijn de games stukken goedkoper ... dvd's trouwens ook
toen ik dat typte had ik deze zin in mijn hoofd die ik op www.play.com had gzien: Region PAL: Will play on UK XBOX only
Het gaat niet om PAL of geen PAL of taalbarrieres of wat dan ook. Het is nog niet rendabel om het in NL uit te brengen. Misschien wel nooit. Uitstel is misschien wel afstel. Xbox moet met kerst goed verkopen, en Xboxlive is/was de grote selling point.
UK = Europa Bij ToTheGame.com staan er toch ook 2 apparte secties bij de releaselijsten? UK en US.. UK= Europa US= Noord Amerika Bij Xbox LIVE zal je ook waarschijnlijk moete inloggen op de server in Londen, dat zal waarschijnlijk de server van Europa worden.. snappie?
tuurlijk wel.. Het is PAL... dus als xbox live in de UK komt.. dan kan je zo'n setje gewoon importeren en ermee in nederland spelen.. aangezien er 1 groote server is voor europa.. Maar ik geloof toch niet in deze sprookjes... xbox live komt gewoon tegelijk in nederland als in de UK (misschien zitten er een paar dagen tussen...maar het zal niet veel scheelen..)
Jep Misschien doen ze alleen ff heel snel de belangijkste landen voor de beta test en dan als de test klaar is dan komt et gewoon overal tegelijk uit, want dit is alleen maar een beta test.. niets belangrijks aan..