de xboxen gaan als broodjes over de balk

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MrLaurens, 24 apr 2002.

1. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    me neef was ff, en dan ook echt ff bij free record shop, en hij zag in die tijd 3 xboxen over de balk gaan

2. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    beter toch de mijne ging ook gisteren over de toonbank en moest hem terugfietsend een half uur onder mijn arm vasthouden jesus wat is dat zwaar. ben wel benieuwd naar de komende verkoop cijfers.

3. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ja?
    KOEL! :9

4. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    die zaak loopt zekers niet goed.
    kunnen nog niet eens een balie aanschaffen.:+

enne j.la: gefeliciteerd, en idd, het gewicht van die xbox viel mij ook heel erg tegen.
    Ben blij dat ik hem samen met mijn ma op ging halen.:cool:

5. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Moest je moeder hem tillen voor je??? :confused:

6. markorius

markorius Guest

heb je zijn moeder weleens gezien dan?! :D}:] 8)

Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2002
  7. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    Gewicht tegenvallen?, kom op, je bent toch geen miet he :9
    Een echte xboxer neemt er zo twee onder zijn armen. (ehum).

8. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Zeur niet man heb em in Den Haag gehaald, daarna moesten we nog 2 uur door de stad lopen!:p

9. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen ik had het bij mij in Hoofddorp bij de Free Record shop gevraagd of het verkocht...en de verkoper zei dat het wel goed liep, toen vroeg ik of ie ook goed verkocht toen ie 479 euro was , en toen liep ie ook wel zei die...Duzz

BeterZ nieuwS !

Me moeder neemt er morgen een Voor me Mee Met HalO (tHa Game)

Cya

10. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    whhaa adie free reocrdshop is nep ik ken de eigenaar als ik jauw was zal ik hem in Vobis koopen of Dixons Vobis heb je teminsteneen goede service ;)

11. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    vobis is inderdaad helemaal in de xbox style.
    is het laatste jaar een veel betere winkel geworden.

12. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    klopt!

13. Theeasygamer

Theeasygamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmz, koop ik maandag een x-box zonder dat mijn ouders het weten, waar komen ze woensdag middag mee aanzetten, een x-box.
    Krijg ik nu 4 spellen en 2 controllers denk je?

14. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet nog een paar uurtjes wachten totdat ik zo'n schoonheid in mijn kast mag zetten. Dus we wachten nog maar eventjes, niet vergeten morgen ca. 17.45 schrijf ik geschiedenis voor mijn kleinkinderen. Later ga ik ze vertellen hoe de dag was dat ik de Xbox ging aanschaffen en dan zeggen "is dat dat apparaat die de hele wereld op stelten heeft gezegd" dan zeg ik volmondig,.....

"nee dat was de ps2 " :p

Ik heb nu kiespijn dus ik lul een beetje slap. Maar ik ga proberen te slapen.

15. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou voor de zekerheid 1 van de Xboxen registreren op een andere naam en een ander adres. Dan weet je het zeker...

16. Metsada

Metsada Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    he dude, jij hebt dus 2 xboxxen he, ik heb namelijk deze week geen geld en mn broertje die er een poos voor gespaard heeft mag hem gewoon niet deze week kopen ]:-
    Dus dan koop ik hem maar zodra ik geld heb, kan ik hem van jou niet overkopen zonder die 2 games voor toch een aardige prijs (zodat je toch winst hebt)?

17. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren was ik bij Dynabyte waar ik m'n xbox gekocht heb en wat zag ik daar: lege schappen. Dat verkoopt goed dacht ik, maar de verkoper zei wat anders.

Alles moest terug naar de hoofdvestiging en hij wist bijna zeker dat Dynabyte helemaal stopt met xbox. Ik hoop dat het komt doordat ze besloten hebben geen consoles en games daarvoor te verkopen en niet omdat xbox slecht gaat.

Gelukkig zat een paar winkels verderop de Vobis waar ze nog wel genoeg xbox games hadden om mijn verslaving in stand te houden. De verkoper was daar zelfs druk bezig telefoontjes over de prijsverlaging en gratis spul te beantwoorden.

Nieuwe Xbw'er,
    Hans

P.S.
    Eindelijk kan ik posten :) Dit is dus tevens een test. Dat ik het zelfs voor elkaar heb gekregen om een account te verprutsen geeft te denken hoe snel ik de Xbox over de zeik krijg ;)

18. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ach Jongen, mn collega heeft hem al een keer laten crashen en die is hoegenaamd systembeheerder dus maak je niet druk :)

19. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Is het account hansie ook van jou.
    In dat geval moet je volgens mij nog een email krijgen om dat account te activeren :)

20. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Xbox loopt zeker goed! Op internet lees ik dat er veel Cube-fanboys van het ergste soort zijn, die een Xbox kopen. Volgens mij loopt dat ding nu als een trein :).

Deel Deze Pagina