mischien (ikdenk het wel) wisten jullie al dat er een gerucht is dat de ps2 en de Xbox goedkoper worden bron: http://www.playzone.nl/view.php?id=7100&chn=0
Die komt nu dus niet meer he Reward = beloning, beloning voor de gamers die hem al meteen kochten Ik vind het bericht van Playzone uiterst nep, want Gamers.nl kwam hier gister mee, en Playzone ript dit en doet stoer, en meld ook nog even dat de Xbox goedkoper zou worden.. ok is mogelijk, maar vrij onwaarschijnlijk.. Geld kunnen ze imho beter in TV commercials steken
als ze nu al een van de twee doen zou het al goed zijn maar mijn voorkeur gaat toch uit naar reclame (en dan ook in EU)
Haha.. denk trouwens niet dat de xbox nog verder gaat dalen, dat kan MS zich tot helemaal niet meer permiteren?
de xbox kunnen ze gewoon gratis weggeven als ze willen. ze maken toch geen winst op dat ding . ze moeten het van de gamez hebben en tja die koop je wel ..
Hahah, gratis weggeven, dan verdienen ze helemaal geen geld meer, dat is denk ik ook niet de bedoeling hoor
hij is al goedkoop genoeg, zeker voor wat je ervoor in de plaats krijgt ze moete nu ff gewoon de spellen afwachten want dit najaar komen heel veel toppers uit en dat zal waarschijnlijk (hopelijk) de verkoopcijfers opdrijven
X-booster> inderdaad , wat ze ook kunnen gaan doen is (officieel dan ofzow) xbox +xbox live +Unreal Champ. -------------+ €blablaabl (maar dan dat je bv 10 a 20 euro korting krijgt. of iets doen als XBOXlive+UC voor blablabl
Ja maar dat helpt alleen maar de huidige xboxgamers, ik denk niet dat het potientele xbox kopers over de streep trekt.
nee denk ik ook ni, trouwes iemand die geen breedband heeft, kan er niks mee doen. nu gewoon ff wachten is het beste wat ze kunenn doen
Ik denk dat Microsoft gewoon met Sony meegaat wat prijswijzigingen betreft. Dat lijkt me het slimste.
Nee dat is waar, en wat TWI betreft je kunt wel eens gelijk hebben dat MS gewoon mee gaat met de prijsen van sony.