Heb even een vraagje aan iedereen die dit onder ogen krijgt. Gaat namelijk over de xbox camera... Zal nu waarschijnlijk over niet al te lange tijd gaan uit komen, maar in de reacties die geplaatst waren bij "Meer informatie over de Xbox 360 camera en microfoon" stond enkel dat ie geript als van de eye-toy... Mij lijkt ie wel vet!! Ben eigenlijk benieuwd wie er ook aan denkt om zo'n ding aan te schaffen wanneer ie uit komt? Of ben ik de enige? Let me know.. Thnx..
Aanschaffen wil ik hem wel! Vind het wel een tof ding. Echter vraag ik mij af wat dat ding gaat kosten. Aangezien MS zich niet schaamt voor prijzen. Zolang hij maar onder de 25 euries blijft vind ik het wel oké.
@Leze: Ahum... la ma.. Had Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] al doorgespit maar vond niets... Nog bedankt voor de snelle reactie!
ik vond dat gezicht wat die camera opneemt maar van een zeer lage kwaliteit. overigens komt de camera eerst uit in Amerika en Japan
Precies, dat is nog eens een mooi topicje. Jongens, ik vraag u alleen vriendelijk daarin verder te auwhoeren. En daarmee blaas ik dit topic uit. _0/