De Xbox afkraken??? Try it!!!!!!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CyberPunk, 20 apr 2002.

1. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Check dit heb ik op gameparty gelezen op het forum van een of andere Anti Xbox fanaat
    ---------------------------------------------------------
    "waarom ik xbox troep vind"

-duur
    (Ik heb net gehoord dat de Xbox €180,- in prijs is gezakt)

-controller way to big
    (Volgens de meeste Xbox bezitters een betere controller dan die van de PS2, en anders neem je toch een andere)

-hij crasht
    (PS2/PS1 lopen ook weleens vast, heb ik gehoord)

-ik wil een console geen PC
    (Hij wil liever voor €40,- een 8MB memorykaartje kopen, dan een dikke harde Schijf)

-gameplay sux bij de launchgames
    (welke launchgames hebben slechte gameplay dan???? Halo HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA)

-allemaal bla bla wij zijn goed specs enzo maar tis niet veel vergeleken met PS2/NGC
    (Het is zelfs meer!! Wow Dude!!!!)

-onbekend ik hoor maar steeds vaan een paar spellen wat
    (Snap weinig van deze zin!!! Maar ik hoor wel dat er veel goede spellen aankomen)

-DVD kijken? eerst addon kopen
    (Geef ik hem gelijk in, maar als de afstandsbediening wel bij de Xbox zat kostte hij €50,- meer)

-microsoft is zowizo een slechte naam
    (Ik heb een goede MS muis, Besturingssysteem en ook nog een vette gameconsole, MS Rulezz!!!)

-3d shooter bij de launch (lol en dan geen muis/tb)
    (Halo Werkt perfect met de controller)

-allemaal patsen met graphics.. les 1 bij een console het -gaat om GAMEPLAY
    (DOA3, Halo, PGR, THPS3 etc. hebben allemaal goede gameplay)

-Europa en Japan valt hij zwaar tegen bleek uit cijfers
    (Zwaar, in vergelijking met Japan valt Europa op zich nog wel mee

-ik wil niet voglend jaar een xbox 2 kopen omdat xbox 1 niet veel gaat worden en als ze niet uitkijken een stille dood sterven zoals de dc"
    (De Xbox verkoopt beter dan de Dreamcast heeft gedaan toendertijd, en een stille dood zullen ze niet zo snel sterven MS heeft zat $$$$$$$$)

--------------------------------------------------------
    Als je zo gaat beginnen heb je volgens mij nog nooit op een Xbox gespeelt... Dit is echt zo'n een typerende PS2 of andere console bezitter die het wel even beter weet...
    PS: (Slechte typer trouwens):9

2. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dit is gewoon zielig. ik heb misschien een xbox maar ik heb niks tegen de andere consoles. sony nintendo en xbox doen gewoon alle 3 fantastisch werk.

maar wegens goede games is het natuurlijk de xbox die overtreft

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    vetgedrukte teksten zijn van mij

4. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Hé die is goed... Bedankt voor de extra argumenten Wouter....

5. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha

leuke forum ;)

6. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sneuste vind ik dat ze MICROSOFT slecht vinden maar de meeste draaienw windows ALS ze microsoft echt zo slecht vinden maken ze toch een eigen besturing systeem zoiets van Sony En nintendo OS. pffffff ze hebben gewoon wat te zeuren nodig ]:- :'-(

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    VET IS VAN MIJ

"waarom ik xbox troep vind"

-duur
    een goeie hoer is ook duur.

-controller way to big
    Je voelt dat je wat in je hand heb, ben jij waarschijnlijk niet gewend met je kleine snikkel.

-hij crasht
    de mijne is 7 maanden oud, nog nooit gecrashed, nog nooit een error of watdan ook, de enige error die mensen wel een tegenkomen is een berichtje dat de disc vies is, en dat komt door de gevoelige kopieerbeveiliging (heb ik zelf nooit gehad BTW)

okay...?

speel ze voordat je oordeelt

-allemaal bla bla wij zijn goed specs enzo maar tis niet veel vergeleken met PS2/NGC
    uit de vergelijking van spiderman the movie, die op alledrie de platformen uitkomt, blijkt dat de Xbox versie in elk opzicht superieur is

Tja, je hebt er geen oren naar, das duidelijk

Gamecube heeft geen DVD speler, PS2 heeft een inferieure DVD speler waar je ook een remote voor nodig hebt, ik snap je punt niet...

