Ben ik nu de enige die de Xbox controller zo mega goed vind?? Ik heb al veel controllers in mijn handen gehad maar de xbox controller vind ik toch de beste hoor, vooral die force feedback vind ik buitengewoon goed! Je voelt echt het verschil van trilling aan de hand van de situatie waar je in zit. Bij de PS2 of de gamecube zijn dat altijd gewoon simpele trillingskes! Bij de xbox merk je het verschil van bvb: een laserpistool en een assault gun! dat heb je bij de PS2 of de gamecube niet hoor! Of is dat nu mijn gedacht??
Mee eens, de cube controller mag ik ook nog wel, alleen daar is die gele Cstick een beetje bagger. De PS2 controller vind ik van dat die joysticks te dicht op mekaar zitten en die Force feedback stelt ook weinig voor idd. Maar ik kan me wel voorstellen dat het voor mensen met kleine handen bijna onspeelbaar word, hij is gewoon echt voor grote handen gemaakt.
Heb ik ff pech. Maar speciaal voor mij heeft ome bill de controller S gemaakt. Ik zal hem straks nog ff bellen om hem te bedanken.
De Xbox controller is perfect! Ik heb eigenlijk best kleine handen, maar toch ligt ie ontzettend goed in de hand, alle knoppen zijn goed te bereiken, echt een ding waarover is nagedacht! Ik heb ook nooit last van kramp of zo. Vooral de gamecube-controller vind ik afzichtelijk, heb er zelf nooit mee gespeeld, maar ik vind hem er echt niet uitzien en kan me niet voorstellen dat ie fijn speelt. Ook vind ik hem er heel fragiel uitzien, het lijkt of je hem zo doormidden kan breken als je fanatiek aan het gamen bent. Nee doe mij de Xbox-controller maar!
Ik wil niet zeggen dat de xbox controller 'Force Feedback' heeft, want de sticks willen niet terug of juist naar links als je bijvoorbeeld rechts een vangrail ramt. Maar de vibratie is perfect. De eerste keer trilde hij bijna van de bank af toen ik de Halo filmpjes aan het bekijken was. Ik heb sinds kort de 'S', maar ik moet zeggen dat ik de grotere fijner vind. Ligt lekkerder in mijn handen en ik ben gewend aan de plaatsing van de knoppen. De 'S' houd ik er wel bij voor vrienden of neefjes o.i.d.
De gamecube-controller is opzich ook wel ok maar vind de logica nog niethelemaal 100% en de 'rumble' is idd ook een stukje zwakker.