Aan wiens kant sta jij eigenlijk?
De superstealthe Starter Kit is nu verkrijgbaar:
De nieuwste Xbox Live Starter Kit wordt geleverd met de alom geprezen game Tom Clancy's Splinter Cell®: Pandora Tomorrow™. Je speelt of het Shadownet Team (de goeieriken) of de Argus Mercenaries (de niet zulke goeieriken) en je kunt je spionagetactieken meenemen naar Xbox Live en een totaal nieuwe online gameplay ervaren!
Bij de Starter Kit krijg je een abonnement van 12 maanden, een Xbox Communicator-headset en een exemplaar van de game voor maar 89,99€*. De online actie in Splinter Cell: Pandora Tomorrow is explosief en intens met twee teams van twee personen die elk verschillende rollen spelen in de duistere wereld van Tom Clancy. Als je het aandurft, mag je dit niet missen!
Tom Clancy's Splinter Cell®: Pandora Tomorrow™ brengt de spionagethriller naar een intens nieuw niveau. Speel Sam Fisher terwijl je je in een eenmansoorlog waagt tegen een Indonesisch terroristisch netwerk. Ga volledig op in deze game, met verbluffende visuele effecten, een filmische atmosfeer, aangrijpende verhaallijn en revolutionaire gameplay op Xbox Live. Dit mag je niet missen!
* = Aanbevolen verkoopprijs
xbox.nl
Ik voel me nu best genaait, was toch van plan beide een keer te halen, en sc: pt heb ik al!
Of hoort hij in Live gaming?
/Mod Ja, maar ik verplaats 'm wel effe voor je. Nice article, btw! PJ
Laatst bewerkt: 9 apr 2004