Draaien daar slechtere xboxen of demo's? want ik was net PGR en amped aan het spelen, en Amped had slowdown al over the place..., elke keer als ik op me bek ging (vaak) ging ie haperen . gotham zag er onafgewerkt uit en donker, de reflecties waren alleen lelijke vlekken! wtf is going on!!! dat laat je toch niet in een winkel draaien. amped is Btw de gaafste game ooit gemaakt , alleen laden sucks , of ligt dat ook al aan die demo?
dan hoop ik dat dynabyte een brakke box heeft gekregen.. ze hadden die demo met bloodwake, amped, PGR en fusionn frenzy. maar amped haperde echt veel.. en de laadtijden waren ook maar de controller is flex en amped kicked ass
Bij mij speelde Amped ook zo smooth als wat, maar ik vind de tv's van de xbox stand behoorlijk onscherp.
ja en die irri spiegelingen op de tv Maar amped laden duurde wel ff (is maar 1x) en daarna kan je verschillende levels achter mekaar spelen zonder een laadpauze
nou bij mij was het irri hoor, ik doe new game (laden 15 sec) dan krijg ik die board plaatje in beeld (laden 15 sec) dan krijg ik een level select (laden 15 sec) dan nog een plaatje (15 sec) en dan gaan we het level in.. stotter stotter
Vind ik nou oo, echt wel vaag Ik kwam bij de Intertoys, hebben ze ook een xbox staan, dus ik ga ff gotham spelen.... Naaaa, de auto's waren wel mooi enzo maar die refelctie loopt met een frame rate van 8 frames p/s ofzow! En de besturing is behoorlijk traag ik wil niet het gevoel hebben dat ik een tank bestuur net als in gt3 dat zuigt echt. De omgeving was zo plat als een dubbeltje, ........ooooohh wat hoop ik dat het hele spel ff 10x beter is anders vind ik het echt niet up liven to the Hype. Ik ging amped spelen 1keer ong 45 sec wachten en daarna niets meer maar hij haakte echt wel een paar keer als ik hard viel Bloodwake zag er best goed uit maar is mijn spel niet, Fuzion Frenzy loopt goed en is scherp maar is ook niet mijn spel. Ik vind Munch wel lollig om ff te spelen maar daar zal ik nooit lang achter zitten en de graphics zagen er wat grijzig uit niet heel scherp zeker niet indrukwekkend. Ik heb mijn Xbox 14 maart en dan met halo erbij ik weet zeker dat ik dan een Fokkin goed spel heb Op deze spellen moeten we letten want ze zijn Masterlijk. 1.Halo 2.Dead Or Alive 3 (Grafics 3.Jet Set Radio Future 4.Sega GT 2002 5.Transworld Snowboarding 6.Rallysport Challenge 7.Project Ego 8.Unreal Championship .....vind ik dan tot zo ver ik denkdat deze het wel worden
Ik heb eigenlijk nog nooit last gehad van happeren behalve in Halo en dat iks bekend, daar ook niet eens vaak! Tjah, ik heb gotham en doa3 en halo en munch vrij intensief gespeeld, een keer met munch had ik een stuk of 40 mannetjes on beeld toen ging die wel happenere en klein beetje toen ik ging lopen met alle mannetjes tegelijk, maar dat was ook niet helemaal de bedoeling geloof ik whahaha! Enne, gotham heeft bij mij nooit gehaperd, de reflections zijn wel realtime, maar niet echt perfect nee, wel leuk want het is dus ECHTE reflectie. DOA 3 helemaaaaaaaaal nooit... Jongens je moet beseffen dat al deze games op een soort NEP development kit zijn gemaakt, de tweede generatie games worden stukken sterker graphisch enzo consistent denk ik.
ehm dat is gewoon ff laden nee je komt met drukke stukken wel een stuk onder de 30 fps, das wel jammer