Gerda Havertong ook

wederom, speel het spel eerst met je kleuter "lol"

Uhm, ga dan space invaders epelen op de commodore 64 eikel, jij denkt dat gamplay en graphics niet te combineren zijn? die zijn JUIST te combineren, betere graphics in identieke producten maakt betere gameplay.

Voor een net nieuwe console niet.

-ik wil niet voglend jaar een xbox 2 kopen omdat xbox 1 niet veel gaat worden en als ze niet uitkijken een stille dood sterven zoals de dc"
    uhm, okay! bedtijd!

8. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Fanboys zullen altijd blijven bestaan. Zodra je al op ze reageerd, bega je al een fout. Doe het lekker niet, laat ze lullen. Je zal zien dat ze naderhand wel vanzelf zullen ophouden. Het zijn over het algemeen jongeren van een jaar of 12 t/m 16 a 17. Zitten een beetje in puberteit, willen gelijk hebben, willen stoer doen, (over het algemeen jongens) willen wat mannelijker overkomen en zichzelf verdedigen. Als je oud genoeg bent, weet je het beter en zeg je gewoon...niks. Doei!

Ghadi ghooooi

9. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ej kobold, jij hebt het fout, voor een ps2 heb je geen remote nodig!!!!!!!!! met de controller kan het ook.

10. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja das wel zo kobold, stout. Foei!

Sabri has Spoken ! :p

11. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja kobold, jij maakt foutje
    en je moeder ook 8) 8)

12. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    hahahahhah die van kobold kan ik wel om lachen vooral om deze punten !

1.-duur
    een goeie hoer is ook duur.

2.-controller way to big
    Je voelt dat je wat in je hand heb, ben jij waarschijnlijk niet gewend met je kleine snikkel.

3.-ik wil niet voglend jaar een xbox 2 kopen omdat xbox 1 niet veel gaat worden en als ze niet uitkijken een stille dood sterven zoals de dc"
    uhm, okay! bedtijd!

;) ;) ;) 8) 8) 8)

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    OJEE KOBOLD MAAKT FOUTJE< BEL DE ANTI KOBOLD BRIGADE!!!!! :eek: :eek: :eek: :eek:

DIT HEBBEN WE NOG NOOOOIT MEEGEMAAKT ZEGT DE PRESIDENT, het kabinet ontbonden EN MIRIK MAAKT EEN FOUTJE!!!!!!!! :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

DAT KAN NIET!!!!!!!!!!!!!! onmogelijK!!

:9

14. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb geen moeder, ik ben een kloon van mezelf.

15. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    -duur
    (Als je een mem card bij de Cube erbij rekent, net zo duur als een Cube)

-controller way to big
    (Kleine handen heb je dan)

-hij crasht
    (Heb 'm nu al een maand, nog nooit gecrasht)

(Koop dan een Cube, PS2 of Xbox)

(Halo, JSRF, PGR, THPS3, Oddworld: Munch's Odyssee, ja idd zeer zwakke gameplay.. NOT)

(Dit zeg je omdat je er gewoonweg niet tegenkan dat de Xbox kwa specs beter is)

(Moet je eens beetje beter leren lezen)

(Okee, is zo, maar net zei je nog dat je een console wou, dus waarom nu ineens een DVD speler?)

(Welk OS draai je nu?)

(Je bent mongolisch als je die besturing slecht vind)

(Jap idd, heeft de Xbox ook goed gedaan)

(Valt wel mee, de launch was niet spectaculair, maar nu lopen ze in beide delen toch wel aardig hoor)

-ik wil niet voglend jaar een box 2 kopen omdat xbox 1 niet veel gaat worden en als ze niet uitkijken een stille dood sterven zoals de dc
    (De DC flopte door een gebrek aan marketing. MS heeft zat geld voor de marketing... En hij loopt supergoed in Amerika, dus ja dan zal die wel niet overleven he..)

16. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ok, ik wil toch ook wel even graag mijn reacties kwijt hoor...

-duur
    (Nu dus niet meer, en er zat al een harddisk bij, ook wel wat waard denk ik?! 8Gb in memorykaartjes is nogal wat!)

-controller way to big
    (Zeker niet gewend aan iets groots in je hand? Voor volwassenen een goede maat. Dat priegelen op een PS2/NGC controller is juist niks! Maar dat is mijn mening...)

-hij crasht
    (1 keer met een slechte disk van Amped, die dirty disc error komt bij Halo voor als je via internet gaat gamen, maar dan doe je ook iets wat niet voorzien kon worden. Eerst zelf even een game starten en daarna pas joinen lost dit op.)

(Bedankt voor de info, maar wat bedoel je ermee?)

(Sorry maar dan heb je bv. Halo niet gespeeld, of had je je ogen dicht en je handen op je rug?)

(Misschien snap jij niet wat er staat, maar iedereen die wel kan lezen snapt dat de specs beter zijn en het eindresultaat minimaal gelijk danwel beter.)

(Dat komt omdat je alleen maar PS2/NGC sites bezoekt.)

(Drukt de kosten voor diegenen die geen DVD willen. Had de PS2 toevallig niet problemen met het afspelen van sommige DVD's?)

(MS IS een slechte naam? Hoe heet jij dan? Of bedoel je dat MS een slechte naam HEEFT? Dan moet je je windows 3.1 eens upgraden.)

(je wilde toch geen pc? waarom wil je dan een muis en tb voor een spel dat een perfecte besturing heeft met de controller? Ik vind dat juist een heel sterk punt!)

(Jaja, maar de Commodore64 doet het toch niet meer zo goed, toch iets met graphix te maken misschien? Je geeft hier overigens toe dat de graphix beter zijn, de PS2 was toch superieur volgens jou?)

(Voor een nieuwe console in een bestaande markt doen ze het prima. Je ziet ook wel dat MS zal zorgen dat de Xbox goed verkocht zal worden.)

-ik wil niet voglend jaar een box 2 kopen omdat xbox 1 niet veel gaat worden en als ze niet uitkijken een stille dood sterven zoals de dc
    (Ik wil ook niet volgend jaar een Xbox2 kopen, dan ben ik nog veel te blij met mijn Xbox 1! Je redenering is gebaseerd op lucht.)

...

17. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Hee wat grappig.. ik kijk in deze topic en ik zie een post van gameparty.net, van dat kloteforum dus..... ik had op dat forum dus al (als 1 van de 1e) antwoorden gegeven en ik zal ze (voor degenen die geinterreseerd zijn) ze hier nog een keertje zetten;

