De Xbox wordt te vaak afgezeken!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CyberPunk, 23 mrt 2002.

1. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt mij op dat er veel bladen zijn die de Xbox lopen af te zeiken. Vaak gaat dat over de Controller dat hij groot en lomp is, volgens mij zijn die gasten de gratis controller die Free Record Shop weggeeft aan het testen ofzo.. Ik heb zelf een N64, PSone en ook een Dreamcast gehad, en ik moet zeggen dat de controller van de Xbox toch wel de beste is. Kijk hij is geschikt voor elk spel, HALO, DOD3 en PGR bijvoorbeeld.. Ligt perfect in de hand.. Dus ik zie hun probleem niet!! Ten tweede de xbox zelf is groot en lelijk, ik vind deze console mooier dan alle andere consoles op dit moment, en hij valt veel minder op als je hem op je VCR hebt staan vanwege de kleur.. Derde en laatste(vandaag dan): Ze lopen Microsoft af te kraken vanwege de prijs, terwijl die prijs eigenlijk ontzettend laag is, kijk je krijgt er ontzettend veel voor terug. Onder andere een dikke harde schijf, een Programmeerbare Videokaart, een DVD Speler en een console waar je een jaar of 5 mee zoet bent.. Duidelijk toch, dit is mijn mening¡¡¡¡¡=(

2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Bommen op de xdoos!
    Kutconsole.

3. visje

visje feyenoord Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    dood aan xenior!!!
    wegwens hoogverraad!!!:D ;)

4. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Xenior, bent ge gehersenspoeld door Pleestation en Gaycube fanaten?

5. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    nee, xenior is geen fanboy zoals cyberpunk en wilde hem (en jou :D) alleen op de kast jagen, hé xeniorette ?!!

mzzl Munch and Abe

the xbox sucks !!!!!!!!!!!!!!! GC rulez en de ps2 ook !!!

(:D *gniffel, gniffel*)

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Whahahah, yah:)
    Lang leve de gamecube! Nintendo's overoelerende Mariogames :9 Wie wil nou Halo/PGR/RSC/ENZ. als launchtitels zien?!!:r
    Zulke spellen koop ik dus echt niet!
    *zit weinig tot geen grond van waarheid in dit verhaal*
    :+ (maar ff overduidelijke smilie gebruikt);)

7. outsider

outsider xbox-souljah

Leuk Bevonden:
    0

das dus echt niet lief!

8. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Hé jongens, als je de PS2 en NGC zo gaaf vindt, kom dan eens met goede feiten, waarom die beter zou zijn dan de Xbox.. Van de Nintendo Gamecube heb ik op dit moment nog niet iets boeiends gezien(en ik ben geen nintendo-hater, ik heb ook een NES, SNES en een N64 gehad)..
    Vroeger kwam er op de nintendo nog weleens wat leuks uit, maar op hun nieuwste console niets bijzonders, er wordt in de media ook vrij weinig aandacht gegeven aan hun nieuste console.. Dus kom even met goede argumenten kunnen we de discussie uitbreiden, Héhé..:9

9. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Met wie wil je dan in discussie gaan?
    Iedereen die gepost heeft in deze thread is positief over de doos.Overbodig om te zeggen maar van mij was geintje.
    Nick=Xenior.....

10. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat was volgens mij maar een grapje van die menskes hoor 8) Anyway, volgens mij zeggen veel mensen dat ze hem groot en lomp vinden, omdat ze gewoon weg het geld niet hebben. Kijk maar op Gamers.nl bijv.. Altijd wordt de Xbox daar door die gasten af gezeken, maar toen eenmal het bericht kwam dat 'ie bij GameShop in Den Haag €369,- was, gingen ze ineens met ze allen naar Den haag :9

En de controller is idd overal voor geschikt.. Vooral die 2 analoge sticks... Heil Xbox!! :cool:

Dat was het weer kindertjes.

11. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    van mij ook (hihi :D)

enne waarom een cube kopen ?? (mijn 2e consolekeus btw)

- goedkoop (249 euro)
    - rare (need I say more: PD, BT, DK 64, CBFD)
    - nintendo zelf (allerlei vage games zoals pikmin, monkeyball, mariogames and more)
    - SW (roque leader 2)
    - goede 3 party games, die alleen wat later komen (de echt goeie dan)

zo goed ???

mzzl Munch the cube fan :D

12. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat zijn goeie feiten, goeie games.. Pikmin schijnt wel lache te zijn.. Hij is inderdaad lekker goedkoop, kijk als er meerdere nieuwe spellen uitkomen voor de Cube die mij aanspreken, zal ik eens overwegen om hem een plaatsje naast mijn Xbox te geven.. Dus dat wordt nog afwachten voor mij.. Zoals het er nu naar uitziet, heb ik genoeg lol voor de komende tijd met mijn Xbox...:p

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Geen gamecube voor mij. Ben alleen wel pro elke console, als er iets beters uit komt ga ik daar gewoon voor.
    Ben blij dat er voor mij nu niks anders is, moet nieuwe pc gaan halen(deze tikt alleen maar onzin:confused: )kost al genoeg.
    Kan ook niet ophouden met spellen kopen voor xbox.....argh, ik wil alles spelen:9
    Even iets niet echt boeiends, dus niet boos om worden mensen, maar ik vind die controller van de gamekubus er echt megamega onhandig uitzien. En ook nog verschrikkelijk lelijk. Sorry, moest het even kwijt:)

14. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vergeef het je :p 8)

15. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt inderdaad heel wat afgezeken over de X-box, erg raar eigenlijk... Het lijkt wel of een aantal gamers (vaak ook nog de jonkies zonder poen) gewoon jaloers zijn dat ze geen X-box kunnen betalen, dus dan maar afzeiken...

En het is mij duidelijk dat de PS2 best goed is, maar de X-box is wat mij betreft toch wel wat degelijker en sterker (ik heb ook een PS2, voor de duidelijkheid)...

Om hun heil dus te halen, zeiken ze de X-box af, terwijl ze hem juist in de armen zouden moeten sluiten... Het is nou eenmaal de krachtigste console, dus wat wil je nog meer? Eigenlijk zouden al die kids hun huidige console moeten verkopen, verplicht een krantenwijk moeten lopen tot ze er bij neervallen en dan een X-box kopen (ook verplicht). Het is toch te gek voor woorden dat men de X-box afzeikt? Nee, dan gaan ze de GameCube (met alle respect voor de GameCube en Nintendo, begrijp me goed) de hemel in prijzen, waarom?

Kennelijk kunnen ze hun PS2 dus 2e hands verkopen en daarvan nét een GameCube aanschaffen, omdat-ie iets goedkoper is... Luiaards, willen niet eens een krantenwijk lopen tot ze erbij neervallen om de krachtigste console ever te kunnen kopen, de X-box...

Stelletje verraders, die jeugd van tegenwoordig (ha, ha, ik moet iemand de schuld geven, geintje!)... :cool:

16. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef de krantenlopers de schuld!:+
    Keej, iets serieuzer nu....
    Wat is er idd toch met die mensen aan de hand?

-Hee Henkie, alles goed?
    -Ja man, rustig. Mejjou?
    -Bwah, hagt werreken weinig geld, jeweettog.
    -Hee Henk, heb jij die geforce4 al in je pc gegooid?
    -Nee man, speel Doom3 liever met geforce2.....

Zelfde onzingehalte.:)

17. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb helemaal nix verkocht voor m'n Xbox en hem hem helemaal zelf betaald :+ (Behalve DOA3 en de DVD Kit dan). En dat terwijl ik nog maar 13 ben en unemployed ben :9 .

18. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je bent toch geen drugsdealer???

want je weet dat de jeugd ook steeds eerder begint met roken, waarom dan geen drugsdealen, ik heb je door :p

19. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dubbelpost:p

alhoewel er is altijd wel een manier om goed geld te verdienen zonder te werken, vroeger toen ik 13 was ofzo, kocht ik een cd brander voor 870 guldens, ene 4x hp 8100i

en toen maakte ik nog 200 gulden in de week winst

20. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 2x13 en heb hem ook helemaal zelf betaald...:+

Deel Deze Pagina