De Xbox 2, wie schaft hem aan?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 15 sep 2004.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    We horen steeds meer geruchten over de opvolger van ons vertrouwde doosje, maar daarvan is nog weinig echt bevestigd. Maar één ding is zeker: de Xbox 2 komt er! Ik ben alleen benieuwd: wie van jullie gaat hem aanschaffen? Zo ja: gelijk op de release? Of wacht je op een prijsdaling, of wacht je eerst het succes af? En zo nee: waarom niet?

Ik denk dat ik de Xbox 2 niet direct zal aanschaffen. Waarschijnlijk zal ie me sowieso te duur zijn als ie net uit is, en ik ben ook niet zo'n die hard gamer dat ik echt sta te springen om dat ding. Voorlopig vermaak ik me wel met m'n huidige xbox, en als er maar genoeg leuke spellen uitkomen de komende tijd vermaak ik me er nog wel effe mee! :)

2. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Alleen als de Xbox 2 beter is dan de PS3 en omdat de Xbox 2 waarschijnlijk niet backwards compatible wordt voel ik me ook niet echt aan de Xbox 2 gebonden. Hangt natuurlijk ook wel af van welke games er Xbox only worden.

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wacht eerst de specificaties af van de PS3 en Xbox2.
    Een echte voorkeur heb ik dus nog niet.

Een machine die ik wel ga kopen is de Sony PSP.

4. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht gewoon rustig af tot er wat meer bekend is mbt de PS3 en tot de prijs wat gedaald is. Heb er niet zo,n haast mee. Vermaak me nog prima met mijn huidige box. ;)

5. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat toch uiteindelijk om de games die verkrijgbaar zijn voor de consoles. En ook misschien ook wel belangrijk de extra functies zoals netwerk en live. Ook wat fijn zal zijn als ze beide een controller bedachte met de voordelen van de xbox en die van de ps2. Dus vlakke goedgeplaatste knoppen en beter geplaatste goeie analoge sticks. Maar voor zover ga ik denk ik toch voor sony, want die zullen wel iets geweldigs of weer iets beters hebben dan microsoft. En verschillende genre (goeie kwaliteit) games en vooral japanse _O_ . Als je verstandig bent en beetje geduldt hebt zou ik zeker een paar maanden wachten vanaf de release, kijken naar de reviews, reacties, verkoopcijfers etcetera. En dan hopelijk/meestal is er al een prijsverlaging de 1e is toch meestal in verhouding/procentueel tov nieuwprijs wel de grootste verlaging. maar langer dan dat zou ik niet wachten 8)

6. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je er niet een poll van maken dan hebben we ook nog wat aan de info en kunnen we ook zien hoeveel want anders krijg je zon topic ja ik ga hem kopen zonder onder bouwing.

Maar ontopic:

Ik ga de xbox 2 zeker kopen.

Ik ben een grapichs mannetje vind een game die er niet uit ziet vaak niet fijn spelen omdat ik me er vaak aan gaat zitten ergeren. Verder ben ik wel gameplay voor alles maar het oog wil ook wat.

De reden voor mij om ook nog in het xbox kamp te blijven is xbox live. Als ik straks friend games zie spelen op die nieuwe xbox wil ik ook mee doen. Zo werkt het nu met games ook. Je koopt sneller een game als veel vrienden het van je hebben want dan kan je mee doen.

Verder denk ik dat de integratie met live en de xbox 2 nog veel beter zullen worden.

BAckwards compatible hoeft van mij niet want die mijn xboxen toch niet weg.

Waarom geen PS 3

Omdat ik in het verleden te vaak ben belazerd door sony zijn marketing praat.

Laatst bewerkt: 15 sep 2004
  7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet zeker dat ik hem niet gelijk op de release ga kopen, ik wacht liever een paar maanden totdat de prijs laag genoeg is voor mij.
    Over games hoef ik me denk ik weinig zorgen te maken, alhoewel zullen er bij de release meestal niet al te vette games te koop zijn.

8. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga er maar vanuit dat perfect darkzero een launch game zal worden. MP heaven. Is voor mij al reden genoeg om me maanden zoet te houden.

9. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    hehe wij kopen echt wel de opvolger van deze deze vette game console. Grafisch beter, en misschien wel meer options op LIVE gebied *)

10. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als ik het geld heb, JA!

11. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog niet of ik hem ga aanschaffen. Voorlopig vermaak ik me wel met de spellen die ik heb en die gaan komen. Ook heb ik gehoord dat de xbox 1 spellen niet op de 2e box gespeeld kunnen worden, dit vind ik ook jammer.

Ik wacht dus in ieder geval een prijsverlaging af en misschien schaf ik hem helemaal niet uit.

12. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
    aan

/Mod Voortaan even de [​IMG] knop gebruiken voor zoiets, dit staat zo raar ;)
    Darkwing

13. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet of ik de xbox 2 ga kopen het ligt vooral aan de games want ik ga hem niet kopen om 1 game bijvoorbeeld halo 3.
    Maar we zien wel welke er krachtiger is de xbox 2 of playstation 3 want ik denk dat team ninja van tecmo wel weer de krachtigste van de twee zal kiezen om hun games op uit te brengen.
    Als team ninja kiest voor de xbox 2 voor hun toekomstige games dan denk ik dat ik ook wel een xbox 2 haal alleen niet gelijk bij de release.
    De playstation 3 haal ik in ieder geval wel want daar zullen een hoop games op uitkomen die ik echt leuk vind vooral gran turismo 5 lijkt me interessant.
    Want gran turismo 4 ziet er al zo goed uit en met gameplay zit het in ieder geval goed dus dat gebeurt met gran turismo 5 ook wel.
    En natuurlijk aankomende delen van final fantasy deel 13 zal er wel op komen.

14. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik schaf hem af en ga in ene comunne wonen..... Nee, ik koop hem vast wel. De PS3 kan Sony in zijn hol steken, Sony lult teveel om de waarheid heen met vage termen en biedt niet de game sdie ik gaar wil zien (afgezien de sega games). De volgende Nintendo console moet en zal ik wel hebben.

15. TheWalrus

TheWalrus Guest

tja, tecmo kiest voor centen,voor de gemakkelijkste port maar niet voor de krachtigste console als eerste platform. Anders was de dreamcast krachtiger dan de PS2......

Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2004
  16. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ga zeker hem niet bij de launch halen, dan is die nog gewoon te duur.

Daarnaast moet ik nog even kijken welke games er op de verschillende consoles uitkomen.

Afwachten dus

17. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het ook nog niet, het ligt eraan of de huidige generatie games beter of hetzelfde niveau kunnen halen als de ps games, zo hoop ik dat bijv. forza gt4 voor mij kan gaan vervangen, en pro evo, dat hij even goed speelt als op ps, en natuurlijk gta die ook de xbox moeten komen en de volgende keer zonder vertraging dus gelijk met ps versie.

Ook spreekt mij gratis online service aan, alhoewel nu microsoft nog de grote baas daarin is leert sony hopelijk van zijn fouten, en wordt de next online console van sony even goed georganiseerd als xbox live alleen dan gratis, dan is de keus voor mij snel gemaakt.

Maar ik wil liever nog wat wat wachten voordat ik de conclusie trek dat ik een xbox 2 ga kopen, eerst specs en launchgames weten en dan kijken naar prijs, want ik geloof eerlijk gezegt niet zo in dat gebullshit over die superieure ps3, die 100 keer sneller zou gaan worden als de huidige pc's, ik ken dat praatje nog maar al te goed van de ps2, de snelste pc voor jaren zeiden ze toen, terwijl hij nooit sneller was dan een pc van die tijd, voel me daarmee echt gepaaid, nu kunnen ze gt4 met moeite net 60 frames laten draaien en hem mischien zelfs zonder lag online maken, maarja, als ieder spel 2 jaar uitgesteld wordt!

Ach, time will see ;)

18. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ik koop hem zeker, waarschijnlijk meteen bij de launch. Hij wordt bijna zeker beter dan de ps3. Ps3 heeft voor mij niet echt goede games (heeft ps2 ook niet voor mij) De xbox had de beste launch spellen ooit dus bij xbox2 zal dit ook goed zitten. En de online play is zeer belangrijk voor mij. En aangezien ps3 nooit iets beters krijgt dan xbox live kies ik voor xbox 2. En xbox is waarschijnlijk goedkoper dan de ps3 omdat je geen memerycards hoeft te kopen (of hoeft dit ook niet bij de ps3?) En omdat ik toch al live abbonement heb hoef ik dit niet opnieuw te kopen.

Laatst bewerkt: 15 sep 2004
  19. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ze kozen de laatste jaren anders wel voor de xbox omdat ie krachtiger was als ze voor de centen zouden gaan waren ze bij de ps2 gebleven.
    En ze doen het zeker niet voor het gemak ze proberen altijd het beste ervan te maken op elke console.
    En de dreamcast krachtiger dan de ps2 dream on _0/ de ps2 versie van dead or alive 2 zag er anders wel wat mooier uit dan de dreamcast versie.

20. Victor

Victor Guest

Ik denk dat de strijd tussen wie de meesten consoles verkoopt weer van voor af aan begint want alletwee zijn weer over nieuw begonnen. Dat gaat leuk worden: wie heeft de beste console? Ik denk dat ik de Xbox 2 koop na jaar ofzow. Dan hebben ze hem vast wel afgeprijsd. De Playstation 3 koop ik ziezow waarschijnlijk niet.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2004

Deel Deze Pagina