Ik was van plan een clan op te zetten voor Return To Castle Wolfenstein: Enemy Territory en het leuk me leuk op er een XBW-clan van te maken. Deze thread is bedoeld voor deelname van leden aan de clan als er genoeg animo is voor een clan. Verder kunnen we hier tactieken uitwisselen, eventuele (clan) wars afspreken. Let wel, deze thread is een aanvulling op deze thread: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=65121 Deze heeft andere doeleinden (om even officieel te doen *)) We kunnen bijvoorbeeld een tag zoals deze voor onze nickname plaatsen: =XBW= Maar misschien loop ik nu een beetje op de zaken vooruit... De game is gratis hier te downloaden: http://www.gamershell.com/download_2354.shtml Nog enkele screenshots: Enne voor de mods: Ik heb Graveheart en DesertFox gePM'd betreft het openen van deze thread...
Lol, nog een XBW clan (ik ben cofounder van de XBW-clan op xbox connect: XBW The Lord) khoop dat er genoeg animo is voor je initiatief
ALs ik over een paar dagen mijn pc heb zal ik ook wel ff kijken Als ik het leuk vind wil ik wel in een XBW clan mijn steun kunne jullie vast gebruiken wel nog ff een vraagje is dat een compleet spel wat je download daar of is dit een mod ofzo en heb je het originele RTCW nodig?
Nee, Enemy Territory is een Stand Alone versie(de multiplayerversie) en kan je in de openingspost geheel downloaden... De onlangs gereleasede patch zal ik ook even toevoegen in de openingspost. Anders speelt iedereen in verschillende servers
Of je verdiept je even Enemy Territory is de gratis stand alone multiplayer van RtCW, je kan dus gratis de volledige ONLINE ENABLED versie downloaden.
Heb het zelf ook gespeeld, goed spel (het feit dat het gratis was sprak mij dan ook sterk aan ). veel succes met jullie clan
Ja, als er genoeg animo voor is(genoeg leden) dan moeten we verder kijken over hoe en wat... Moet goedkomen
Ik heb 'm gedownload. Van www.enemy-teority.com ofzo. Maar hij loopt als ik een server join vast.... Best vaag...
heb je goede internet / pc ? je moet wel servers kiezen met lage ping he die zijn het beste geloof ik ( het snelst ) Edit je heb die patch wel nodig ja De eerste keer speelde ik zonder toen hing mijne ook vast
Zo n00b ben ik nou ook weer niet. Kheb een Radeon 9600 pro en een amd 64 bit 3000 proccesor. dus daar zal 'niet aan liggen. Die pings snap ik ook nog net wel. En die heb ik ook gejoined. Die patch heb ik er ook overheen gegooid maar effect had het niet...