Toen mij Amerikaanse tante op bezoek kwam, nam ze het amerikaanse official xbox magazine mee. De cd was een boosterdisk voor DOA3, maar daar gaat het niet om. In het blad zelf stonden plaatjes van een soort van helm met contactpunten erop die op je hoofd moest worden geplaatst. Als je aan een beweging denkt, wordt die op het scherm uitgevoerd. Indien goed gebruikt, worden je Halo prestaties een stuk beter. Ik heb zelf geen scanner om het te laten zien, maar binnenkort wel. Het is nog niet bevestigd of oversexte gedachten de kleren in DOA3 doen verdwijnen .
kun je trouwens nou wat met die booster disc??? HEb je dan meteen alle pakjes?.... Die helm lijkt me wel geinig als je 'm gratis krijgt ofzo, maar dan ding zal waarschijnlijk kapitalen kosten
hehehe en om je prestaties met Halo nog meer te verbeteren krijg je een lichte stroomstoot door die helm elke keer als je geraakt wordt
haha ja met de amerikaanse versie.. 110.. maar ja hier wordt het fijn 220.. BBBBZZZZZZZZTTTT 220 door je hersenpannetje.. lol.. Deathmatch wordt zo toch een heel stuk intressanter.. hehe i love the smell of sinced hair in the morning..
met die booster disk kan je trouwens niks in europa, hij is voor de amerikaanse versie van DOA3 bedoelt, omdat daar de chars geen 3e kostuum hebben
ik ga alvast op de eerste hulp Xboxen , dan kan ik meteen geholpen worden als ik gekilled owrd in de game
het was toch z met die "helm" dat als je uit je consentratie raakte dat de game dan op pauze ging staan...nix meer dat was het.. Ik heb wel eens op discovery channen gezien dat ze bij nasa (ofzo) een vliegtuig simulatie hebben waarbij je naar links en naar rechts kon vliegen door het alleen te denken...was ook met zo'n helm..maar dan een stuk duurder denk ik.. Maar je kon alleen naar links en naar rechts..dat is alles...
In DoA 4 zijn volgens mij niet eens manlijke figuren meer nodig. Het draait toch om de tieten. Xtreme Beach volleyball komt volgens x-gamer deze zomer trouwens uit.
Zie het al voor me! Ben je dat volleybal game aan het spelen......gebeurt er niets! Waarom?? Omdat we alleen naar die tieten kijken en daar reageer die helm niet op hahaha
hehehe dat zeker... zie de reclames dan al voor me .. "New contact deathmatch helmet.. Now when you kill a opponent he stays dead, play only with people you DONT like" "especially enjoyable at LAN-parties.. Hear them scream as 220 volts (current amplifier to 440 sold seperately) shoots through their brains.."
hahahaha true.. maar ja, dan is het ook meteen over met de deathmatch hmm misschien een aparte generator voor die helm..