de warcraft3 tips thread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door xbox-control, 11 aug 2002.

1. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    vraag hier je vragen (als je bijv niet verder komt) over warcraft3.

zelf heb ik natuurlijk ook een paar vraagies:D

ik ben in de human campaine bezig met de level dat je allemaal huizen moet vernietigen......alleen lukt me niet.(kan niet optijd een groot genoeg leger tevoorschijn toveren)

ik kan geen knights trainen....moet je een kasteel voor bouwen....maar hoe doe ge dat?:{

of doek het misschien helemaal extreem verkeerd?

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Bouw meteen een kasteel en dan alleen maar knights maken, dan ga je met 4 a 5 knights en je hero snel huisjes slopen en proberen die baas te killen die erbij is, als die baas dood is kan je 2 minuten snel nog meer huisjes killen, in de tussentijd moet je wel door blijven gaan met knights bouwen want soms komt er een kleine attack opm je dorpje. Tis een moeilijke maar als je die healing van hem op level 3 hebt kun je baas zo verslaan en met die friendly revive spell rule je echt wel :)

3. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij vraagt hoe die een kasteel bouwt dat doe je als volgt, ga naar je town hall als je op het plaatje linksonder drukt kan je je town hall upgraden, als je dit 2 keer doet heb je een castle dan hoef je alleen nog maar een blacksmith en een barracks te hebben en je kan knights bouwen, ik persoonlijk ben meer fan van riflemen en mortar teams maar goed.

4. xbox-control

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt allemaal!!!

*gaat gelijk proberen*:9

5. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat duurt ook lang.

6. xbox-control

Leuk Bevonden:
    0
    whahahahaha ben net opgehouden met spelen:D

zeer verslavend spelletje8)

maar alle gekheid op een stokje......

IK KOM ER NOG NIET DOOR......zal wel aan mijn stategische aanleg liggen:confused:

word telkens ingemaakt ...heb nooit een groot genoeg leger om de tegenstander te verslaan en om mijn dorp te bewaken.:'-(

heb m gehaald......snik.ooh eindelijk:'-(

Laatst bewerkt: 13 aug 2002

Deel Deze Pagina