Ok, ik weet niet of iemand hier al op heeft gereageerd verderop maar dit is dus echt te zielig voor woorden. We hebben hier dus te maken met iemand die leeft op geruchten en zijn eigen zielige mening (wat nog niet eens slecht zou zijn als het de waarheid was). Ik heb sinds 24-03-02 ook een Xbox en ik kan je nu al met een gerust hart zeggen, hij is geweldig. Maar we gaan ff op jou zielige argumenten antwoorden;
    - (duur) ja dat klopt, daar ben ik het harstikke mee eens. Maar ja je krijgt er wel heel wat voor terug, en remember de prijs van de ps2 bij de launch?
    - (controller way to big) ok, smaken verschillen. Mijn persoonlijke mening is dat ik het wel fijn vind, hij ligt lekker in de hand, veel beter als bijvoorbeeld een veel kleinere controller van de ps2 maar goed, jij hebt de controller waarschijnlijk alleen op een plaatje gezien dus....
    - (hij crasht) 1 van die geruchten waar ik het eerder over had. Hij is zolang ik hem heb nog geen 1 keer gecrasht dus echt deze statement klopt voor geen vierkante millimeter.
    - (ik wil een console geen PC) veel mensen zeggen dit. Alleen who cares als je er hele goede games op kan spelen (en dat kan ik zeker!!) dan maakt het toch geen ruk uit! van de harde schijf die erin zit heb ik alleen nog maar plezier gehad!! bijv. je eigen muziek op de disk zetten die dan in de playlist van de game gezet kan worden! nee dat kan je niet op de ps2 (en GC!!)! ow ja om je ff gerust te stellen; er komen geen muizen of toetstenborden uit voor de Xbox
    - (gameplay sux bij de launchgames) hier wil ik niet eens op in gaan.... tis duidelijk dat je nog niet hebt gespeeld. Ik noem een paar namen die ik zelf bezit en ik zal geen halo zeggen; DOA3 = 8, Jet set radio future = 8, ralisport challenge = 9,5! (ik heb het dan over de gameplay)
    - (allemaal bla bla wij zijn goed specs enzo maar tis niet veel vergeleken met PS2/NGC) GA jij eerst maar eens leren wat het woordje 'specs' betekend want blijkbaar weet je er niet veel van...
    - (onbekend ik hoor maar steeds vaan een paar spellen wat) dit argument begreep ik niet eens volledig maar als je de bekendheid van de spellen bedoeld; DOA3, Halo, Jet set radio future, Project gotham, enz.... (wat ook een prachtig spel is wat nog uit moet komen = project ego)
    - (DVD kijken? eerst addon kopen) beetje zielig als je de xbox koopt dat je dan de remote controller niet zou kunnen kopen, dat ding is immers niet zo duur. Beetje zielig argument.
    - (microsoft is zowizo een slechte naam) zonder microsoft zou de pc nooit zo populair zijn geworden omdat hun de ontwikkeling van de thuispc grotendeels op gang hebben gezet. Over het algemeen ben ik vet tevreden met producten van microsoft
    - (3d shooter bij de launch (lol en dan geen muis/tb)) en nu voor de laatste keer; Zorg ervoor dat je de game eerst speelt en dan iets durft te zeggen!!! ik wordt hier strontziek van want als je de game speelt dan merk je duidelijk dat de controls heel goed zijn!! (trouwens ik dacht dat je +/- 3 argumenteren hiervoor vond dat de xbox teveel op pc leek, waarom moet er dan ook nog een muis bij??)
    - (allemaal patsen met graphics.. les 1 bij een console het gaat om GAMEPLAY) en laat het daar nou ook mee goed zijn! ok niet bij alle games maar dat heb je bij alle consoles dat er een paar games bij zitten die poep zijn. Wel een ijzersterke combinatie trouwens: opperbeste graphics en goede gameplay!
    - (Europa en Japan valt hij zwaar tegen bleek uit cijfers) tis een feit dat in japan de console het veel beter doet dan men heeft durven dromen (ok niet super, maar wel beter). en in europa doet hij het ook zeker niet verkeerd voor een nieuwkomer maar ok, hij is net uit man!!
    - (ik wil niet voglend jaar een xbox 2 kopen omdat xbox 1 niet veel gaat worden en als ze niet uitkijken een stille dood sterven zoals de dc) tja, eigenlijk te zielig om woorden aan vuil te maken........... tis in ieder geval duidelijk dat de xbox geen flop gaat worden!

ow ja, no offense tegen de GC want zoals iedereen heb ik er nog niet op kunnen spelen en ik ga niet zo zielig doen als die gast hierboven om al (negatieve) uitspraken te doen zonder dat ik erop heb gespeeld.

18. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    voor de duidelijkheid; tussen haakjes heeft hij gezegt, daarachter ben ik aan het woord.

ik heb trouwens geprobeert zo serieus mogelijk zijn argumenten te beantwoorden, maar ik heb geleerd dat het geen fuck uitmaakt want ze luisteren toch voor geen meter

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hee rustig aan over GameParty he ;) Jorrit werkt daar ;) en misschien dat er een samenwerking komt..

20. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    lol

wegens goede games is het juist sony die overtreft. microsoft overtreft op DIT moment alleen met graphics, maar dat zal ook niet lang duren, onimusha 2 op ps2, ziet er PRECIES hetzelfde uit als xbox versie. en kom op zeg, geen domme opmerkingen als, ps2 kan NOOIT dezelfde graphics hebben als ps2..........want het tegendeel bewijst

Deel Deze Pagina