De Xbox 2 !!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door marcel d1, 26 mrt 2004.

  1. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    De xbox 2 staat gepland voor eind 2005 ,dat hij komt is een kwestie van tijd , maar wat te doen met onze huidige xbox?

    ik vroeg me eigelijk af of je je games die je nu hebt ook in de xbox 2 kan spelen! dat zou wel cool zijn, en of je een upgrade kan kopen om je xbox 1 net zo goed als de xbox 2 te laten werken,

    wie kan mijn vragen beantwoorden wie weet er iets meer van?laat het hier achter aub.
     
  2. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Is nog niet zeker. Misschien wel, misschien niet. Niemand kan het met zekerheid zeggen totdat Microsoft het zegt.

    Zou leuk zijn, maar wie gebruikt het uberhaupt? je hebt nu ook een Xbox, daar kan je Xbox spellen op spelen. Hoe vaak zou je nou nog Xbox 1 spellen spelen op je Xbox 2 als daar ook vette spellen op zijn? Die keer dat je het doet denk ik niet dat het erg is om even de 'oude' Xbox van stal te halen.
     
  3. YOURI60

    YOURI60 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb o.a een PS2
    en speel zekers geen PSX spellen meer,

    ik speel uberhaupt alleen maar Xbox (heb ik gelukkig ook in het bezit)

    die Ruled gewoon

    maar hiero wat meer nieuws omtrent de Xbox2

    http://xbox2.weblogsinc.com
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2004
  4. Richard

    Richard I'm live enabled

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Een upgrade kunnen kopen om hem net zo goed te maken als de Xbox 2 dat zal nooit gebeuren. Dan zou je namelijk je Xbox moeten open maken en als ze iets niet willen, dan is dat het wel. En dan nog denk ik dat het goedkoper is om een nieuwe Xbox te kopen als een Upgrade voor je oude Xbox. Dus dat idee kan je uit je hoofd zetten.
    En waarschijnlijk kan je de spellen van de Xbox niet op de Xbox 2 spelen. Dit omdat de GPU's van de twee boxen zeer veel zullen gaan verschillen en deze niet compatible met elkaar zullen zijn.
    Als je even het een en ander had gezocht op het forum op internet etc. dan had je dit ook gevonden!
     
  5. FabianNL

    FabianNL Guest

    dit verschil is ook wel iets groter als tussen de xbox en de xbox2, natuurlijk ziet de xbox2 er dan wel veel beter uit maar dan zullen de graphics van xbox 1 nog niet misstaan, wat bij de psone nu dus duidelijk wel is, dit ziet er gewoon niet meer uit...
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    graphics

    gaat natuurlijk niet alleen maar om de graphics. Ik baal er cker van dat ik mijn normale (grote) playstation heb verkocht alleen al omdat ik nu geen pes meer kan spelen. Wat was dat spel vet!
     
  7. C.J.

    C.J. CJ Corporation

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je de games wel zal kunnen spelen op je Xbox 2. Maar dat van die upgrade zal zeker niet gebeuren, de Xbox 1 zal waarschijnlijk in prijs dalen en dus ben je veel goedkoper uit omgewoon een xbox te kopen (als je er geen hebt) en een upgrade d'r in te doen.
     
  8. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Misschien maken ze als de xbox 2 er is, nog steeds spellen voor de "gewone" xbox, dat doen ze ook met de PS1 en de PS2, dus waarom zou Microsoft achterblijven;)

    Maarja, wie gaat er dan nog xbox spellen kopen als je een xbox2 hebt staan8)
     
  9. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ze slim zijn maken ze de Xbox 2 zo, dat er geen oude spellen in kunnen... dat dwingt mensen om meer nieuwe spellen te kopen dus meer winst :)
     
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar reward playable (zo heet dat toch) is wel een goed veroopargument...
     
  11. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    LOL :+ Hier heb ik nog nooit van gehoord: je zal wel 'backwards compatability' bedoelen ofzo :D
     
  12. CASGANO

    CASGANO Avengers

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    1
    De XBOX 2

    D'ont worry Bro!
    Ik heb gelezen dat ze de tweede compatible maken voor de spellen van 1
     
  13. box_thijs

    box_thijs Guest

    een upgread zou er wel nooit komen, maar dat had je denk ik al wel gelezen. Ik hoop wel dat je je oude controllers kunt gebruiken of dat je de nieuwe en dan de oude kunt linken ofzo. in ieder geval als xbox 2 eerst in amerika uitkomt ofzo dan bestel ik hem gelijk :) _O_ Xbox_O_
     
  14. thepunkproject

    thepunkproject teh rookie

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Als MS het slim aanpakt, brengen ze om de 3 a 4 jaar een upgrade uit in plaats van een totaal nieuwe console. Wel met de kracht die een nieuwe console zou hebben maar met precies dezelfde controllers en backwards compatible voor games. En dan dat XBox eigenaren hun oude XBox kunnen afleveringen bij MS en een flinke dosis korting krijgen voor de nieuwe ofzo.

    Dit is een idee die ik eigenlijk bij elke console wel wil zien, vooral nu de grafische kracht van elke console langzaam hun limiet bereikt. Het gaat langzaam aan steeds meer om de games, en dat bevalt mij wel, maar het enigste wat nog tegen zit is dat de industrie de onverklaarbare drang heeft om de 4/5 jaar een nieuwe generatie in te gaan. Ik vind dat dit veel beter zou kunnen verlopen door zogenaamde upgrades. Dat brengt continuiteit. Het lijkt een beetje op hoe het bij pc's gaat eigenlijk, alleen dan niet zo snel alsjeblieft...
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Engels is niet mijn goeiste vak :+ Maar dat bedoelde ik idd.
     
  16. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je het mij vraagt, komt de Xbox 2 begin-midden 2006 in de V.S. Eind 2006 hier in Nederland.
     
  17. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wel,misschien niet.
    Ik wacht op de volgende generatie, hoelang zullen spellen als KOF en GGX blijven bestaan? In hun 2d vorm, ik hoop heel lang. Omdat ze iets hebben wat 3d fighters missen, snelheid.
     
  18. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt al een 3d versie van KOF Maximum Impact (speciaal voor PS2). GGX komt nog wel met een 2d versie. Ik denk dat de Capcom vs SNK serie ook altijd 2d zal blijven.
     
  19. Quakeball7

    Quakeball7 Quake forever

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat ding in ieder geval voor de PS3 uitkomt en NIET backward compatible wordt....Hoop het ook niet...Hoe doe je dat in godsnaam met die harddisk? Hem overzetten? Met memo sticks de savefiles overzetten? Dacht het niet he...
     
  20. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij komt eerst de NGC2 daarna de XBOX2 en daarna de PS3.
     

Deel Deze Pagina